Mikäli mä en nyt ole liian nukuksissa, niin...
Oikeastaan tavallinen 2-toiminen sylinteri ulos ajettuna ei voi pelkän sisäisen vuodon johdosta mennä sisään. Jokainen sentti liikkessä sisäänpäin tuottaa männän puolelta enemmän poistuvaa öljyä kuin varren puolelle tulee lisää tilavuutta. Ylimääräinen öljy on joko vuodettava ulos tai sitten menee järjestelmässä jonnekin muualle linjoja pitkin. Kuormaajassa sillä on rinnan toinen samanlainen, mekaanisesti samassa liikkeessä, eikä tällöinkään systeemi pysty alas menemään sisäisen vuodon johdosta, sama laki koskee sitä toistakin tunkkia.
Tilanne on toinen jos tunkki on läpimenevällä männänvarrella tms, jolloin tilavuudet ovat samat. Sellainen menee sisään sisäisen vuodon seurauksena.
Tätä "läpivuotoa" testasin niin että vaihdoin noston liittimet kipristyksen liittimiin ja päinvastoin. Sen jälkeen pistin tukijalat kuormaajan aisoihin ja laskin alas tukia vasten. Jos joku olisi vuotanut lohkossa niin eikö kauhan nokka, mikä oli painona olisi ollut maata vasten, siis jos lohko vuotaa. Ja ulos ei vuoda.
Eli ulos ei vuoda, lohko ei vuoda, aisat tippuu.