Vuotaa öljyä isosta tiivisteestä. Akseli kai on carraro, eikä vuoto ole ainutkertaista. Huoltomies lupasi tulla kahden viikon päästä ja konetta tarvitaan viim. tiistaina. Ajattelin räpeltää itse, ei kai tuo ihmettä suurempi homma ole??? Kertokaa miten tapahtuu ja miksi vuotaa? Onko stefa vain tullut tiensä päähän vai kannattaako etsiä muutakin vikaa? Onko laakerivika todennäköinen? Kannattaako muutkin stefat vaihtaa kun kerran napa otetaan auki???
Kokemuksista viisastuneiden kertomuksista kiitollinen!!!
Vuosimallissa 1995 löytyy muutamia kappaleita FordNH-malleja, joissa voi olla vielä Carraro ( ? ), periaatteessa loppuivat vm. 1994 lopussa ( ? ) .
Harmaalla runkovärillä olevissa aina Fiatin peruja olevia akseleita. Koivumäen antamat ohjeet toimii Fiatin akselissa, samanlainen kaiketi purkaa myös Carraro ? Tuo Fiatin akseli nopea purkaa. Ei stefa tarkoita laakerivikaa, stefa vain tiensä päässä, öljyn väri ja metallisuus kertoo sitten pahemmasta vaihtoehdosta. Kaikki stefat ilman muuta vaihtoon, ei iso kuluerä.