Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oletko uskollinen?  (Luettu 28858 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Oletko uskollinen?
mikä toi nyt on ?   tiiseli???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Oletko uskollinen?
mikä toi nyt on ?   tiiseli???

Nii, vähän ku tiällä. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Oletko uskollinen?
Subaru mw olikohan v93                                                                                       Subaru Legasy 1.8- 2.2 turbo takaveto vm90                                                        BMW 316 missä oli jonkinverran rakanneltu 2.7l Alpina tekniikka.                                   BMW 320 ja edellisen tekniikkaa                                                                        Bmw 520  ihan paska lintta jumalattoman painava 300 satkujen jälkeen                   Nissan synny 1.6 kauhee vehje                                                                     Passatti 1.8t                                                                                                       MB c202  liukuri 8)                                                                                          Toyota hilux                                                                                                        3viimeistä on talossa edelleen. Sitten on muita mitkäon ollu käytössä mutta nuo on ollu omia.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Oletko uskollinen?
Mä oob uskollinen Peugeotil! Hih!  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

peltojenviljeliä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: Oletko uskollinen?
Mä oob uskollinen Peugeotil! Hih!  :-*
horo >:(

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Oletko uskollinen?
 Noin 10 Peugeottia ollu, ja samaa menoa jatketaan.

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Oletko uskollinen?
Mulla on ehjiä Peugoteja 2 kpl ja yksi Citroen, lisänä projektiksi hankittu Pösön 605 olisi aikaa parempaa odottamassa. Uusinkin jo 13 vuotta vanha ja 250tkm ajettu ja Pösön pikkupakuun tuli juuri perjantaina 400tkm mittariin. Näillä olisi tarkoitus mennä vielä pitkään. Olisi tuossa vielä muutama vanhempi takamoottori-Transporterkin mutta moottorit loppuu niistä ennenaikaisesti, vaikka tuo Suomusjärven VPK:n vanha Syncro saaneekin ensi kesäksi toimivan koneen sisuksiinsa. Mulla on tämä romunkeräys kai lähtenyt hieman pahemman puoleisesti lapasesta.   

Viimeksi muokattu: 22.11.14 - klo:15:39 kirjoittanut SamiT

On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Oletko uskollinen?
Mulla on ehjiä Peugoteja 2 kpl ja yksi Citroen, lisänä projektiksi hankittu Pösön 605 olisi aikaa parempaa odottamassa. Uusinkin jo 13 vuotta vanha ja 250tkm ajettu ja Pösön pikkupakuun tuli juuri perjantaina 400tkm mittariin. Näillä olisi tarkoitus mennä vielä pitkään. Olisi tuossa vielä muutama vanhempi takamoottori-Transporterkin mutta moottorit loppuu niistä ennenaikaisesti, vaikka tuo Suomusjärven VPK:n vanha Syncro saaneekin ensi kesäksi toimivan koneen sisuksiinsa. Mulla on tämä romunkeräys kai lähtenyt hieman pahemman puoleisesti lapasesta.
Laita 1,9TDI sinne, kyllä lähtee 8)
Tosin ei siitä hyvä tule ilman kolmosen ja nelosen rattaiden vaihtoa, kun antaa tehonsa alempaa.
pessimisti ei pety!

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Oletko uskollinen?
Mulla on ehjiä Peugoteja 2 kpl ja yksi Citroen, lisänä projektiksi hankittu Pösön 605 olisi aikaa parempaa odottamassa. Uusinkin jo 13 vuotta vanha ja 250tkm ajettu ja Pösön pikkupakuun tuli juuri perjantaina 400tkm mittariin. Näillä olisi tarkoitus mennä vielä pitkään. Olisi tuossa vielä muutama vanhempi takamoottori-Transporterkin mutta moottorit loppuu niistä ennenaikaisesti, vaikka tuo Suomusjärven VPK:n vanha Syncro saaneekin ensi kesäksi toimivan koneen sisuksiinsa. Mulla on tämä romunkeräys kai lähtenyt hieman pahemman puoleisesti lapasesta.
Laita 1,9TDI sinne, kyllä lähtee 8)
Tosin ei siitä hyvä tule ilman kolmosen ja nelosen rattaiden vaihtoa, kun antaa tehonsa alempaa.

Lähtee varmaan juu, mutta kun olisi ehjä 1,6TD jo löydettynä siihen, oli vanha kone sulanut kannesta ja männistä korjauskelvottomaan kuntoon, liekö ollut jo hieman tiukempi hälytyskeikka SU-17:lla kun oli noinkin pahaksi kone päässyt menemään.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

brotofobia

  • Vieras
Vs: Oletko uskollinen?
mitä se se tarkottioo mersus se compressör( kuhan kysyin)

Eatonin mekaaninen fööni siellä c180 Pelli alla on, vääntää alhaalta niinkun diesel.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Oletko uskollinen?
mitä se se tarkottioo mersus se compressör( kuhan kysyin)

Eatonin mekaaninen fööni siellä c180 Pelli alla on, vääntää alhaalta niinkun diesel.
   Joo o ja myös 2.3 l on mekaanisella föönillä ja 2.0l Juu ja kun siihen vaihtaa hihnapyörät sittense vasta alhaalta lähteekin vetämään. Tokihan tuo useimmiten vaatinee hieman muitakin muutoksia toimiakseen kunnolla. Sitten kun tuon Eatonin korvaa jollain exsoottisemmalla ja jotain pientä muuta niin sitten :P
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Oletko uskollinen?
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Oletko uskollinen?
Kaksi autoa olen ostanut elämäni aikana (molemmät käytettyinä) ja molemmat on vielä itellä eli Volvo 740 ajettu n. 600 tkm ja VW pasaati reilu 300 tkm. Volvo on ollut reilu 15 v ja pasaati melkein 7. Volvo on luotettavampi ja halvempi pitää kuin kansanauto, mutta huomattavasti janoisempi. Pasaatin katsastukseen viennin hoitaa nykyään vaimo (avoinainen kaula-aukko), kun tympäännyin ainaisiin hylsyihin. Volvo saa aina inssiltä kehuja.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Oletko uskollinen?
Katoin, että vanha ketju kaivettu esiin, itellä on ooppeli ketju vaihtunu ekaan huyndaihin, vähän luulen, ettei ole viimeinen ja ducato vaihtui transtiittiin, ei ole sekään pahalta tuntunu, aika näyttää mitä seuraavaksi  ::)

mah

  • Vieras
Vs: Oletko uskollinen?
nyt pitää oikein pinnistellä ja miettiä mikä olikaan eka...   tais olla 850 morris mini ja sitten tuli 95 saabi ja sen jälkeen tuli tojota corolla ja sen jälkeen 128 fiude ja sen jälkeen 55 uno ja sen jälkeen 70sl uno ja sit 55 punto, kylkessä on kulkena stationvagon rellu ja tojohilux ja sit isuzu ja sen jälkeen toi nykynen tojo... yhtää nissania ja fortsonia en ole omannu ja kait sitä noilla fiudella ja tojolla pitää sinne helvettiin ajaa!   ei ainakaan ole harkinnassa poistoa!

1.9litranen tiisseli oli ekana. 8)



Se. Varma. Kotimainen. Itsellä oli tuollainen klassikko hopeanuoli, 1,5 bensakoneella. Kyllä lähti.... :-X