Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe unelmana maatalo ja eläimiä  (Luettu 87175 kertaa)

nilihaara

  • Vieras
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
   Jokin vaisto alkoi varoittaa, ettet vaan ole se mun peruslohkon keskellä asuva tyttö joka vonkaa kerran vuodessa sitä peltoa talonsa ympäriltä. :o

virva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 129
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Vai että lieroja..  :D  voiko niitäkin kasvattaa?

Melkein voisin vannoa että en ole sama tyttönen..  :-*
Leikkivä lapsi ei sammaloidu

virva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 129
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Mitä voi tehdä hehtaarin pihalla? Kasvimaata tietty ja niit kanoi, jotain muuta?
Leikkivä lapsi ei sammaloidu

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Mitä voi tehdä hehtaarin pihalla? Kasvimaata tietty ja niit kanoi, jotain muuta?


Laita perunaa, viinmarjapuskaa ja punajuurta. Noita ei ihmisellä voi olla koskaan liikaa.  ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Mitä voi tehdä hehtaarin pihalla? Kasvimaata tietty ja niit kanoi, jotain muuta?


Tänä vuonna on ollut hyvä myyrävuosi, metsästäjä lehdessä taisi olla maininta, että hehtaarilla voi olla jopa 3000 myyrää ????

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Mitä voi tehdä hehtaarin pihalla? Kasvimaata tietty ja niit kanoi, jotain muuta?


Tänä vuonna on ollut hyvä myyrävuosi, metsästäjä lehdessä taisi olla maininta, että hehtaarilla voi olla jopa 3000 myyrää ????

Mutta mitä niillä nahoilla? Menee turkkiinkin aika monta. Ehkä karvalompakoita, mutta nekin pitäisi värjätä varmaan pinkiksi ensin, enne kun kaikille homoille kelpaa  ;D

LuMon

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä


Onko liian kaukana mistä ? C2p alue täällä jaetaan tollasia mummon mökkejä pihapiirejä joissa pikkunavetta puoli-ilmaiseksi tollasille paluumuuttajille. Ihan näitten joidenkin euroopan omistajien kiusaksi.  :D....ja vanhoja koulurakennuksia taitaa vielä joku olla ,jos meinaa isompaa perhettä perustaa. Voi saada naapurikseen ihan näitä julkisuuden henkilöiden lapsia, ovat siis
näitä villapipo ja - paita kansaa joku sanoo niitä maailmanparantajiksikin....Ihan on normaalisti Kiinteistövälittäjillä myynnissä nuo tilat.
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

simmo

  • Vieras
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Jos olisin nuori,perustaisin pienen marja-ja vihannestilan.Muutama lammas ja vaikka vasikka ,jotka sitten syksyllä teurastaisi pakkaseen.Mulle riittäis kolmen huoneen mökki,oikiastaan kaksi,mutta kolmas huone olis hyvä,jos alkaa mökötyttään,niin voi muuttaa silloin mökötyshuoneeseen.
Jostain pitäis saada rahaa kuitenkin pakollisiin menoihin,joten,esim.postinkantajana vois olla sivutoimisena.Sellainen olisi unelmaelämää.Omenapuita voisi olla 20kpl,mansikoita 2000 tainta,50 kpl marjapensaita,myös tyrniä ja vadelmaa.Pieni kasvihuone,iso kasvimaa ja pihassa paljon ruusupensaita ja kukkia.
Myös yrttejä haluaisin kasvattaa.Eipä tulis aika pitkäksi ja aurinkoakin sais iliman makkaamista. ::)

sarvi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 123
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Jos olisin nuori,perustaisin pienen marja-ja vihannestilan...
......Eipä tulis aika pitkäksi ja aurinkoakin sais iliman makkaamista. ::)

Meinaatko, että jättäisit sen Yyterin juhannusreissun tekemättä ? :-\

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Mitä voi tehdä hehtaarin pihalla? Kasvimaata tietty ja niit kanoi, jotain muuta?

Kaksi kania, uros ja naaras :D     Sellaista isoa pulleaa rotua :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Mitä voi tehdä hehtaarin pihalla? Kasvimaata tietty ja niit kanoi, jotain muuta?


***Tee siitä tontista festarialue. Rakennuksiin kirpputori.
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Mitä voi tehdä hehtaarin pihalla? Kasvimaata tietty ja niit kanoi, jotain muuta?

Noh, tolla sun alotekyvyllä, suosittelen, et laitat pihakeinun ja istut vielä muutaman vuoden pyörittelemässä peukaloita, jaarittelemassa ja ihmettelemässä  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

jeep

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 13.09.11 - klo:11:21 kirjoittanut jeep

virva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 129
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Jatkampa vielä tyhmien kysymyksien sarjaa..  Voiko lihakarjaa pitää metsässä? Kuinka kovia ovat tuhoamaan? Ei varmaan ainakaan hc menesty kovin tiheässä metsässä?  :D

Ja mites sitten, onko maanviljelijät kuinka innostuneita hoitamaan muiden peltoja? Siis et jos mä omistaisin pellon, mut vuokraisin jonkun muun tekee hommat ja sit pitäisin itse tuotokset?  :P
Leikkivä lapsi ei sammaloidu

JoHaRa

  • Vieras
Vs: unelmana maatalo ja eläimiä
Jatkampa vielä tyhmien kysymyksien sarjaa..  Voiko lihakarjaa pitää metsässä? Kuinka kovia ovat tuhoamaan? Ei varmaan ainakaan hc menesty kovin tiheässä metsässä?  :D

Ja mites sitten, onko maanviljelijät kuinka innostuneita hoitamaan muiden peltoja? Siis et jos mä omistaisin pellon, mut vuokraisin jonkun muun tekee hommat ja sit pitäisin itse tuotokset?  :P

Lihakarjaa voi pitää metsässä. Rikkovat siellä juuret ja alle 4 metriset puut  :D Ruoka ja vesi täytyy sinne sitten viedä, turha luulla että ne sieltä itse juuri mitään viitsivät syödä  :P