Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jopas on näppärä vekotin!  (Luettu 7171 kertaa)

David Brown

  • Vieras
Vs: Jopas on näppärä vekotin!
Hah,Normet pikakytkentälaitetta esiteltiin maatalousnäyttelyissä jo 1970-luvulla. Noi on keksineet pyörän uudestaan 8)

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Jopas on näppärä vekotin!
Missäs välissä sitten kessutellaankaan kun ei tarvi traktoristakaan nousta enää ulkoilmaan?  :o
Mikä se semmonen raktori on jossa ei saa kessutella?? Ei oo ainakaan mun kohdalle vielä osunu..
sopii tulla yrittähän polttaa mun traktoreihin.

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Jopas on näppärä vekotin!
Missäs välissä sitten kessutellaankaan kun ei tarvi traktoristakaan nousta enää ulkoilmaan?  :o
Mikä se semmonen raktori on jossa ei saa kessutella?? Ei oo ainakaan mun kohdalle vielä osunu..
sopii tulla yrittähän polttaa mun traktoreihin.

Nimimerkistä päätellen on joskus pössytelty niin, että on koppi ollut pikimusta?? Vai onko kaverit antanu lempinimen eli nimimerkin *****uttaan?

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Jopas on näppärä vekotin!
Missäs välissä sitten kessutellaankaan kun ei tarvi traktoristakaan nousta enää ulkoilmaan?  :o
Mikä se semmonen raktori on jossa ei saa kessutella?? Ei oo ainakaan mun kohdalle vielä osunu..
sopii tulla yrittähän polttaa mun traktoreihin.

Nimimerkistä päätellen on joskus pössytelty niin, että on koppi ollut pikimusta?? Vai onko kaverit antanu lempinimen eli nimimerkin *****uttaan?
ei ikinä polttanu ,nimimerkki ihan  hatusta tempastu kun muut oli jo käytössä mitä  ajattelin.

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Jopas on näppärä vekotin!
Hah,Normet pikakytkentälaitetta esiteltiin maatalousnäyttelyissä jo 1970-luvulla. Noi on keksineet pyörän uudestaan 8)

Krhöm..

..Yhtään tuntien kotimaisen maatalouskonepajateollisuuden "kehitystyön" tuloksia 1970-luvulta, niin ketju meni jotenkin näin:
1. Hankkijan mies pistettiin kinofilmikameran kanssa euroopan näytteleyyn.
2. Kaupallista potentiaalia kotimaassa omaavat laitteet seulottiin kuvasadosta.
3. Luottokonepajalle annettiin kuvat ja hinta jolla "innovaatio" piti saada kaupparatsuille myyntiin.
4. Myynti ja asiakaspalaute auttoivat seuraavan "kehitysvaiheen suunnitelussa l. proton tuotteistamisessa...

Slippin 'n sliding

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Jopas on näppärä vekotin!
Missäs välissä sitten kessutellaankaan kun ei tarvi traktoristakaan nousta enää ulkoilmaan?  :o
Mikä se semmonen raktori on jossa ei saa kessutella?? Ei oo ainakaan mun kohdalle vielä osunu..
sopii tulla yrittähän polttaa mun traktoreihin.

Nimimerkistä päätellen on joskus pössytelty niin, että on koppi ollut pikimusta?? Vai onko kaverit antanu lempinimen eli nimimerkin *****uttaan?
ei ikinä polttanu ,nimimerkki ihan  hatusta tempastu kun muut oli jo käytössä mitä  ajattelin.

Tulipa ihan vaan mieleen tosi tarina: Kaveri soitti eräälle maajussille, pyysi käymään piakkoin. No, maajussi oli sanonut, että tulen ihan kohta, sammutan vaan traktorin. Ja toden totta, sammutti traktorin ennen lähtöään, jauhesammuttimella! Oli hiukan tilanne päällänsä juuri kaverin soitettua.....

kenni_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 164
Vs: Jopas on näppärä vekotin!
Ohan se kätevä joo.
Kaivinkoneissa tollasen ymmärtää. Ei traktoreissa. Johan tollanen maksaa monta tonnia/kpl.