Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannattaako Deutz Fahrin osto?  (Luettu 58621 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa.

Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...

3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.
Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...

Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen.  Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)
Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.
Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa.

Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...

3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.
Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...

Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen.  Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)
Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.
Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.
Aika legendaa :D

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa.

Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...

3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.
Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...

Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen.  Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)
Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.
Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.
Aika legendaa :D
Täällä paikallinen camryn omistaja pääsi kerran lappiin ja takaisin niin piti vaihteisto avata,eli olivat askiltaan täysin susia.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa.

Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...

3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.
Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...

Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen.  Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)
Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.
Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.
Aika legendaa :D
Täällä paikallinen camryn omistaja pääsi kerran lappiin ja takaisin niin piti vaihteisto avata,eli olivat askiltaan täysin susia.
Kyl meitin td camryssä loota kesti  :) Liekö sit vikaa kun toimi..

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa.

Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...

3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.
Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...

Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen.  Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)
Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.
Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.
Aika legendaa :D
Täällä paikallinen camryn omistaja pääsi kerran lappiin ja takaisin niin piti vaihteisto avata,eli olivat askiltaan täysin susia.
Kyl meitin td camryssä loota kesti  :) Liekö sit vikaa kun toimi..

Älä kyseenalaista Sashan aka 42 asiantuntemusta!  ;D ;D ;D ;D ;D Voi sviddu mikä katkera tuohivirsu. ;D ;D ;D
Oon vaatimaton!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa.

Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...

3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.
Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...

Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen.  Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)
Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.
Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.
Aika legendaa :D
Täällä paikallinen camryn omistaja pääsi kerran lappiin ja takaisin niin piti vaihteisto avata,eli olivat askiltaan täysin susia.
Kyl meitin td camryssä loota kesti  :) Liekö sit vikaa kun toimi..
Tarkoitin 90 luvun malleja.Tuskimpa noin vanhaa on ne ruostuu nopiaan. ;)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa.

Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...

3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.
Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...

Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen.  Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)
Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.
Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.
Aika legendaa :D
Täällä paikallinen camryn omistaja pääsi kerran lappiin ja takaisin niin piti vaihteisto avata,eli olivat askiltaan täysin susia.
Kyl meitin td camryssä loota kesti  :) Liekö sit vikaa kun toimi..
Tarkoitin 90 luvun malleja.Tuskimpa noin vanhaa on ne ruostuu nopiaan. ;)
Meitin oli 80-luvulta.. Se kyllä ruostui.. Tekniikka kyllä toimis ja kulki iloisesti :D  Turbo valo kun syttyi niin sit lähettiin!

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Äläkääs ny tojoa nuin kamalasti kehuko... Pelikaveri just manasi kun oli menny kannentiiviste riisseli avensiksesta.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Tojoa ei tahdo kukaan käytettynäkään kertovat tilastot,maine meni ruostumisen ja vikojen takia(runsaat takaisinkutsut).
http://www.iltalehti.fi/autot/2015041019496360_au.shtml

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Tojoa ei tahdo kukaan käytettynäkään kertovat tilastot,maine meni ruostumisen ja vikojen takia(runsaat takaisinkutsut).
http://www.iltalehti.fi/autot/2015041019496360_au.shtml
Käytettynä olis meillekkin tullut toyota avensis mutta liikaa hintaa käytettyinä..  Takaisinkutsut kertoo vaan siitä että pidetään huolta.. Monella muulla merkillä ei niitä takaisinkutsuja tehdä vaan tehdään ne remontit  huollon yhteydessä jos sattuu merkkihuoltoon osumaan..

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Joo himulixsiinkin juur vaihdettiin airbägin piuha tai joku semmonen. Ihan hyvin vaikka auto on kohta 10v vanha niin kutsu tuli remppaan. Mutta juu minen mikään Toyotan ystävä ole mutta kylläne tekniikaltaan OLI luotettavia. Mutta samaa eivoi kyllä sanoa näistä uudemmista. kummoisia ajettaviahan ne ei ole koskaan ollu. No jotkut Celicat, Suprat, Soarer hauskoja pelejä miksei myös GT Corolla (takaveto) mutta tavis mallit ei kyllä ajettavuudella eikä haskuudella loista.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26173
  • vastustan
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Joo himulixsiinkin juur vaihdettiin airbägin piuha tai joku semmonen. Ihan hyvin vaikka auto on kohta 10v vanha niin kutsu tuli remppaan. Mutta juu minen mikään Toyotan ystävä ole mutta kylläne tekniikaltaan OLI luotettavia. Mutta samaa eivoi kyllä sanoa näistä uudemmista. kummoisia ajettaviahan ne ei ole koskaan ollu. No jotkut Celicat, Suprat, Soarer hauskoja pelejä miksei myös GT Corolla (takaveto) mutta tavis mallit ei kyllä ajettavuudella eikä haskuudella loista.
ei kai seoo ku se tehokkain noin 180 heppanen d4d kone josta kannentivisteet poksuu lähes samaan tahtiin jonnikan kans, ne maltllsemmat kyllä kestää ihan hyvin. vaihrelootaongelmiakin kuulus tojotassa olevan jonkin verran, mutta kuinka paljon lie selittyy sitte näillä lastuttamisilla, toyotalla kyllä takuu toimii ihan hyvin jos vain virallisen maahantuoma auto 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

mah

  • Vieras
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Jos omistaa toyotan, niin saiko silloin ostaa deutzin, vai voiko omistaa vain toisen vaihtoehdoista? Eli jos toyota, ei deutzia? Minulla ei ole noista kumpiakaan. Mutta löytyy kyllä öljynsuodattimia. :'(

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Jos omistaa toyotan, niin saiko silloin ostaa deutzin, vai voiko omistaa vain toisen vaihtoehdoista? Eli jos toyota, ei deutzia? Minulla ei ole noista kumpiakaan. Mutta löytyy kyllä öljynsuodattimia. :'(

Mulla on molemmat :)
Oon vaatimaton!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Tojoa ei tahdo kukaan käytettynäkään kertovat tilastot,maine meni ruostumisen ja vikojen takia(runsaat takaisinkutsut).

Tojota kuhtuu rehellisesti "takaisin", kun Kansanauto ja Ooppeli salailevat ja maksattavat asiakkaila selevät valamistusvirheet...     >:(
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."