Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Ai niin- kiitos kaikille!
Muut jutut tuttua ennestään, kohlimien tivisteet voisi olla syy, tai se peltitaso olkikelan takana. Ohralla vähemmän ongelmaa kuin kauralla.
f600, Olkea tulee runsaati seuloille/ säiliöön, enkä keksi syytä. Lähes täysi puhallus, akanat lentää, Yläseula n.15 mm. puintivälys reilu. Onko kellä ajatusta syystä?
Hei, olisko kellään yhtä talousjaakon lämmintä kennoa purettuna? Sähkökeskuksen apulaitekaappia myös tarvitsisin, vipukytkimillä.
tuli hakelämpökeskukseen! Vielä kun saisi kännykän ruudulle veden ja syöttökierukan lämpötilanäytön jollain viksummalla tavalla kun nettikameralla ohjaustaulusta. Niin ja hälytyksen kun polttoaine vähissä. En löydä netistä, tietääkö joku?
Kato kelojan maadoitus. ohjaamon takaseinässä, oikealla paneelin alla, vetokoukun laukaisuvivun lähellä.
vm.69 550 fiiatisssa alennusvaihteet pitää ääntä eteenpäin ajettaessa, ja pakilla ei. Näyttää pikavilkaisulla sivuakselivalut indeettisiltä. Ties vaikka kävisi vaihtaa keskennään akseleineen, että pyörimissuunta vaihtuisi? Tunteeko joku tapausta?
Oikein kiva kone oli 2,5m. raskashinattavan Simultan edessä kuin myös 1000 litraisen ruiskun edessä, vanha Fahrin taka-akseli tosin piti panna ruiskun alle kun ei nouse. Siis kiva sen jälkeen kun ohjaamo lepikkoon, ja uudet lokarit Italiasta, autoperävaunun vetopalli maatalousvetolaitteeseen ja gps:ssä kojelaudan päälle. Ihan tuli nuoruus mieleen.
pekka.
8 hehtaaria puimatta, kantavuusongelma poutasään puutteen lisäksi, mutta eilen 660 fahrin alle 480/70-24 tassut, ehkä niillä.
Ja ihania naapureita, kolme vappaaehtoista tarjoutui auttamaan.
Ihan hyvin pelittää taas, en ole tehnyt mitään, oli varmaan vain levon tarpeessa. Ehkä ikä painaa.
Hevonperseestä nuo avoimet liittimet johtosarjoissa. Pitäs varmaan säilyttää kuivassa ja lämpimässä, ja ajaa vain poutasäällä ulkona. Tai vaihtaa joka toinen vuosi. Pärjäis konekauppiaatkin paremmin.
Ei ole virtapulaa ollut, mutta maadotuspiste, johon myös kelat on maatettu, oli ankarasti hapettunut, irtosi koko nippu kun vähän nykäisi, sekö?
Pikavaihteet katosi, vain kolmosella liikkuu.Mangneetti tuntuu kelojen päässä, olisko iteoita mikä on?
Rikas maa, kannattaa tehä tyhjää työtä. Jättää vaan kaavoituksessa tilaa lumelle katuvarrelle. Kyllä ne siitä sulaa – keväällä –hyvä meluvallikin-
Iso isäntä tuli taannoin pienen pankkikonttorin eteen jossa johtaja ite lapioi lunta. ”Täätistäkö sitä lapioit- kyllä ne velalliset tallaa!
Ei taho männä kolomospykälä päälle, Olisko ehotuksia tarvittavasta toimenpiteesä? Ei liene ratasvika, kun pysyy päällä. Siirtohaarukka? Haarukan akseli oli joskus poikki 415 mallista, jolloin sama oire. Tässä näyttää se ehjältä.
pekka