Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä kriisi on ?  (Luettu 5890 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Missä kriisi on ?
100 hehtaarin 44 lehmän tilalla 30000€ pelkät tuet c-alueella tippuu. Tämän uuden järjestelmän on lobannut MaanTonkijoidenKeskusliittto!
Joko voisit kertoa että miten onnistut menettämään noin paljon?

Meillä on yhtä paljon lehmiä ja enemmän peltoa eikä silti katoa ihan noin paljoa, paljon kyllä mutta ei noin paljoa.

Eht 9000€ Loput pellosta. Tarkka summa oli jotain 27000€ yteensä. Uuden ympin arvioon oli jo lisätty suojavyöhykkeitä, rypsin viljelyä ynm. Tällä vuotta ei ole kuin nurmea.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Missä kriisi on ?
100 hehtaarin 44 lehmän tilalla 30000€ pelkät tuet c-alueella tippuu. Tämän uuden järjestelmän on lobannut MaanTonkijoidenKeskusliittto!
Joko voisit kertoa että miten onnistut menettämään noin paljon?

Meillä on yhtä paljon lehmiä ja enemmän peltoa eikä silti katoa ihan noin paljoa, paljon kyllä mutta ei noin paljoa.
Siis sullakin vähemmän elukoita ku mulla hehtaaria kohti ja vielä syyttelet näennäisviljelystä  :o

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Missä kriisi on ?
100 hehtaarin 44 lehmän tilalla 30000€ pelkät tuet c-alueella tippuu. Tämän uuden järjestelmän on lobannut MaanTonkijoidenKeskusliittto!
Joko voisit kertoa että miten onnistut menettämään noin paljon?

Meillä on yhtä paljon lehmiä ja enemmän peltoa eikä silti katoa ihan noin paljoa, paljon kyllä mutta ei noin paljoa.
Siis sullakin vähemmän elukoita ku mulla hehtaaria kohti ja vielä syyttelet näennäisviljelystä  :o

Menipä sulla monta vuotta tämän huomaamiseen  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65723
Vs: Missä kriisi on ?
hitaat luut ja epäuskoinen luonne.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Missä kriisi on ?
100 hehtaarin 44 lehmän tilalla 30000€ pelkät tuet c-alueella tippuu. Tämän uuden järjestelmän on lobannut MaanTonkijoidenKeskusliittto!
Joko voisit kertoa että miten onnistut menettämään noin paljon?

Meillä on yhtä paljon lehmiä ja enemmän peltoa eikä silti katoa ihan noin paljoa, paljon kyllä mutta ei noin paljoa.
Siis sullakin vähemmän elukoita ku mulla hehtaaria kohti ja vielä syyttelet näennäisviljelystä  :o
Ei mulla oo, isällä on ::)  ;D

Alle 10v sitten oli vähemmän lehmiä ja yhtä monta hehtaaria kuin lehmäänkin, reilu 5v sitten oli tuon saman verran lehmiä kuin nyt ja peltoa yhtä monta ha kuin lehmiäkin.

Enkä mä tietääkseni ole syyttänyt sua näennäisviljelystä ainakaan tosissani. Päinvastoin tulojen maksimointi vähillä töillä on pelkästään järkevää.

Viimeksi muokattu: 20.12.14 - klo:20:54 kirjoittanut JD6630