Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Urakointiuutisissa vakava asiavirhe  (Luettu 66558 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kuivaputkinen on kallis peruskorjata ,moottori on vietävä työstöön ei onnistu kenttäoloissa.Miksi kuormaauton moottorin valmistajat käyttävät märkiä putkia?
Vapolle tuli uusi 5000 70 luvun lopulla ,oli jakajapumpulla,surkea kylmäkäynnitys ominaisuudet ja tosi huono vääntö. Sen perään pistettiin Kunto linko ,kun hanki kasvoi niin normaalisti moottori ilmoittaa kierrosten laskulla että vaaditaan liikaa,mutta 5000 sammui täysistä kierroksista kuin tuppeen oli surkea voimanen moottori,vääntö todella kehno.

1968-1975 Ford 5000
296 Nm@1300

1971-1976 MF 185
299 Nm@1300

1974-1979 Valmet 702
284 Nm@1180

1971-1977 DB 1210
245 Nm@1400

1972-1974 JD 2130
246 Nm@1400

Kyllä SASsi noi taulukon arvot maton alle lakasee. ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kuivaputkinen on kallis peruskorjata ,moottori on vietävä työstöön ei onnistu kenttäoloissa.Miksi kuormaauton moottorin valmistajat käyttävät märkiä putkia?
Vapolle tuli uusi 5000 70 luvun lopulla ,oli jakajapumpulla,surkea kylmäkäynnitys ominaisuudet ja tosi huono vääntö. Sen perään pistettiin Kunto linko ,kun hanki kasvoi niin normaalisti moottori ilmoittaa kierrosten laskulla että vaaditaan liikaa,mutta 5000 sammui täysistä kierroksista kuin tuppeen oli surkea voimanen moottori,vääntö todella kehno.

1968-1975 Ford 5000
296 Nm@1300

1971-1976 MF 185
299 Nm@1300

1974-1979 Valmet 702
284 Nm@1180

1971-1977 DB 1210
245 Nm@1400

1972-1974 JD 2130
246 Nm@1400

Kyllä SASsi noi taulukon arvot maton alle lakasee. ;D ;D


SASsi on suurin paskanjauhaja. Ford 5000:n toinen painos tehtiin 1968-1975, joten 70-luvun lopulla VAPOlle ei uutta ole tullut.

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
1970-luvulla County oli sen verran kallis, että soilla niitä sen takia liiemmin näkynyt.
SASsin kateuden siemenen sai aikaan turvesoilla seuraava menestystarina, joka jätti voimansiirroltaan kehittymättömän keltaisen ja myöhemmin punaisen traktorin todella varjoonsa. Nämä miehet tekivät tulosta, tekivät työnsä kesällä ja tuhlasivat talvella rahojaan kultaisella 1980-luvulla. Ilman tätä traktoria rahat olisivat menneet remontteihin, jotkut eivät olleet tässä merkkikerhossa ja rahat loppuivat. Merkki oli tämä
http://www.youtube.com/watch?v=6qEUmpzp0gI

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe

 Jos pyörä on ilmassa, se ei jarruta.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
1970-luvulla County oli sen verran kallis, että soilla niitä sen takia liiemmin näkynyt.
SASsin kateuden siemenen sai aikaan turvesoilla seuraava menestystarina, joka jätti voimansiirroltaan kehittymättömän keltaisen ja myöhemmin punaisen traktorin todella varjoonsa. Nämä miehet tekivät tulosta, tekivät työnsä kesällä ja tuhlasivat talvella rahojaan kultaisella 1980-luvulla. Ilman tätä traktoria rahat olisivat menneet remontteihin, jotkut eivät olleet tässä merkkikerhossa ja rahat loppuivat. Merkki oli tämä
http://www.youtube.com/watch?v=6qEUmpzp0gI
Saihan tuolla ainakin jankon mukavan tiiviiksi ja kyllä pelto tykkää ;D ;D ;D ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kuivaputkinen on kallis peruskorjata ,moottori on vietävä työstöön ei onnistu kenttäoloissa.Miksi kuormaauton moottorin valmistajat käyttävät märkiä putkia?
Vapolle tuli uusi 5000 70 luvun lopulla ,oli jakajapumpulla,surkea kylmäkäynnitys ominaisuudet ja tosi huono vääntö. Sen perään pistettiin Kunto linko ,kun hanki kasvoi niin normaalisti moottori ilmoittaa kierrosten laskulla että vaaditaan liikaa,mutta 5000 sammui täysistä kierroksista kuin tuppeen oli surkea voimanen moottori,vääntö todella kehno.

