Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Mikehordee - 19.06.15 - klo:08:10

Otsikko: Case ih MX hydrauliikka propleema
Kirjoitti: Mikehordee - 19.06.15 - klo:08:10
Onko kolleegoilla tietoa miksi hydrauliikka jää pumppaamaan painetta turhaan? Eli vaikka ohjausta kääntäessä hydrauliikka jää päälle eikä vapaudu muuten kuin heiluttamalla rattia tai käyttämällä muuta hydrauliikkaa. Lämpimänä varsinkin alkaa tehdä tätä ja tuntuu että nuo öölitkin lämpenee turhan kuumaksi. Tunteja vajaa 4000 ja malli MX 120
Otsikko: Vs: Case ih MX hydrauliikka propleema
Kirjoitti: metsajussi - 19.06.15 - klo:11:29
Ei tästäkään varmaan hyötyä ole... mutta Caseissa taitaa olla prioriteettiventtiili joka varmistaa mm ohjaukselle öljyä vaikka muutakin kysyntää olisi. Tämän jumiminen saattaisi jättää pumpulle komennon päälle. Kai tuossa jonkinlainen ls-pumppu on.

Ainakin yhdessä vanhemmassa Casessa jäi taas ohjaus jumiin kun käytti ulkopuolista hydrauliikkaa.. tai kun käänsi pyörät täysin niin että paine kävi korkealla niin ulkopuolinen lakkasi toimimasta kunnes sammutti koneen. Tuo oireili kanssa erityisesti koneen lämmettyä.

Älä kysy missä moinen venttiili sijiaitsee...
Otsikko: Vs: Case ih MX hydrauliikka propleema
Kirjoitti: SAS - 19.06.15 - klo:11:53
Harmaa poninhäntä tietää taas.... 702 valtun pohjalta hyvä ponnistaa jokapaikan tietäjäksi ja sääprofeetaksi!

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Homoaktivisti Anttila kollonen on taas vauhdissa ja sekoilee täällä !
 :o
Otsikko: Vs: Case ih MX hydrauliikka propleema
Kirjoitti: SKN - 19.06.15 - klo:12:05
Harmaa poninhäntä tietää taas.... 702 valtun pohjalta hyvä ponnistaa jokapaikan tietäjäksi ja sääprofeetaksi!

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Homoaktivisti Anttila kollonen on taas vauhdissa ja sekoilee täällä !
 :o


Ipuaktivisti Sas Risto on taas vauhdissa ja sekoilee täällä kepukesselimahojen keskellä. ;D
Otsikko: Vs: Case ih MX hydrauliikka propleema
Kirjoitti: Mattimyöhäinen - 19.06.15 - klo:12:08
Harmaa poninhäntä tietää taas.... 702 valtun pohjalta hyvä ponnistaa jokapaikan tietäjäksi ja sääprofeetaksi!

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Homoaktivisti Anttila kollonen on taas vauhdissa ja sekoilee täällä !
 :o
Onko nämä teistä asiallisia vastauksia asilliseen kysymykseen?
Kysyjälle: Kysyppäs tuota masinistit palstalla, voi lyötyä hieman asiallisempia vastauksia.
Hyvää Juhannusta Kaikille! Myös teille äitien kullannuput jotka olette pääseet nettiin iskä ja äiskän valvovan silmien alta! ;)
Otsikko: Vs: Case ih MX hydrauliikka propleema
Kirjoitti: SAS - 19.06.15 - klo:13:19
Sen kun joku laskisi kuinka monta keskusteluketjua on nämä (taitavat olla sama tyyppi) homoaktivistit känä ja anttila kollonen kumppaneineen pilanneet ?  >:(
Otsikko: Vs: Case ih MX hydrauliikka propleema
Kirjoitti: Mikehordee - 19.06.15 - klo:14:28
Kiitos metsajussille vastauksesta, voihan se jossain venttiilissäkin olla vika. Tietäis vaan tosiaan mikä niistä :-[  Vähä jo tuota pumppuaki epäilly mutta seki on aika kivan hintainen alkaa summis vaihtelemaan. Pitääpä jatkos nää miettimiset suunnata muille sivustoille ku tuntuu täälä olevan vaikeaa asiallisia vastauksia odottaa. Eipä tuollainen paskanjauhanta ainakaa meilläpäin kuulu aikuisten miesten tapoihin. Voihan sitä joskus herjaa heittää mutta nämä ku ei tunnu oikein sitäkään osaavan, menee vain vähä väkisin keksimiseksi. Mutta hyvähän se jos edes omasta mielestään on huumorimiehiä.
Otsikko: Vs: Case ih MX hydrauliikka propleema
Kirjoitti: TDK - 19.06.15 - klo:14:38
Joo masinistipalstalta saa aikahyvin vastauksia.

Mulla on 5130 maxxumi ja siinä samantyyppistä oiretta. Se vaan sytyttää vaihteiston painevalon ja vaatii kytkimellä kuittauksen. Ei tuota ainakaan sammuttaa tarvi. Tekee sen kuumilla öljyillä monesti, niinku nytki niittäessä ku päisteellä yhtäaikaa nostaa konetta ja kääntää rattia. Tai siis jos ohjaus menee ääriasentoon nii se saa jonku paineiskun johonki ja kuvittelee paineen kadonneen. Harvoin tekee mutta veemäinen ominaisuus. Oishan tuo mukava tietää millä tuo korjaantus.
Otsikko: Vs: Case ih MX hydrauliikka propleema
Kirjoitti: eska24 - 21.06.15 - klo:09:39
Ls linjojen vastaventtiilit kannattaa myöskin käyttää auki. vanhemmissa maxxumeissa ne löytyi kaikki pumpun läheisyydestä, joko putken välissä oli erillinen venttiili, tai hydraulipumpun perässä olevan lohkon kyljessä, koneen oikean takapyörän takana. Löytyy kyllä kun seurailee toimilaitteilta lähteviä ls-linjoja.