Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Urakointiuutisissa vakava asiavirhe  (Luettu 66572 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikös tuo 5000 voimansiirto ollut pohjana todella pitkään seuraavissakin ainakin takasilta näytti 90 luvun forteissa 5000 kopiolta.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19986
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikös tuo 5000 voimansiirto ollut pohjana todella pitkään seuraavissakin ainakin takasilta näytti 90 luvun forteissa 5000 kopiolta.

Suuren talon tapaan parannuksia ja vahvistuksia tehtiin. 1983 tuli täysin uusi synkrovaihteisto. Nostolaitehydrauliikka meni uusiksi myös 1983. Tuli kaksoispumppu ja täysin riippumaton ulkopuolinen hydrauliikka. 8210 viimeiset mallit, ei monta yhteistä osaa sisällä. Aika hyvin kuitenkin, kun ensimmäinen viistonninen oli 65-hevosvoimainen ja viimeiset pohautuneet nyt ainakin satahevosvoimaisia.

Syyn löytäminen siihen, miksi purkamot ovat täynnä ehjiä Fordin voimansiirtoja, jätetään harjoitustehtäväksi.

-SS-

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikös tuo 5000 voimansiirto ollut pohjana todella pitkään seuraavissakin ainakin takasilta näytti 90 luvun forteissa 5000 kopiolta.

Amerikan puolella on myynnissä ihan uusi New Holland TS6-sarja. Voimansiirto on ulkoisesti kuin viistonninen.
Sinun menestyksesi on erikoisamme

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Myöhään tuli synkroloota kun esim. Valmetilla oli jo 60 luvulla.
Täällä päin ainakin rattaita laittoivat 5000 askiin uusia hampaat kulu.
OK 6 oli tuo 5000 loota ei säväyttänyt ,paljon huonompi käyttää kuin 10/60 nuffin 10 vaihteinen ,siinä on tosi hyvä kertoja kuin pikavaihde .Maantie ajossa ei noita 5000 juuri näkynyt oli hidas,täällä päin valtamerkkinä oli nuffi ja ferku ,se muuten hyvä mutta panjot ei kestäneet rahtiajoa,katkesi.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikös tuo 5000 voimansiirto ollut pohjana todella pitkään seuraavissakin ainakin takasilta näytti 90 luvun forteissa 5000 kopiolta.

Suuren talon tapaan parannuksia ja vahvistuksia tehtiin. 1983 tuli täysin uusi synkrovaihteisto. Nostolaitehydrauliikka meni uusiksi myös 1983. Tuli kaksoispumppu ja täysin riippumaton ulkopuolinen hydrauliikka. 8210 viimeiset mallit, ei monta yhteistä osaa sisällä. Aika hyvin kuitenkin, kun ensimmäinen viistonninen oli 65-hevosvoimainen ja viimeiset pohautuneet nyt ainakin satahevosvoimaisia.

Syyn löytäminen siihen, miksi purkamot ovat täynnä ehjiä Fordin voimansiirtoja, jätetään harjoitustehtäväksi.

-SS-

SASsin tarinat tosiaan voi jättää omaan arvoonsa, näin on. Montako Valumeetin ehjää lodjua lojuu purkaamoissa? Remaania pukkaa jo hiitekkeihin.

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikös tuo 5000 voimansiirto ollut pohjana todella pitkään seuraavissakin ainakin takasilta näytti 90 luvun forteissa 5000 kopiolta.

Amerikan puolella on myynnissä ihan uusi New Holland TS6-sarja. Voimansiirto on ulkoisesti kuin viistonninen.

Laatikko synkronoitu ja hydr.suunnanvaihdin +pikavaihde kalleimmassa versiossa. Perä niin kuin kotomaan TS:ssä. Jontikka on alkanut tuomaan Eurooppaan USAsta myös keskiluokan traktoreita, miksei kunnon sinistä voisi tuoda pakokaasumääräykset täyttävällä moottorilla?

Viimeksi muokattu: 30.05.14 - klo:23:32 kirjoittanut Myyntipäällikkö

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikös tuo 5000 voimansiirto ollut pohjana todella pitkään seuraavissakin ainakin takasilta näytti 90 luvun forteissa 5000 kopiolta.

Suuren talon tapaan parannuksia ja vahvistuksia tehtiin. 1983 tuli täysin uusi synkrovaihteisto. Nostolaitehydrauliikka meni uusiksi myös 1983. Tuli kaksoispumppu ja täysin riippumaton ulkopuolinen hydrauliikka. 8210 viimeiset mallit, ei monta yhteistä osaa sisällä. Aika hyvin kuitenkin, kun ensimmäinen viistonninen oli 65-hevosvoimainen ja viimeiset pohautuneet nyt ainakin satahevosvoimaisia.

Syyn löytäminen siihen, miksi purkamot ovat täynnä ehjiä Fordin voimansiirtoja, jätetään harjoitustehtäväksi.

-SS-

--tähän on pakko sanoa syyksi Fordin moottoreiden olematon vääntömomentti.... :)

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikös tuo 5000 voimansiirto ollut pohjana todella pitkään seuraavissakin ainakin takasilta näytti 90 luvun forteissa 5000 kopiolta.

Suuren talon tapaan parannuksia ja vahvistuksia tehtiin. 1983 tuli täysin uusi synkrovaihteisto. Nostolaitehydrauliikka meni uusiksi myös 1983. Tuli kaksoispumppu ja täysin riippumaton ulkopuolinen hydrauliikka. 8210 viimeiset mallit, ei monta yhteistä osaa sisällä. Aika hyvin kuitenkin, kun ensimmäinen viistonninen oli 65-hevosvoimainen ja viimeiset pohautuneet nyt ainakin satahevosvoimaisia.

Syyn löytäminen siihen, miksi purkamot ovat täynnä ehjiä Fordin voimansiirtoja, jätetään harjoitustehtäväksi.

-SS-

--tähän on pakko sanoa syyksi Fordin moottoreiden olematon vääntömomentti.... :)

Momenttia oli muttei sitä nousua.. 6610 MKII vääntömomentin nousuprosentti 9 %, itse vääntöä muistaakseni 298Nm/1200r/min? Eli alakierroksilla, sellainen sahurin perustraktori ja etukuormainkone, muttei kärryveturi.

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
  Metsillä kulkiessa etenkin 80-luvulla tuli useamman kerran vastaan banjokoteloita, pääosin sinisiä ja niissä kaikissa oli teksti FoMoCo.   On siinä työ tehty kun jossain etäänperällä on kotelo vaihdettu.
FIXIT

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
  Metsillä kulkiessa etenkin 80-luvulla tuli useamman kerran vastaan banjokoteloita, pääosin sinisiä ja niissä kaikissa oli teksti FoMoCo.   On siinä työ tehty kun jossain etäänperällä on kotelo vaihdettu.

1970-luvun Tegeistä ja Kersanteista upoksissa ollessa. Planeetan kohdalle tehtiin pieni, mutta ratkaiseva muutos.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26150
  • vastustan
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikös tuo 5000 voimansiirto ollut pohjana todella pitkään seuraavissakin ainakin takasilta näytti 90 luvun forteissa 5000 kopiolta.

Suuren talon tapaan parannuksia ja vahvistuksia tehtiin. 1983 tuli täysin uusi synkrovaihteisto. Nostolaitehydrauliikka meni uusiksi myös 1983. Tuli kaksoispumppu ja täysin riippumaton ulkopuolinen hydrauliikka. 8210 viimeiset mallit, ei monta yhteistä osaa sisällä. Aika hyvin kuitenkin, kun ensimmäinen viistonninen oli 65-hevosvoimainen ja viimeiset pohautuneet nyt ainakin satahevosvoimaisia.

Syyn löytäminen siihen, miksi purkamot ovat täynnä ehjiä Fordin voimansiirtoja, jätetään harjoitustehtäväksi.

-SS-

--tähän on pakko sanoa syyksi Fordin moottoreiden olematon vääntömomentti.... :)
muistaakseni ford 6600 oli kyllä tosi hengetön iäkkäämpien herrasmiesten  peli, nelitonninen oli olevinaan väkevämpi mutta korjautuko tuo hengettemyys jo 10 sarjan tulon myötä, nin muistelisin,,, muistaakseni nuita foordin moottorin raatoja oli joka paikka täynnä, perät ja lootat kesti  :) :) :) :)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Maitotilallinen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kyllä Allis-Halmers D21 oli ensimmäinen sarjavalmisteinen turbotraktori, niitä oli tällä kylällä 3 kpl, siitä irtosi 140 hv. Kyllä kyseinen ford oli ja on varsin hengetön peli, se hengettömys korjautu vähän vasta -40 sarjan myötä.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5896
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kyllä Allis-Halmers D21 oli ensimmäinen sarjavalmisteinen turbotraktori, niitä oli tällä kylällä 3 kpl, siitä irtosi 140 hv. Kyllä kyseinen ford oli ja on varsin hengetön peli, se hengettömys korjautu vähän vasta -40 sarjan myötä.
Tietääkseni D19 oli kylläkin ensimmäinen, muutama vuosi ennen D21:stä

http://en.wikipedia.org/wiki/Allis-Chalmers_D_Series#D19

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
  Metsillä kulkiessa etenkin 80-luvulla tuli useamman kerran vastaan banjokoteloita, pääosin sinisiä ja niissä kaikissa oli teksti FoMoCo.   On siinä työ tehty kun jossain etäänperällä on kotelo vaihdettu.

Joku ensimmäisten koneiden heikkous ollut kyseessä. FoMoCo -teksti kun muuttui Fordin ovaalilogoon aika pian.
Sinun menestyksesi on erikoisamme

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kyllä neet forttin taka akselit aikalujia oli vissiin. Kun Vammas kuokassa jollainlailla kesti. Loppupään majoreilla ainakin sai jo jonkimmoisen kiven liikkeelle. Mutta se moottori ei kait oikein superluja ollut. Tietysti kaivurissa tullee erimoista iskukuormaa kun traktorissa.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!