Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Apuva! Miten kolleja englannista?  (Luettu 2316 kertaa)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Apuva! Miten kolleja englannista?
Ei mitään urospuolisia katteja vaan normaaleja paketteja, jäi pari tavattoman edullista ostosta ebaysta käteen ja noille pitäisi saada nouto.  Posti kulkee mutta maksaisi luokkaa 250€ paketti. Kun tuolta on tullut paketteja niin 30-40€ on ollut kuluja yleensä kun myyjällä on ollut katsottuna kuljetus. ???

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Apuva! Miten kolleja englannista?
Ei mitään urospuolisia katteja vaan normaaleja paketteja...
Olitkin itse tarttunut aiheeseen ennenkuin kukaan ehti näsäviisastelemaan.  :D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Apuva! Miten kolleja englannista?
Ei mitään urospuolisia katteja vaan normaaleja paketteja...
Olitkin itse tarttunut aiheeseen ennenkuin kukaan ehti näsäviisastelemaan.  :D
Lievän raflaavan otsikon takia se oli välttämätöntä ::)

realisti

  • Vieras
Vs: Apuva! Miten kolleja englannista?
Kannattanee kysyä kuriirifirmoilta kuten UPS ym... Tosin esim UPS on hiton kallis jos niiden kanssa ei halua tehdä jatkuvaa sopimusta.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Apuva! Miten kolleja englannista?
Sopimuksen tekeminen on ollut mielessä jo pitkään. Shenccer ei ole sitä vaatinut mutta sen toimenkuvaan ei sitten kuulukaan jos pitäisi noutaa yksityishenkilöltä.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Apuva! Miten kolleja englannista?
Oletko verkostoitunut? Pitäisi joku tuttu suomalainen firma olla hyödynnettävänä jolla on sopimus. Kuinka monesta paikasta tavaraa olisi ja kuinka isoja möykyjä?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Apuva! Miten kolleja englannista?
DHL, mulle tuli just paketti enklannista. Tiedoissa luki, että 1 kolli ja maksoi about 30eeroo...Tosin kun oli maakuljetus, niin taittoi matkaa n.puoltoista viikkoo.
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Apuva! Miten kolleja englannista?
Oletko verkostoitunut? Pitäisi joku tuttu suomalainen firma olla hyödynnettävänä jolla on sopimus. Kuinka monesta paikasta tavaraa olisi ja kuinka isoja möykyjä?
On tuokin ollut mielessä ja rahdit onkin yleensä mennyt muitten järjestäminä. On nyt kuiten mukavin kun olisi omat kyydit. Nyt olisi aluksi kahdesta paikasta nouto ja voisi jatkossa olla isompiakin kolleja.
  

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Apuva! Miten kolleja englannista?
DHL, mulle tuli just paketti enklannista. Tiedoissa luki, että 1 kolli ja maksoi about 30eeroo...Tosin kun oli maakuljetus, niin taittoi matkaa n.puoltoista viikkoo.
Niin, hoiditko itse rahdin tilauksen?  Tuo firma on minullekin tuonut tavaraa sekä englannista että kiinasta, rahdin vaan on aina tilannut myyjä.   Dhl on toki vaihtoehtona hyvä kun toimii maailmanlaajuisesti.