Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kyllä kyrsii paskat koneet  (Luettu 24892 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
Yksi mikä on ihan helvetin huono on Purmon lämpöpatteri.

Speksit: 10 vuoden takuu.

Käytännössä: 4 vuotta kestävät, sitten ruostuvat sisäkautta puhki ja tehtaantakuu-ukko työntelee vaan rasvattua porkkanaa perseeseensä työaikansa aamu kahdeksasta kello kuuteentoista kuukausi toisensa perään.

Älkää missään tapauksessa sortuko noihin. Nuo valmistetaan siitä raudasta joka Ooppeleista on pudonnut ruosteena tielle  :o Sitten massa ajetaan jyrällä littuun ja maalataan valkoiseksi.

Tuo tuotanto voisi hyvinkin siirtyä Kiinaan, edes siellä ei osata tehdä noin paskoja tuotteita.

viljami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
Ne kinkkikaapelit on syytä jättää sinne Tokmannin hyllylle haurastumaan ittekseen  ;D
Mulla on pari kappaletta Tokmannilta ostettuja jatkojohtoja aktiivisessa käytössä. Ovat pelanneet ihan hyvin.

Periaatteessa olen kyllä samaa mieltä, että itsekin voisi tehdä.

Niistä kuuluu *naps* kun pakkanen ylittää 23 astetta, kesäkeleillä kyllä vievät virtaa kohteeseensa

Ihmetyttää myös se, että tämän talven Defa-moottorinlämmittimen johto on pakkasella kovettuvaa mallia. Ei viitsi taitella enempää kuin juuri sen verran, että rakennelman saa mahtumaan auton ovesta sisään. Noista kehtaavat pyytää luokkaa 30 euroa, jos erikseen ostaa. Aikaisemmin samalla rahalla sai edes tavanomaisiin käyttöolosuhteisiin soveltuvaa laatua.

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
Yksi mikä on ihan helvetin huono on Purmon lämpöpatteri.

Speksit: 10 vuoden takuu.

Käytännössä: 4 vuotta kestävät, sitten ruostuvat sisäkautta puhki ja tehtaantakuu-ukko työntelee vaan rasvattua porkkanaa perseeseensä työaikansa aamu kahdeksasta kello kuuteentoista kuukausi toisensa perään.

Älkää missään tapauksessa sortuko noihin. Nuo valmistetaan siitä raudasta joka Ooppeleista on pudonnut ruosteena tielle  :o Sitten massa ajetaan jyrällä littuun ja maalataan valkoiseksi.

Tuo tuotanto voisi hyvinkin siirtyä Kiinaan, edes siellä ei osata tehdä noin paskoja tuotteita.
Siellä on happee vedessä. Et kai lisäile sitä vettä yhtäkyytiä ::)

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
Kuinka vanhaksi te olette saaneet tän vuosisadan akut kestämään?

Jontikan akku -98-> -11 Ja noin 8000 tuntia.

Muuten vaihtelevia määriä, Deutzin akku alkaa prakaamaan nyt ja tunteja alle 3000 ja ikää vasta noin 8 vuotta. Käyttämättömyys ja säilytys näyttää syövän, kylmässä talvet vähällä käytöllä.
Auton akku täyttää elokuussa 14 vuotta, jos ei sitten nämä pakkaset vie sitä ::)

Valmetin akku täyttää nyt 15 vuotta, nyt on kyllä jo vähän hidastunut pakkasella :)

--onkos tää sarjassamme juttuja 8 vuotta startista 7 vuotta parvisillalta ;D
Eilen oli käynnissä, -15 astetta ja tänäänkin pitäs saada käyntiin, -22 astetta  :)

Parvisillalta apukaapeleilla vai startista?

Vakavammin...ei mulla ole kyllä yli 7 vuoden kestänyt akut koskaan.5 vuotta nykyään aika vakio.
Täytyy myöntää että valmetin edellinen akku kesti tasan viisi vuotta :-[
Mutta juuri muistin että ruohonleikkurin korealainen akku täyttää ensi kesänä 14 vuotta :)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
Yksi mikä on ihan helvetin huono on Purmon lämpöpatteri.

Speksit: 10 vuoden takuu.

