Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 91 % / 7 %  (Luettu 2200 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7718
  • Never Trust a Hippy
Vs: 91 % / 7 %
EU-komissaari Fischler määräsi AB-alueelle maksettavaksi korotetut investointituet vastineeksi pohjoisen korkeille tulotuille. MTK esti näitten investointitukien maksamisen.

Komissaari Fischler ihmettelikin, että eikö Suomen maatalous tarvitsekaan tukia  kun niitä itse poistaa.
Koskinen(kok) oli ainakin sitä mieltä, että Etelä-Suomi ei tarvitse vakavien vaikeuksien 141-tukea ja lopetti sen EU:n kanssa käymissään neuvotteluissa.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: 91 % / 7 %
Saattaa olla, mutta on ainakin yritetty puolustaa eteläsuomalaista maataloutta:

http://www.keskusta.fi/news/Anttila-Sinipunahallitus-romuttamassa-maatalouden-141-tuen-/1avppnn2/8782575b-5b6b-45b8-8d36-4e9ee89bf3d6

Siellä lopussa on puhelinumero, jonne Veeti voi jatkossa kiukutella.
Vastenmielinen ihminen. Ollessaan itse maatalousministerinä hoiti asiat päin p-tä, varsinkin etelä-Suomen kansallisen tuen. Korkeaojan aikana aloitettu to-torjunta vo-voittojen linja jatkui. Tanskalaisen maatalouskomissaaritädin edessä suu korvissa neuvottelujen yhteydessä, neuvottelujen tulos täysi katastrofi. Kun on ei-kepulaiset hoitamassa niin räksyttää kuin rakkikoira vaikka ei itse saanut aikaiseksi kuin tukien alenemia ja loppumista. Älyäisi edes pitää suunsa kiinni kun omat näytöt ovat heikot.
Eikö Koskinen(kok) ollut vielä vastenmielisempi, kun lopetti koko etelän 141-tuen?
Mutta Koskinen ei ole siitä puolueesta joka väittää ajavansa maatalouden asiaa ja jonka kaupunkilaisten enemmistö luulee "lapioivan köyhiltä ja orvoilta leikattua rahaa" maatalouteen.

Lisäksi Koskinen ei räkytä kun toiset hoitavat asioita.

Sanotaan sitten näin että Sirkka-Liisa Anttilassa ärsyttää se että kun on sinipunahallitus hoitamassa maatalousasioita niin haukkuu ja räksyttää kuin rakkikoira vaikka itse hoiti asiat yhtä huonosti ja tässä tilanteessa jos asioita olisi hoitamassa kuka tahansa kepulainen, vaikka Anttila itse niin asiat tulisivat hoidettua yhtä huonosti kun Koskisen tai Orpon hoitamana. Tai vielä huonommin.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7718
  • Never Trust a Hippy
Vs: 91 % / 7 %
Saattaa olla, mutta on ainakin yritetty puolustaa eteläsuomalaista maataloutta:

http://www.keskusta.fi/news/Anttila-Sinipunahallitus-romuttamassa-maatalouden-141-tuen-/1avppnn2/8782575b-5b6b-45b8-8d36-4e9ee89bf3d6

Siellä lopussa on puhelinumero, jonne Veeti voi jatkossa kiukutella.
Vastenmielinen ihminen. Ollessaan itse maatalousministerinä hoiti asiat päin p-tä, varsinkin etelä-Suomen kansallisen tuen. Korkeaojan aikana aloitettu to-torjunta vo-voittojen linja jatkui. Tanskalaisen maatalouskomissaaritädin edessä suu korvissa neuvottelujen yhteydessä, neuvottelujen tulos täysi katastrofi. Kun on ei-kepulaiset hoitamassa niin räksyttää kuin rakkikoira vaikka ei itse saanut aikaiseksi kuin tukien alenemia ja loppumista. Älyäisi edes pitää suunsa kiinni kun omat näytöt ovat heikot.
Eikö Koskinen(kok) ollut vielä vastenmielisempi, kun lopetti koko etelän 141-tuen?
Mutta Koskinen ei ole siitä puolueesta joka väittää ajavansa maatalouden asiaa ja jonka kaupunkilaisten enemmistö luulee "lapioivan köyhiltä ja orvoilta leikattua rahaa" maatalouteen.

Lisäksi Koskinen ei räkytä kun toiset hoitavat asioita.

Sanotaan sitten näin että Sirkka-Liisa Anttilassa ärsyttää se että kun on sinipunahallitus hoitamassa maatalousasioita niin haukkuu ja räksyttää kuin rakkikoira vaikka itse hoiti asiat yhtä huonosti ja tässä tilanteessa jos asioita olisi hoitamassa kuka tahansa kepulainen, vaikka Anttila itse niin asiat tulisivat hoidettua yhtä huonosti kun Koskisen tai Orpon hoitamana. Tai vielä huonommin.
Anttila ei lopettanut Etelä-Suomen vakavien vaikeuksien 141-tukea, Koskinen lopetti. Se on hyvä, että olet edes Koskiseen tyytyväinen. Onhan hän oikeasta puolueestakin, ja se jos jokin on tärkeää. Vai mitä?😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi