Tiiä tuommoisen 700 ahtimestakaan, että onko se suorituskykynsä äärirajojen lähelläkään ? Että sikäli ei luulis olevan niin nuukaa että mikä ahtimen tyyppimerkintä on, kunhan kokoluokka on vaan sikäli sopiva että ahtopaineet saa nousemaan kohtuukierroksilla ja toisaalta lämä tiskissä ei mutka hohda ihan valkohehkuisena
Valmetin varaosissa joskus möivät noita tuon kokoluokan ahtimia melko edullisesti, ettei hinta ollut jotain alle 400 euroa jopa ? Nyt nuo tarjoustuotteet lie vähissä, mutta ainahan kannattaa kysyä. Maksanekko nuo hukkaportittomat perusahtimet kovin montaa satasta alkuperäisenäkään, että sikäli kiinakama lienee suosiolla pois laskuista.
Ei nuo jälkiasennusmutkat niin avaruustiedettä ole etteikö firma kuin firma niitä osais mitoittaa. Sitten kun aletaan säätämään autoihin tuunausahtimia ja tavoitellaan mahdollisimman laajaa toiminta-aluetta, niin silloin tulee asiantuntemus tarpeeseen. Kivan hybridin osasivat fin-turbolla vääntää kasaan garretin vakioahtimesta ainakin emännän autoon.