Käytännössä: 4 vuotta kestävät, sitten ruostuvat sisäkautta puhki ja tehtaantakuu-ukko työntelee vaan rasvattua porkkanaa perseeseensä työaikansa aamu kahdeksasta kello kuuteentoista kuukausi toisensa perään.

Älkää missään tapauksessa sortuko noihin. Nuo valmistetaan siitä raudasta joka Ooppeleista on pudonnut ruosteena tielle  :o Sitten massa ajetaan jyrällä littuun ja maalataan valkoiseksi.

Tuo tuotanto voisi hyvinkin siirtyä Kiinaan, edes siellä ei osata tehdä noin paskoja tuotteita.
Siellä on happee vedessä. Et kai lisäile sitä vettä yhtäkyytiä ::)

On happea juu, 4 vuotta oltiin lisäämättä. Nyt pitää kyllä lisäillä kun patterit ruiskivat vettä pitkin seiniä.

Noissa näkyy selvä tekovika, vekki on väännetty päin persettä näkee jo silmällä. Eikä lämmitysjärjestelmä oli ikinä täysin hapeton ja silti patterit kestävät kymmeniä vuosia.

raipe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 345
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
Ne kinkkikaapelit on syytä jättää sinne Tokmannin hyllylle haurastumaan ittekseen  ;D
Mulla on pari kappaletta Tokmannilta ostettuja jatkojohtoja aktiivisessa käytössä. Ovat pelanneet ihan hyvin.

Periaatteessa olen kyllä samaa mieltä, että itsekin voisi tehdä.

Niistä kuuluu *naps* kun pakkanen ylittää 23 astetta, kesäkeleillä kyllä vievät virtaa kohteeseensa

Ihmetyttää myös se, että tämän talven Defa-moottorinlämmittimen johto on pakkasella kovettuvaa mallia. Ei viitsi taitella enempää kuin juuri sen verran, että rakennelman saa mahtumaan auton ovesta sisään. Noista kehtaavat pyytää luokkaa 30 euroa, jos erikseen ostaa. Aikaisemmin samalla rahalla sai edes tavanomaisiin käyttöolosuhteisiin soveltuvaa laatua.

Joo,tuo vihreä defan johto on aivan perseestä.Muutama aste pakkasta muuttaa sen pönköksi.
Aivan varmasti katkeaa,jos sen väkisin rullaa pieneksi.
Television,sellaisen valtavan painavan philipsin ja kaappipakastimen vein tänään kierrätykseen.
Ikää noilla lieni n.10v kullakin.
Se telkka oli kuumentunut takaa ja se pakastin syttyi p*rkele tuleen,onneksi navetalla oli.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
Ne kinkkikaapelit on syytä jättää sinne Tokmannin hyllylle haurastumaan ittekseen  ;D
Mulla on pari kappaletta Tokmannilta ostettuja jatkojohtoja aktiivisessa käytössä. Ovat pelanneet ihan hyvin.

Periaatteessa olen kyllä samaa mieltä, että itsekin voisi tehdä.

Niistä kuuluu *naps* kun pakkanen ylittää 23 astetta, kesäkeleillä kyllä vievät virtaa kohteeseensa

Ihmetyttää myös se, että tämän talven Defa-moottorinlämmittimen johto on pakkasella kovettuvaa mallia. Ei viitsi taitella enempää kuin juuri sen verran, että rakennelman saa mahtumaan auton ovesta sisään. Noista kehtaavat pyytää luokkaa 30 euroa, jos erikseen ostaa. Aikaisemmin samalla rahalla sai edes tavanomaisiin käyttöolosuhteisiin soveltuvaa laatua.

Joo,tuo vihreä defan johto on aivan perseestä.Muutama aste pakkasta muuttaa sen pönköksi.
Aivan varmasti katkeaa,jos sen väkisin rullaa pieneksi.
Television,sellaisen valtavan painavan philipsin ja kaappipakastimen vein tänään kierrätykseen.
Ikää noilla lieni n.10v kullakin.
Se telkka oli kuumentunut takaa ja se pakastin syttyi p*rkele tuleen,onneksi navetalla oli.
Defalla ei oo muitettu koska sitä lämppärinjohtoa tarvitaan  ;D  Ja hyvä bisneshän se on myydä noita kalliita johdon pätkiä... http://www.youtube.com/watch?v=fEMfzxNqGN0

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
Ne kinkkikaapelit on syytä jättää sinne Tokmannin hyllylle haurastumaan ittekseen  ;D
Mulla on pari kappaletta Tokmannilta ostettuja jatkojohtoja aktiivisessa käytössä. Ovat pelanneet ihan hyvin.

