Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valmet 05 sarja  (Luettu 19057 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Valmet 05 sarja
Taitavalla konemiehellä nuo 05 sarjalaiset kestää yllättävän hyvin, toki nykyisellään kun mezzotkin alkaa olla kakkoskoneita ja 05 sarjalaiset kolmos ja neloskoneitakin isommilla tiloilla niin vaihtoon menevien koneiden kunto voi pahimmoilleen olla purkukuntoinen. Osat kun maksaa jonniiverran, niin ihan raadoista ei kannata alkaa itselleen konetta rakentamaan tai sitten hinnan oltava alta kympin.
 

kyllä maakuntien latojen kätköistä löytyy myös todella vähän ajettuja 05 sarjan koneita.


Enkä kyllä yhtään ihmettele jos on.

Joskus kuulin puhuttavan verkusta jolla oli ajettu 2000 tuntia vuodessa, mut asiaa tarkemmin ihmetellessä ilmenikin että omistaja oli tehnyt pilkkuvirheen. Oikia ajomäärä oli verkulle tyypillinen 200 tuntia...  :D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Valmet 05 sarja
Perseestä koko 05 sarja ja syvältä.

et ole koskaan edes ajanut 05 sarjalaista.

###Olen ajanut mutta en enään ikinä aja.

kaksi kappaletta löytyy tallista ja ovat parempia kuin yksikään uusi massikka. ;D ;D

Otan osaa.Kyseinen traktorin irvikuva ei yllä lähellekään edes 600 sarjan verkun
tasoa,puhumattakaan 3000 sarjan koneista.Kuinka on voitu tuollaisilla välityksillä
voimansiirtoa valmistaa?
Mä en tähän sekaannu mutta kuitenkin olen erimieltä Miken kans:Ferkut on perseestä ;D
Landehanden kuusenalla makaavat raadot.Kuka pitää satavuotta vanhoja koneita "täyspäiväises käytös".Ne koneet on jo tienannu ittensä,osta uusia ;D ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52014
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Valmet 05 sarja
Perseestä koko 05 sarja ja syvältä.

et ole koskaan edes ajanut 05 sarjalaista.

###Olen ajanut mutta en enään ikinä aja.

kaksi kappaletta löytyy tallista ja ovat parempia kuin yksikään uusi massikka. ;D ;D

Otan osaa.Kyseinen traktorin irvikuva ei yllä lähellekään edes 600 sarjan verkun
tasoa,puhumattakaan 3000 sarjan koneista.Kuinka on voitu tuollaisilla välityksillä
voimansiirtoa valmistaa?
Mä en tähän sekaannu mutta kuitenkin olen erimieltä Miken kans:Ferkut on perseestä ;D
Landehanden kuusenalla makaavat raadot.Kuka pitää satavuotta vanhoja koneita "täyspäiväises käytös".Ne koneet on jo tienannu ittensä,osta uusia ;D ;D
Landehande pitää....Ekoloogiaa nääs.  ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Valmet 05 sarja
Perseestä koko 05 sarja ja syvältä.

et ole koskaan edes ajanut 05 sarjalaista.

###Olen ajanut mutta en enään ikinä aja.

kaksi kappaletta löytyy tallista ja ovat parempia kuin yksikään uusi massikka. ;D ;D

Otan osaa.Kyseinen traktorin irvikuva ei yllä lähellekään edes 600 sarjan verkun
tasoa,puhumattakaan 3000 sarjan koneista.Kuinka on voitu tuollaisilla välityksillä
voimansiirtoa valmistaa?
Mä en tähän sekaannu mutta kuitenkin olen erimieltä Miken kans:Ferkut on perseestä ;D
Landehanden kuusenalla makaavat raadot.Kuka pitää satavuotta vanhoja koneita "täyspäiväises käytös".Ne koneet on jo tienannu ittensä,osta uusia ;D ;D

   Tuskin ostan uusia 2 kpl 690, 699, 3095 ja 6180 saavat äestellä meikän eläkkeelle. 3095 on ostettu uutena muut käytettyinä. Kaikki hyvässä vedossa, mitä nyt laturia, starttia ja kytkintä on uusittu. ;D  ;D
        Valtran pipoa olen sovitellut päähän, muttei kuume ota noustakseen vaikka saunassa pitäisi. Viime talvena olin velmutin pajallakin katsomassa kolegan uutta nokkapeltiä, joka löytyi takapihalta hangesta, valut olivat maalaamossa. Ei aiheuttanut innostusta, ei edes se verkuksi naamioitu, joka oli perä ylhääkkä korjaamohallissa.

Viimeksi muokattu: 31.07.09 - klo:07:12 kirjoittanut landehande