Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Toyota Proace  (Luettu 14205 kertaa)

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Toyota Proace
Keväällä satuin postiloodalle yhtä-aikaa postipojan kanssa ja valitteli just transportterin lootaa, että tääkin pitää taas lähettää korjaamolle, ihmettelin, miks nauroi, että täähän on menos jo toistakertaa, lootaremonttiin, kun on pian satatuhatta mittaris, on kuulemma ihan normi juttu, että 40 tuhatta ja automaatti loota menee sepälle postivankkureis.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Toyota Proace
Lienee tuo proace samaa tavaraa hiace, sellainen työkaluksi tarkoitettu.Hiacet ainakin sellaista peruskamaa,ei mitään herkkuja mutta toimii, se kait työkaluissa on tarkoitus.Niin,jos noista uusista malleista  on kysymys tuskin niistä kellään paljon kokemusta on.Mutta merkeistä sitten on ford Transit ja toyota niitä pakujen kärkimerkkejä
Älä ees leikilläs rupee vertaamaan ranskalaista pakua aitoon Hiaceen..

 Pelkäätkö että Hiacen ominaisuudet ovat niin surkeat, etteivät edes kestä vertailua?  ;)

Se on totta että hiacessa on halpaa, yksinkertaista ja kestävää tekniikkaa, mutta hyvin sen markkinointi ihmiset saivat ylihinnoiteltua auton muihin ominaisuuksiin nähden. Ja mitään muuta tuotekehittelyä siinä hiacessa ei tapahtunut neljäänkymmeneen vuoteen kuin pellit väänetään prässissä toisenmuotoiseksi.
Sen takia niitä ei Euroopassa saa enään myydäkkään.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: Toyota Proace
mutta onko tuo nyky proace sitten muka parempi?   ei kait se hyvä perustekniikka mitään tartte kun ihmisillä pitäis olla joku kosla jolla siirtää tavaraa paikasta toiseen.   vai siksikö tarttee mallia muuttaa kun se maksaa niin saakelisti täälä tiheästiasutussa suomessa ja täysin tarpeeton, riksallakin kulkee!

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Toyota Proace
 Hiace kiinnostaa käyttäjiä enemmän, kuin valmistajaa. Miljoonia autoja valmistava yritys ei jaksa kiinnostua valmistamaan jatkossa pienen kysynnän omaavaa mallia, vaan ostaa valmiin paketin Ranskasta. Ja kuinka suuri ero lopulta käytössä Proacen ja Hiecen välillä?

Jätkä

  • Vieras
Vs: Toyota Proace
mutta onko tuo nyky proace sitten muka parempi?   ei kait se hyvä perustekniikka mitään tartte kun ihmisillä pitäis olla joku kosla jolla siirtää tavaraa paikasta toiseen.   vai siksikö tarttee mallia muuttaa kun se maksaa niin saakelisti täälä tiheästiasutussa suomessa ja täysin tarpeeton, riksallakin kulkee!

 Muistaakseni fentinkin ostoa toiset perustelevat niillä ominaisuuksilla, vaikka zetorillakin ne työt tulisi tehdyksi.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Toyota Proace
Lienee tuo proace samaa tavaraa hiace, sellainen työkaluksi tarkoitettu.Hiacet ainakin sellaista peruskamaa,ei mitään herkkuja mutta toimii, se kait työkaluissa on tarkoitus.Niin,jos noista uusista malleista  on kysymys tuskin niistä kellään paljon kokemusta on.Mutta merkeistä sitten on ford Transit ja toyota niitä pakujen kärkimerkkejä
Älä ees leikilläs rupee vertaamaan ranskalaista pakua aitoon Hiaceen..