Periaatteessa olen kyllä samaa mieltä, että itsekin voisi tehdä.

Niistä kuuluu *naps* kun pakkanen ylittää 23 astetta, kesäkeleillä kyllä vievät virtaa kohteeseensa

Ihmetyttää myös se, että tämän talven Defa-moottorinlämmittimen johto on pakkasella kovettuvaa mallia. Ei viitsi taitella enempää kuin juuri sen verran, että rakennelman saa mahtumaan auton ovesta sisään. Noista kehtaavat pyytää luokkaa 30 euroa, jos erikseen ostaa. Aikaisemmin samalla rahalla sai edes tavanomaisiin käyttöolosuhteisiin soveltuvaa laatua.

Joo,tuo vihreä defan johto on aivan perseestä.Muutama aste pakkasta muuttaa sen pönköksi.
Aivan varmasti katkeaa,jos sen väkisin rullaa pieneksi.
Television,sellaisen valtavan painavan philipsin ja kaappipakastimen vein tänään kierrätykseen.
Ikää noilla lieni n.10v kullakin.
Se telkka oli kuumentunut takaa ja se pakastin syttyi p*rkele tuleen,onneksi navetalla oli.
Defalla ei oo muitettu koska sitä lämppärinjohtoa tarvitaan  ;D  Ja hyvä bisneshän se on myydä noita kalliita johdon pätkiä... http://www.youtube.com/watch?v=fEMfzxNqGN0

Joop, tallin seinustoilla roikkuu kasapäin defoja, galixeja kumikaapelilla, mutta ei käy nykyisn kuin vihreä tönkkö mato. :(

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
No niin. Tänään sitten hajosi vesipumppu.  :o Päivällä ei hanasta tullut pölyäkään. Ei  kun pakkaseen,-28 tutkailemaan mikä tuli. Pumpun akselin juuri oli pettänyt. Onneksi hyllyssä oli varalla uudet palikat. Oli muuten ikimuistoinen päivä kaivossa, ja kannella. :( Eikö nääkin st...nat vois hajota kesähelteellä. Nyt vesi taas kulkee, saas nähdä kuinka kauan.

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65510
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
se on kiva kun kaikii pitää saada halvalla ja kuiteskii voittorosentista ei tinkitä niin ostetaan kuin aikoinaan valmetin lakerit, nippu rahaa ja sillä mitä sai....!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.

Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen  :o :o :o Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.

Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa  ;D

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
Nyt kyrsii jo valmiiksi se savenmaan pintalevitin vaikka ei ole vielä tullutkaan

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.

Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen  :o :o :o Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.

Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa  ;D
omalla ykkös autolla liikuttu joka päivä ongelmitta mutta sehän onkin SAAB ja toimii.sitten navetalla kuljettu vanhalla kaasari 900 saabilla joka päivä lämmittämättä käyntiin ja 5 minuutin kuluttua lämmin mutta pensaa palaa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kyllä kyrsii paskat koneet
kyrsii nyky dieselit.viikon aikana egr venttiili,hehkuboksi,pakokaasujen paine eroanturi,vielä näyttää liian pientä ahtopainetta .pitää huomenna tutkia mistä johtuu.auto mb ikä 3v.

Jos tuon auton ikä olisi 10 vuotta niin merkkiliike suosittelisi sille huolloksi romutuksen  :o :o :o Eivät nuo voi toimia mitenkään vanhoina kun eivät toimi uusinakaan.

Fiksu ostaa nyt pari vanhaa kaasari-Ooppelia latoon odottamaan häkäpönttöaikaa  ;D
omalla ykkös autolla liikuttu joka päivä ongelmitta mutta sehän onkin SAAB ja toimii.sitten navetalla kuljettu vanhalla kaasari 900 saabilla joka päivä lämmittämättä käyntiin ja 5 minuutin kuluttua lämmin mutta pensaa palaa.

Ja asiaan liittyy vielä se, että mikään varoitusvalo ei vilku eikä autossa ole yhtään turhaa ja hajoavaa veetun kallista komponenttia  ;)