Viimeksi muokattu: 17.11.20 - klo:18:00 kirjoittanut Eemeli
https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.htmlNukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytäävaroja autokannan uusiutumiseen. Olisiko jo aika herätä unesta.
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 17.11.20 - klo:17:56https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.htmlNukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytäävaroja autokannan uusiutumiseen. Olisiko jo aika herätä unesta.eemeli-kissanpennun silmätkin alkaa avautumaan, kokoomus on ajanut ihmiset kaupunkeihin, nyt sitten vihreät vie eemeliultä autonkin Suunnitelmaluonnoksen mukaan joukkoliikenteen, kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattaminen edellyttää lisäksi, että ”kysyntää ohjataan kestäviin liikkumismuotoihin myös henkilöautoilua hillitsevin toimenpitein”.mehän ymmärrämme että maaseudulla vaikka verotat kuin katainen kanalintukantaa niin kansalainen joutuu omalla autolla ajaa kun vaihtoehtoa ei ole.mutta kun eteläsuomeen pistäöt ruuhkamaksua, euron kilometri ja taajamakyltin sispuolella kolme niin jopa alkaa päästöt vähetä ja eemeli palella ratikkapysäkillä
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.11.20 - klo:18:15Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 17.11.20 - klo:17:56https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.htmlNukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytäävaroja autokannan uusiutumiseen. Olisiko jo aika herätä unesta.eemeli-kissanpennun silmätkin alkaa avautumaan, kokoomus on ajanut ihmiset kaupunkeihin, nyt sitten vihreät vie eemeliultä autonkin Suunnitelmaluonnoksen mukaan joukkoliikenteen, kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattaminen edellyttää lisäksi, että ”kysyntää ohjataan kestäviin liikkumismuotoihin myös henkilöautoilua hillitsevin toimenpitein”.mehän ymmärrämme että maaseudulla vaikka verotat kuin katainen kanalintukantaa niin kansalainen joutuu omalla autolla ajaa kun vaihtoehtoa ei ole.mutta kun eteläsuomeen pistäöt ruuhkamaksua, euron kilometri ja taajamakyltin sispuolella kolme niin jopa alkaa päästöt vähetä ja eemeli palella ratikkapysäkillä Mitkä ruuhkamaksut ?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.11.20 - klo:18:40Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.11.20 - klo:18:15Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 17.11.20 - klo:17:56https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.htmlNukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytäävaroja autokannan uusiutumiseen. Olisiko jo aika herätä unesta.eemeli-kissanpennun silmätkin alkaa avautumaan, kokoomus on ajanut ihmiset kaupunkeihin, nyt sitten vihreät vie eemeliultä autonkin Suunnitelmaluonnoksen mukaan joukkoliikenteen, kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattaminen edellyttää lisäksi, että ”kysyntää ohjataan kestäviin liikkumismuotoihin myös henkilöautoilua hillitsevin toimenpitein”.mehän ymmärrämme että maaseudulla vaikka verotat kuin katainen kanalintukantaa niin kansalainen joutuu omalla autolla ajaa kun vaihtoehtoa ei ole.mutta kun eteläsuomeen pistäöt ruuhkamaksua, euron kilometri ja taajamakyltin sispuolella kolme niin jopa alkaa päästöt vähetä ja eemeli palella ratikkapysäkillä Mitkä ruuhkamaksut ?eikai sorkkis kuvittele että hän saa tulevaisuudessa ilmaiseksi jarrutella premium-merkeillä ajavien rikkaiden hesalaisten työmatkoja
Viimeksi muokattu: 18.11.20 - klo:09:19 kirjoittanut Eemeli
Siinäpä kepulle tundran takana uusi normaali. Ilmaston pelastaminen tulee kaikille maksettavaksi, antaa kepupoliitikko ymmärtää mitä tahansa.Luuleeko kepun jäsenkirjan omaava lapsellisuuttaan, jotakin muuta, jotta kulkeminen olisi jossain edullisempaa kuin toisaalla.Demokraattisen järjestlmän yksi peruspilareita, yhdenvertaisuus, no tosin maatalouspolitiikassa se ei ole pätenyt.