 Pelkäätkö että Hiacen ominaisuudet ovat niin surkeat, etteivät edes kestä vertailua?  ;)

Se on totta että hiacessa on halpaa, yksinkertaista ja kestävää tekniikkaa, mutta hyvin sen markkinointi ihmiset saivat ylihinnoiteltua auton muihin ominaisuuksiin nähden. Ja mitään muuta tuotekehittelyä siinä hiacessa ei tapahtunut neljäänkymmeneen vuoteen kuin pellit väänetään prässissä toisenmuotoiseksi.
Sen takia niitä ei Euroopassa saa enään myydäkkään.

Eipä niitä autoja kannata kehittää jollei saada kestämään.. Onneksi itsellä vielä vanha neliveto hiace niin ei tartte remonttia olla tekemässä  :) 

Jätkä

  • Vieras
Vs: Toyota Proace
Lienee tuo proace samaa tavaraa hiace, sellainen työkaluksi tarkoitettu.Hiacet ainakin sellaista peruskamaa,ei mitään herkkuja mutta toimii, se kait työkaluissa on tarkoitus.Niin,jos noista uusista malleista  on kysymys tuskin niistä kellään paljon kokemusta on.Mutta merkeistä sitten on ford Transit ja toyota niitä pakujen kärkimerkkejä
Älä ees leikilläs rupee vertaamaan ranskalaista pakua aitoon Hiaceen..

 Pelkäätkö että Hiacen ominaisuudet ovat niin surkeat, etteivät edes kestä vertailua?  ;)

Se on totta että hiacessa on halpaa, yksinkertaista ja kestävää tekniikkaa, mutta hyvin sen markkinointi ihmiset saivat ylihinnoiteltua auton muihin ominaisuuksiin nähden. Ja mitään muuta tuotekehittelyä siinä hiacessa ei tapahtunut neljäänkymmeneen vuoteen kuin pellit väänetään prässissä toisenmuotoiseksi.
Sen takia niitä ei Euroopassa saa enään myydäkkään.

Eipä niitä autoja kannata kehittää jollei saada kestämään.. Onneksi itsellä vielä vanha neliveto hiace niin ei tartte remonttia olla tekemässä  :)

Kaupankäynti loppuu, jos autot kestävät vuosikymmeniä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19303
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Toyota Proace
Ja kuinka suuri ero lopulta käytössä Proacen ja Hiecen välillä?

Heleppoon kysymykseen heleppo vastaus:
Pro-Ake jättääpi tiele, Hiace ei...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Toyota Proace
 Ei jätä ranskalainen tielle.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Toyota Proace
Niin.............. ajetaan millä ajetaan mutta transit vie perille

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Toyota Proace
Ei jätä ranskalainen tielle.
Remonttikulut huimaa päätä ainakin..

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Toyota Proace
Ei ole huimannut remonttikulut. Kymmeniä vuosia ajettu ranskalaisilla. Se ei sitä paitsi ole toisilta merkeiltä pois jos joku ajaa eri merkkiä. No Ranskan pakuja ollut vähemmän, kun taas henkilö malleja pitkään.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Toyota Proace
Ei ole huimannut remonttikulut. Kymmeniä vuosia ajettu ranskalaisilla. Se ei sitä paitsi ole toisilta merkeiltä pois jos joku ajaa eri merkkiä. No Ranskan pakuja ollut vähemmän, kun taas henkilö malleja pitkään.
Tänä kesänä tehtiin kyllä päätös kun saatiin pösö hävitettyä että ranskalaiset on jatkossa vaan syötäviä.. Kokoajan jotain rempattavaa.. Ja oikeesti joku ***** taka-akseli pitää vaihtaa kokonaan kun eivät osaa nippoja laittaa tehtaalla tai tehdä vaihdettavia osia niihin kiinnityksiin..  Sähkövikaakin vielä kaikenlaista lisäksi..

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Toyota Proace
 500 tkm kesti 309 takakseli ja jos ois viitsinyt nipat laittaa niin ehkä vielä pitempään.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Toyota Proace
500 tkm kesti 309 takakseli ja jos ois viitsinyt nipat laittaa niin ehkä vielä pitempään.
130tkm tais olla tuossa jo mittarissa..