Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pers. Puoluve.  (Luettu 5123 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Pers. Puoluve.
Soini täyttää vuosia ja paukuttelee koko rahalla:


Syntymäpäiväsankari: Europarlamentaarikko Timo Soini

Perussuomalainen maisterisjätkä vastustaa yhdentyvää Eurooppaa suuripalkkaisena meppinä. Sananselittäjä on niin taitava puhuja, että hän pystyy vakuuttamaan kuulijoillensa tekojensa ristiriidat parhain päin.

http://areena.yle.fi/audio/1018153

sehän on kuin matti vanhanen:   suomi tienaa tällä lainalla kreikkaan ;D ;D ;D ;D ;D

...se oli jylki...sepähän "tienaaja"
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Pers. Puoluve.
Soini täyttää vuosia ja paukuttelee koko rahalla:


Syntymäpäiväsankari: Europarlamentaarikko Timo Soini

Perussuomalainen maisterisjätkä vastustaa yhdentyvää Eurooppaa suuripalkkaisena meppinä. Sananselittäjä on niin taitava puhuja, että hän pystyy vakuuttamaan kuulijoillensa tekojensa ristiriidat parhain päin.

http://areena.yle.fi/audio/1018153

Veikko Vennamon oppipoika..Veikko tosin teki isänmaallisen teon paljastamalla kansalle kepulaisten rötöstelyt.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Pers. Puoluve.
Soini täyttää vuosia ja paukuttelee koko rahalla:


Syntymäpäiväsankari: Europarlamentaarikko Timo Soini

Perussuomalainen maisterisjätkä vastustaa yhdentyvää Eurooppaa suuripalkkaisena meppinä. Sananselittäjä on niin taitava puhuja, että hän pystyy vakuuttamaan kuulijoillensa tekojensa ristiriidat parhain päin.

http://areena.yle.fi/audio/1018153

sehän on kuin matti vanhanen:   suomi tienaa tällä lainalla kreikkaan ;D ;D ;D ;D ;D

...se oli jylki...sepähän "tienaaja"

kyllä moka sen ensinnä sanoi :o :o

simmomuori

  • Vieras
Vs: Pers. Puoluve.
Minä kannatan tällaisia pieniä puolueita,olen aina ollut päähän potkittujen puolella.Olen joskus meinannut liittyä kepuun,mutta sitten on joku tällainen"Kobra" laukonut irvailujaan ja silloin se on mun kohdalla tyssännyt.Minä en usko minkään puolueen "ainoassa oikeassa olemiseen",se on nähty,että jos puolueen kannatus on uhannut nousta yli 25,niin silloin aletaan lyömään muita ja ollaan oikeassa pöhötystilassa.Turha väittää,että vain oma puolue on kyllin viisas ja fiksu ja pystyy hoitamaan ongelmat kaikki.Pres.Obama sanoi:"Olisin halunnut tulla presidentiksi aikana,jolloin ei ole lamaa,eikä käydä sotia,mutta minulle ei jaettu niitä kortteja".
Kobra vois lopettaa tuon muiden nälvimisen.En ole varmaankaan ainoa,josta se tuntuu vastenmieliseltä.Politiikassa asioita hoidetaan yhdessä.Riitelyllä ei mitään saada aikaseksi. >:(
Vaikka persu on vienytkin kepulta joukkoa, sillä on oikeus olla olemassa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Kunnallisneuvos...
Minä kannatan tällaisia pieniä puolueita,olen aina ollut päähän potkittujen puolella.Olen joskus meinannut liittyä kepuun,mutta sitten on joku tällainen"Kobra" laukonut irvailujaan ja silloin se on mun kohdalla tyssännyt.

Kobralle on anottava - ja myönnettävä - kunnallisneuvoksen nimi ja arvo. Heti  ;D ;D ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Pers. Puoluve.
Minä kannatan tällaisia pieniä puolueita,olen aina ollut päähän potkittujen puolella.Olen joskus meinannut liittyä kepuun,mutta sitten on joku tällainen"Kobra" laukonut irvailujaan ja silloin se on mun kohdalla tyssännyt.Minä en usko minkään puolueen "ainoassa oikeassa olemiseen",se on nähty,että jos puolueen kannatus on uhannut nousta yli 25,niin silloin aletaan lyömään muita ja ollaan oikeassa pöhötystilassa.Turha väittää,että vain oma puolue on kyllin viisas ja fiksu ja pystyy hoitamaan ongelmat kaikki.Pres.Obama sanoi:"Olisin halunnut tulla presidentiksi aikana,jolloin ei ole lamaa,eikä käydä sotia,mutta minulle ei jaettu niitä kortteja".
Kobra vois lopettaa tuon muiden nälvimisen.En ole varmaankaan ainoa,josta se tuntuu vastenmieliseltä.Politiikassa asioita hoidetaan yhdessä.Riitelyllä ei mitään saada aikaseksi. >:(
Vaikka persu on vienytkin kepulta joukkoa, sillä on oikeus olla olemassa.




Simmomuori se on aina tottuvenpuhujalta suita tukkimassa. Ikävä ihiminen.
Tottuus pittää sietää vaikka se olisi kuinka karvanen, karvanen tottuus varsinki. Posliini ei oo ennää muotija.
Muutenki Simmomuori lentelee sinne tänne. Millon on lesti millon hellu?  Millon pakana ja mikä millonki.
Tietysti seon peräti kiitettävä ominaisuus jos muuttaa kantaansa kun huomaa olleensa väärässä. Mutta jos aina juoksee eri ismijen perässä ei koskaan saa rauhaa.
 Järkimiehet ne asijoeta hoitelee, ei populistiset suunsoittajat.

Lopuksi vielä. Kun sinnoot pienten puolella niin ala maenostaa kommunistija. Niillähän ei oo yhtää evustajjaa. Siinäpä sulle työmaa.!










Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

  • Vieras
¨Vastaus...
Minä kannatan tällaisia pieniä puolueita,olen aina ollut päähän potkittujen puolella.Olen joskus meinannut liittyä kepuun,mutta sitten on joku tällainen"Kobra" laukonut irvailujaan ja silloin se on mun kohdalla tyssännyt.Minä en usko minkään puolueen "ainoassa oikeassa olemiseen",se on nähty,että jos puolueen kannatus on uhannut nousta yli 25,niin silloin aletaan lyömään muita ja ollaan oikeassa pöhötystilassa.Turha väittää,että vain oma puolue on kyllin viisas ja fiksu ja pystyy hoitamaan ongelmat kaikki.Pres.Obama sanoi:"Olisin halunnut tulla presidentiksi aikana,jolloin ei ole lamaa,eikä käydä sotia,mutta minulle ei jaettu niitä kortteja".
Kobra vois lopettaa tuon muiden nälvimisen.En ole varmaankaan ainoa,josta se tuntuu vastenmieliseltä.Politiikassa asioita hoidetaan yhdessä.Riitelyllä ei mitään saada aikaseksi. >:(
Vaikka persu on vienytkin kepulta joukkoa, sillä on oikeus olla olemassa.
Simmomuori se on aina tottuvenpuhujalta suita tukkimassa. Ikävä ihiminen.
Tottuus pittää sietää vaikka se olisi kuinka karvanen, karvanen tottuus varsinki. Posliini ei oo ennää muotija. Muutenki Simmomuori lentelee sinne tänne. Millon on lesti millon hellu?  Millon pakana ja mikä millonki. Tietysti seon peräti kiitettävä ominaisuus jos muuttaa kantaansa kun huomaa olleensa väärässä. Mutta jos aina juoksee eri ismijen perässä ei koskaan saa rauhaa. Järkimiehet ne asijoeta hoitelee, ei populistiset suunsoittajat. Lopuksi vielä. Kun sinnoot pienten puolella niin ala maenostaa kommunistija. Niillähän ei oo yhtää evustajjaa. Siinäpä sulle työmaa.!

En ala !!!  :P :P :P

simmomuori

  • Vieras
Vs: Pers. Puoluve.


[/quote]



Simmomuori se on aina tottuvenpuhujalta suita tukkimassa. Ikävä ihiminen.
Tottuus pittää sietää vaikka se olisi kuinka karvanen, karvanen tottuus varsinki. Posliini ei oo ennää muotija.Sinun totuus on toiselle valhe
Muutenki Simmomuori lentelee sinne tänne. Millon on lesti millon hellu?  Millon pakana ja mikä millonki. Pakana en ole ollut koskaan,lestadiolaisessa kodissa syntynyt,mutta tullut myöhemmin uskoon ja kirkon hyljättyä minut menin toiseen seurakuntaan
Tietysti seon peräti kiitettävä ominaisuus jos muuttaa kantaansa kun huomaa olleensa väärässä. Mutta jos aina juoksee eri ismijen perässä ei koskaan saa rauhaa.
 Järkimiehet ne asijoeta hoitelee, ei populistiset suunsoittajat. Nyt annoit väärän todistuksen minusta,en ole koskaan kuulunut puolueisiin,enkä kuulu nytkäänLUULO EI OLE TIEDON VÄÄRTTI

[/quote]

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Pers. Puoluve.
En kai ole väittänytkään? Persuista olen puhunut, niistä turhanperässä juoksioista. persuista, Vai oletko sä sittenkin persu?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kunnallisneuvos...
Minä kannatan tällaisia pieniä puolueita,olen aina ollut päähän potkittujen puolella.Olen joskus meinannut liittyä kepuun,mutta sitten on joku tällainen"Kobra" laukonut irvailujaan ja silloin se on mun kohdalla tyssännyt.

Kobralle on anottava - ja myönnettävä - kunnallisneuvoksen nimi ja arvo. Heti  ;D ;D ;D

katsotaanko kepulaisuus ansioksi tuossa nimityksessä ??? :P :P
 :P

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Pers. Puoluve.
Olen täysin riippumaton puoluveista. Vasureja en äänestä enkä persuja!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Pers. Puoluve.
Olen täysin riippumaton puoluveista. Vasureja en äänestä enkä persuja!

rehellinenkin kuten kunnon kepulaisen pitääkin olla ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Pers. Puoluve.
Persuthan epäilee kaikkija ja kaikkea. Itse ovat niin kieroja, luulevat muitakin samanmoisiksi. Jäljet pelottaa. Mitäs kaikkea siellä persepuoluveessa onkaa sattunut. Mä vaan muistelen!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/