Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe Vapormatic  (Luettu 7564 kertaa)

Maitopoika

  • Vieras
Vapormatic
Hyödyllinen sivusto varaosien selailuun ja ym.Nyt vaatii yllättäen kirjautumisen miksiköhän,Vai oletteko koskaan edes sivustoa löytänyt.
Kunhan kysyn.

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Vapormatic
Hyödyllinen sivusto varaosien selailuun ja ym.Nyt vaatii yllättäen kirjautumisen miksiköhän,Vai oletteko koskaan edes sivustoa löytänyt.
Kunhan kysyn.

Olen löytänyt. Löytyy kääntäen myös alkuperäisvaraosanumerot ! Vaatiiko kirjautumisen myös Agrimarketin kautta sivustolle mennessä ? Ennen ei tarvinnut...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vapormatic
Kui mää ain olen paras?

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Vapormatic
Aikaisemmin ei vaan tarvinnut kirjautua, mistä lie nyt sitten moinen?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vapormatic
Aikaisemmin ei vaan tarvinnut kirjautua, mistä lie nyt sitten moinen?

Haluavat pitää kaikenmaailman rahattomat surkimukset (Mp) pois viemästä palvelinkapasiteettia tosiostajilta.
Kui mää ain olen paras?

jd78

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
Vs: Vapormatic
Näin muuten tuon vapormaticin luettelon siis ihan sellaisen kirja mallisen. Siinä oli fiksu se alkuperäis varaosanumero muunnos luettelo, tota netti versiota ei oo vielä tullu katteltua mutta täytyypä perehtyä siihenkin. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen noihin vapormaticin osie hinta laatu suhteeseen. Mutta tuonne puimuri puolelle ei taia oikein vaporillakaan olla kovinkaan paljon tarvike osaa myynissä!

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Vapormatic
No nyt kun kirjauduin tuonne sivustolle niin paljon hyödyllistä löytyypi.Ja nimenomaan nuot alkuperäisvaraosanumerot auttaa taas puhelimitse alkuperäisosan tilauksessakin,myyjä löytääpi nopeammin mitä pitäis etsiä.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Vapormatic
Köyhän ei kannata ostaa halpaa.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

herttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 219
Vs: Vapormatic
Eikä köyhän kannata huonolla ajaa.

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Vapormatic
Köyhän ei kannata ostaa halpaa.
Ja köyhyys on sitten pysyväolotila tuolla periaatteella.
Sanotaan selvennykseksi että mf 390 raidetangon pää maksaapi keskossa 90€ alv 0% ja sama osa tarvikeliikkeessä =IKH 65 € sis alv 22%.Ja osa todellakin on sama italialainen tuote kumpikin.
Eli eiköös olekin tosi tyhmää hankkia tarvikeliikkeestä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vapormatic
3060 massikkaan joskus ostelin raidetangon päitä.

IKH tarvikkeesta mureni pölysuojakumi yhden kesän aikana.

Alkup kestää vuosia.
Kui mää ain olen paras?

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Vapormatic
Eipä näy kestävän alkuperäisosakaan vuosia

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Vapormatic
Mulla on tuohon asiaan liittyen käyny mieles, että sopiskohan siihen alkuperäsen suojakumin tilalle vanhan Fordin raidetangon pään suojakumi, joka on ikään kuin vaahtokumia eikä palje... Sai muistaakseni irtonaisenakin noita vaahtokumiversioita. Rasvanipat raidetangonpäistä on jo aikoja sitten jätetty varaosamyynnin vastaisina pois.
tethering holes to their concave windings

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Vapormatic
Onnistuu se rasvanipan laitto jälkeenpäinkin,kun poraa aivan keskelle reiän kierteet ja nippa.Siinä kuulan päässä kun on kolonen onnistuu aivan mainiosti.Kunhan sitten ei innoissaan pumppaa vaseliinia niin että suojakumi heti pullahtaa paikoiltaan.Tämä viimeinne huomautus lähinnä Timpalle :P Koska Timpan on aivan pakko kommentoida tätä asiaa

Viimeksi muokattu: 14.02.08 - klo:21:33 kirjoittanut Maitopoika

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vapormatic
Kunhan sitten ei innoissaan pumppaa vaseliinia niin että suojakumi heti pullahtaa paikoiltaan.Tämä viimeinne huomautus lähinnä Timpalle

****Maitopojan iässä ei tuollaisia ongelmia vois ollakaan...
Kui mää ain olen paras?