1968-1975 Ford 5000
296 Nm@1300

1971-1976 MF 185
299 Nm@1300

1974-1979 Valmet 702
284 Nm@1180

1971-1977 DB 1210
245 Nm@1400

1972-1974 JD 2130
246 Nm@1400

Kyllä SASsi noi taulukon arvot maton alle lakasee. ;D ;D


SASsi on suurin paskanjauhaja. Ford 5000:n toinen painos tehtiin 1968-1975, joten 70-luvun lopulla VAPOlle ei uutta ole tullut.
75 tais tuo vuosi olla hyvä kun autoitte ajankohdan määrittämisessä.
Se vääntö oli 5000 yläpäässä ja kun pikkusen kierrokset laski niin tuli totaalinen tuuperrus.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kuivaputkinen on kallis peruskorjata ,moottori on vietävä työstöön ei onnistu kenttäoloissa.Miksi kuormaauton moottorin valmistajat käyttävät märkiä putkia?
Vapolle tuli uusi 5000 70 luvun lopulla ,oli jakajapumpulla,surkea kylmäkäynnitys ominaisuudet ja tosi huono vääntö. Sen perään pistettiin Kunto linko ,kun hanki kasvoi niin normaalisti moottori ilmoittaa kierrosten laskulla että vaaditaan liikaa,mutta 5000 sammui täysistä kierroksista kuin tuppeen oli surkea voimanen moottori,vääntö todella kehno.

1968-1975 Ford 5000
296 Nm@1300

1971-1976 MF 185
299 Nm@1300

1974-1979 Valmet 702
284 Nm@1180

1971-1977 DB 1210
245 Nm@1400

1972-1974 JD 2130
246 Nm@1400

Kyllä SASsi noi taulukon arvot maton alle lakasee. ;D ;D


SASsi on suurin paskanjauhaja. Ford 5000:n toinen painos tehtiin 1968-1975, joten 70-luvun lopulla VAPOlle ei uutta ole tullut.
75 tais tuo vuosi olla hyvä kun autoitte ajankohdan määrittämisessä.
Se vääntö oli 5000 yläpäässä ja kun pikkusen kierrokset laski niin tuli totaalinen tuuperrus.

5000:n nimenomaan väänti liian alhaalla vs. Deutz 7006 tai 6006. 5000 ei sammunut etukuormainhommissa.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
County turbotti 654 malliaan josta tuli 854T malli jo -60 luvun loppupuolella.
Turbosarjaa myytiin myös pelkästään mutta Ford eväsi takuun.
Voimansiirto kuulemma 5000 140hv asti suunniteltu joten  ei aivan heti hajoa.

Suomeen tuotu tiettävästi kaksi 854t mallia. Hinta ero ollut vissiin aika pieni 1004 tai 1124 malliin.

Kuulemma yllättävän hyvä ahtamaan tuo CAV turbo mutta harvinainen eli enää ei saa osia."

* Myös takavetoisesta Ford Super Major 5000:sta on turbotettu 854T -malli joka ei siis ole County brändin alla vaan Ford brändin alla. Ko mallia on tiettävästi tehty pieni sarja ennen varsinaisen tuotantoturbon valmistusta joka olikin siten Ford 7000 takavetoisena. Takavetoista Ford Super Majoria 854T -mallina joka perustuu Ford 5000 malliin tuotiin ilmeisesti vain kourallinen Suomeen. Huomattavaa on ettei Fordin eikä Countyn tuotantolistauksissa mainita ollenkaan takavetoista 854T mallia. Ilmeisesti pienen koeluontoisen tuotantomäärän vuoksi. Jos kellä tähän lisättävää niin mielellään kiitos ja mieluiten vain faktatietoa kuulopuheiden sijaan.

Viimeksi muokattu: 24.08.16 - klo:03:55 kirjoittanut EX-FERMERI

Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Miksi foortin taru loppu kuin leylantin siinäpä pohtimista foortikiimaisille.

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19986
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Miksi foortin taru loppu kuin leylantin siinäpä pohtimista foortikiimaisille.

Ei se mihkään ole loppunut. Valujakin tehdään taas uusia, koska ei sitä saa millään loppumaan.

Ja New Holland nimellä menee kehitysmaihin enempi kuin kerkiävät eteläamerikassa tekemään.

-SS-

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19986
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Farmtrac Heritage - sarja on nelitonninen ( 4030 sarjan) foorti uudentyyppisellä moottorilla

-SS-

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Oletkos SAS koskaan kuullut yrityskaupoista- ja fuusioista?

Ford ei ole kiima vaan aina raikas ja uudistuva elämäntapa;)

SAS:lla/llä on muuten länsimaiden vanhin ja ikääntynein lentokalusto.

Miksi foortin taru loppu kuin leylantin siinäpä pohtimista foortikiimaisille.

Viimeksi muokattu: 24.08.16 - klo:18:44 kirjoittanut EX-FERMERI

Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ihan vakavasti ilman v...... mikä oli foortin maailmalaajuisen tuotannon tuhon syy?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ihan vakavasti ilman v...... mikä oli foortin maailmalaajuisen tuotannon tuhon syy?
Siis mitä ? Mihnään ole kadonnu .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ihan vakavasti ilman v...... mikä oli foortin maailmalaajuisen tuotannon tuhon syy?
Siis mitä ? Mihnään ole kadonnu .
Minusta suomessa ei myydä ford merkkistä uutta traktoria ,nyykkäriä kylläkin mutta se onkin Fiuu.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !