Ei ole mikään suurtilallisten klubi, mutta oli nyt tilapäisesti suljettu, kun tulijoita on ollut niin paljon, että on mennyt järjestelmät tukkoon.
Nyt sitten alkaa järjestelmien laajentaminen, tilaussysteemien ja SAPpien hankinta, voi olla, että sihteerinkin joutuvat puhelinta pitämään hankkimaan...ja katteet huutaa hoosiannaa, kun ei tuommoisiin lisäkuluihin välttämättä riitä...
-SS-
Varsinkin, kun katteet ja sihteerit loistavat poissaolollaan. Käytännössä jos yksi ukko syöttelee nimiä sähköiseen tilausjärjestelmään esimerkiksi tahtiin yksi tunnissa ja päivässä pitäisi tehdä muutakin, niin siinä alkaa sydänalasta ahdistaa, jos samaan aikaan jono kasvaa tunnissa kolmella. Tämä siis nyt vain esimerkin omaisesti valottamaan sitä, mistä tässä on kysymys.