Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lisäavustus verotuksessa  (Luettu 3756 kertaa)

Leidi X

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Lisäavustus verotuksessa
Tuli kirjanpitoa tehdessä vastaan lisäavustus rakentamiseen eli mihin se kirjataan? Rakennus otettu käyttöön 09 ja viime syksynä tullut lisäavustus, joka tulee viitenä vuonna valmistumisen jälkeen. Tämä tälläinen on niin uutta ja ihmeellistä, eikä aikaisempaa kokemusta. Ei jaksaisi käydä verotoimistossa kysymässä, kun tuo matkakin sinne on melkoinen. Hyviä neuvoja otetaan vastaan. :) :)

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Lisäavustus verotuksessa
tili 1123
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Karjankasvattaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 155
Vs: Lisäavustus verotuksessa
niin että nääkyy verolomakkeella samas kohtaa kuin ne ekat avustuksetkin. eli vähentää rakennusten poistamatonta pääomaa

Leidi X

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: Lisäavustus verotuksessa
niin että nääkyy verolomakkeella samas kohtaa kuin ne ekat avustuksetkin. eli vähentää rakennusten poistamatonta pääomaa
Sitä mä vähän ajattelinkin, piti vain hakea vähän uskonvahvistusta täältä. Samallahan se vähentää myös pikkuisen kiinteistöveron määrää, mikä ei ole mikään pikkusumma uudesta rakennuksesta  ;D. Koposella on ilmeisesti myös Maatalousneuvos, kun tilinumero täsmää rakennusavustusten tiliin. :) Kiitos jälleen hyvät kanssaveljet/sisaret.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Lisäavustus verotuksessa
niin että nääkyy verolomakkeella samas kohtaa kuin ne ekat avustuksetkin. eli vähentää rakennusten poistamatonta pääomaa
Sitä mä vähän ajattelinkin, piti vain hakea vähän uskonvahvistusta täältä. Samallahan se vähentää myös pikkuisen kiinteistöveron määrää, mikä ei ole mikään pikkusumma uudesta rakennuksesta  ;D. Koposella on ilmeisesti myös Maatalousneuvos, kun tilinumero täsmää rakennusavustusten tiliin. :) Kiitos jälleen hyvät kanssaveljet/sisaret.
Ja  saathan sinä  sen kiinteistöveron vähentää verotuksessa maatalousrakennusten osalta.

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Lisäavustus verotuksessa
Koposella on ilmeisesti myös Maatalousneuvos

Minulla on Wakka käytössä, niiden tilikartathan ovat samat.

Olen allerginen suonentiedon ohjelmille eli minulle tulee näppylöitä niiden käytöstä.

               :) :) :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Leidi X

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: Lisäavustus verotuksessa
niin että nääkyy verolomakkeella samas kohtaa kuin ne ekat avustuksetkin. eli vähentää rakennusten poistamatonta pääomaa
Sitä mä vähän ajattelinkin, piti vain hakea vähän uskonvahvistusta täältä. Samallahan se vähentää myös pikkuisen kiinteistöveron määrää, mikä ei ole mikään pikkusumma uudesta rakennuksesta  ;D. Koposella on ilmeisesti myös Maatalousneuvos, kun tilinumero täsmää rakennusavustusten tiliin. :) Kiitos jälleen hyvät kanssaveljet/sisaret.
Ja  saathan sinä  sen kiinteistöveron vähentää verotuksessa maatalousrakennusten osalta.
Saa toki, mutta aina se on tilalta pois virrannutta rahaa, eikä tämän kiinteistöveron (omaa sukua katumaksun ;D) hedelmiä pääse nauttimaan, kun ei ole asfalttia kylätiellä, eikä katuvaloja. >:(

Leidi X

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: Lisäavustus verotuksessa
Koposella on ilmeisesti myös Maatalousneuvos

Minulla on Wakka käytössä, niiden tilikartathan ovat samat.

Olen allerginen suonentiedon ohjelmille eli minulle tulee näppylöitä niiden käytöstä.

               :) :) :)
Tuota en tiennytkään, kun ei ole kokemusta kuin Tilituesta ja Maatalousneuvoksesta. Ei ole tullut kahlattua ohjelmavalikoimaa läpi. Kiitos kuitenkin ;).

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Lisäavustus verotuksessa
Tuli kirjanpitoa tehdessä vastaan lisäavustus rakentamiseen eli mihin se kirjataan? Rakennus otettu käyttöön 09 ja viime syksynä tullut lisäavustus, joka tulee viitenä vuonna valmistumisen jälkeen. Tämä tälläinen on niin uutta ja ihmeellistä, eikä aikaisempaa kokemusta. Ei jaksaisi käydä verotoimistossa kysymässä, kun tuo matkakin sinne on melkoinen. Hyviä neuvoja otetaan vastaan. :) :)

sinnehän ei voi soittaa?

Leidi X

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: Lisäavustus verotuksessa
Tuli kirjanpitoa tehdessä vastaan lisäavustus rakentamiseen eli mihin se kirjataan? Rakennus otettu käyttöön 09 ja viime syksynä tullut lisäavustus, joka tulee viitenä vuonna valmistumisen jälkeen. Tämä tälläinen on niin uutta ja ihmeellistä, eikä aikaisempaa kokemusta. Ei jaksaisi käydä verotoimistossa kysymässä, kun tuo matkakin sinne on melkoinen. Hyviä neuvoja otetaan vastaan. :) :)

sinnehän ei voi soittaa?
Ei voi. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Joka paikassahan on soittoajat, olet yhä jonossa ja niin edelleen, taustalla soi todella huono odotusmusiikki. Periaatteeni on yleensäkin, että en juttele koneen kanssa (jätä viesti vastaajaan äänimerkin kuultuasi), vaan ihmisen. Keskustelenhan täälläkin ihmisten kanssa,enimmäkseen herrasmiesten  ;).

Terveisin Leidi vaan ei XXL leidi ;D ;D

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Lisäavustus verotuksessa
Tuli kirjanpitoa tehdessä vastaan lisäavustus rakentamiseen eli mihin se kirjataan? Rakennus otettu käyttöön 09 ja viime syksynä tullut lisäavustus, joka tulee viitenä vuonna valmistumisen jälkeen. Tämä tälläinen on niin uutta ja ihmeellistä, eikä aikaisempaa kokemusta. Ei jaksaisi käydä verotoimistossa kysymässä, kun tuo matkakin sinne on melkoinen. Hyviä neuvoja otetaan vastaan. :) :)

sinnehän ei voi soittaa?
Ei voi. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Joka paikassahan on soittoajat, olet yhä jonossa ja niin edelleen, taustalla soi todella huono odotusmusiikki. Periaatteeni on yleensäkin, että en juttele koneen kanssa (jätä viesti vastaajaan äänimerkin kuultuasi), vaan ihmisen. Keskustelenhan täälläkin ihmisten kanssa,enimmäkseen herrasmiesten  ;).

Terveisin Leidi vaan ei XXL leidi ;D ;D
pari päivää sitten ku soitin verottajalle niin heti vastas..