Niinkuin Ice tuolla jo kysyikin "voltteja on, mutta onko virtaa".
Siellä piuhassa voi olla voltteja, siis jännitettä, mutta onko siellä myös amppeereja, elikkäs niiden kerrannaisena tehoa. (Huono liitos sähköissä)
Onko lämppärin sijoituspaikka oikea. Jos vastuskierukka pääsee vastaamaan lohkoon vesitilassa, se ei kestä. Samoin jos ympäröivä nestetila on liian pieni, ts. neste kiehuu vastuksen ympärillä, niis taas se kyrvähtää.
Tai sitten se koko valmistus-sarja on sökömerkkinen.
Vielä niistä Sisun starteista.
Ei kai se enää ole salaisuus, rikos lienee jo vanhentunut, mutta monijaita vuosia sitten valtukauppiaat antoivat käsipäivää ja samalla ojensivat Boschin startteja vaihdettavaksi alkuperäisten Iskran tekeleiden tilalle.
Olihan se v.ttumaista, kun kone sai olla vuorokauden roikassa, mutta ei vaan jaksanut startata.
Mutta kun vaihdettiin roopertin veivi sen alkuperäisen tilalle, niin jopa käynnistyi.