Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maatalouden perustutkinnon opinnäytetyö - mistä aihe  (Luettu 4985 kertaa)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8389
Joo, vääräleuoille kommenttina, et Toyotamaasturin rungon hitsausta ei tässä tarkoitettu - sitä kyllä olis muutamaksi päiväksi... Uudet ammattimiehet hitsaa kato vaan uusia puhtaita rautoja :) Ja SKN, kai sää tiät, et mulle on kaikki kallista...  :-[

Mutta kiitos, erittäin hyviä ehdotuksia. Ja sori meedio, jos toi tommonen tehdään niin 1. versio tarvitaan kyl ite... :D Täytyy katsoa malli jostain...

En vaan suunniteluunkaan ihan hirveästi viittis/pystyis aikaa uhraamaan eikä mun tehtävä ole sitä ohjatakaan. Mielekkäämpää toki oli, jos olis joku tila missä sitä tekis. Monia osia voinee teettää paikkakunnalla (taivutuksia, plasmaleikkauksia ym.). Paja on koululla varmaan, mutta se ei ilmeisesti jostain syystä tule kysymykseen?

Eurosovite nostolaitteeseen oli jossain vaiheessa puheena, sille olis joskus tarvetta. Samoin ruokintahäkki vois olla tarpeellinen, kuten myös ranka/pölli"syöttöpöytä". Katotaan ny mikä kelpaa.

Joopa joo. Mutta ruosteiseen rautaan hitsaaminen ei ole minkään hitsausopin mukaista. Tarkoittaa sitä, että ruosteisen auton hitsaaminen on aivan jotain salatiedettä, koska ei sitä minkään normien mukaan voi tehdä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Joo, vääräleuoille kommenttina, et Toyotamaasturin rungon hitsausta ei tässä tarkoitettu - sitä kyllä olis muutamaksi päiväksi... Uudet ammattimiehet hitsaa kato vaan uusia puhtaita rautoja :) Ja SKN, kai sää tiät, et mulle on kaikki kallista...  :-[

Mutta kiitos, erittäin hyviä ehdotuksia. Ja sori meedio, jos toi tommonen tehdään niin 1. versio tarvitaan kyl ite... :D Täytyy katsoa malli jostain...

En vaan suunniteluunkaan ihan hirveästi viittis/pystyis aikaa uhraamaan eikä mun tehtävä ole sitä ohjatakaan. Mielekkäämpää toki oli, jos olis joku tila missä sitä tekis. Monia osia voinee teettää paikkakunnalla (taivutuksia, plasmaleikkauksia ym.). Paja on koululla varmaan, mutta se ei ilmeisesti jostain syystä tule kysymykseen?

Eurosovite nostolaitteeseen oli jossain vaiheessa puheena, sille olis joskus tarvetta. Samoin ruokintahäkki vois olla tarpeellinen, kuten myös ranka/pölli"syöttöpöytä". Katotaan ny mikä kelpaa.

Joopa joo. Mutta ruosteiseen rautaan hitsaaminen ei ole minkään hitsausopin mukaista. Tarkoittaa sitä, että ruosteisen auton hitsaaminen on aivan jotain salatiedettä, koska ei sitä minkään normien mukaan voi tehdä.

Ei autojakaan hitsata ruosteen päälle tai viereen, kyllä se ehjä rauta sieltä kaivetaan ja hitsataan siihen
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  Juu,ja uudessa puhtassa raudassa on useasti sellaista valssaushilsettä joka on myös poistettava,,mikki työntää sulaa kyllä senkin päälle mut se ei ole oikeastaan kiinni kun jostain aloituskohdasta

luomuviljelijä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 599
Paalikärryn tein itse aikoinaan. Runko scaniasta, teli ja aisa vanhasta lietevaunusta. Makso reilun tonnin. Tuhansia paaleja siirrelty ja lähes jokapäiväsessä ajossa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Teetä joku tommonen kone.

http://www.fuckingmachines.com/site/shoots.jsp

Siinä tarvitaan hitsausta, sorvausta, vulkanointia, sähkötöitä, asennusta.

Monipuolinen opinnäytetyö siis.

 :)
Kui mää ain olen paras?