Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maamme huoltovarmuus heikolla tolalla  (Luettu 2883 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Maamme huoltovarmuus heikolla tolalla
Miten toi huoltovarmuus muuten oikeasti menee? Siis että mitkä maakunnat ovat oikeasti omavaraisia ja mitkä tuottavat yli tarpeensa?

Viittis tutkia jotain tilastoja mutta kun ei viitsi.
Eli olet tutkinut asiaa ja paljastui agendallesi epämiellyttäviä totuuksia. Vai?😁

En ole. Mikäs luulet mun agendani muuten olevan  :o
C-alue tyhjäksi ja AB-alue täyteen. Kaikki kelpaavat paitsi kiinalaiset. Se on se sinun juttusi.😁

Yks mun ajatukseni tosiaan on se, että ei miedän suomalaisten pitäisi antaa muiden huijata itseämme kerta toisensa jälkeen  ;D
Niin. Sinullahan on etnisiä ennakkoluuloja kiinalaisia kohtaan. Pidät kiinalaista rotua epäluotettavana.

Eikö me jo puhuttu tämä asia?

Olisit laittanut viestin talteen ettei tarvitsisi toistaa  :-\
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7684
  • Never Trust a Hippy
Vs: Maamme huoltovarmuus heikolla tolalla
Miten toi huoltovarmuus muuten oikeasti menee? Siis että mitkä maakunnat ovat oikeasti omavaraisia ja mitkä tuottavat yli tarpeensa?

Viittis tutkia jotain tilastoja mutta kun ei viitsi.
Eli olet tutkinut asiaa ja paljastui agendallesi epämiellyttäviä totuuksia. Vai?😁

En ole. Mikäs luulet mun agendani muuten olevan  :o
C-alue tyhjäksi ja AB-alue täyteen. Kaikki kelpaavat paitsi kiinalaiset. Se on se sinun juttusi.😁

Yks mun ajatukseni tosiaan on se, että ei miedän suomalaisten pitäisi antaa muiden huijata itseämme kerta toisensa jälkeen  ;D
Niin. Sinullahan on etnisiä ennakkoluuloja kiinalaisia kohtaan. Pidät kiinalaista rotua epäluotettavana.

Eikö me jo puhuttu tämä asia?

Olisit laittanut viestin talteen ettei tarvitsisi toistaa  :-\
Puhuttiin joo, silti se huvittaa. Suvaitsevainen Backspace ei suvaitse kiinalaista rotua, koska pitää sitä epäluotettavana. Suvaitsevaisuudellakin on siis rajansa, jopa Backspacen tapauksessa.

Muista hymy, älä ole hiilenä.😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Maamme huoltovarmuus heikolla tolalla
Miten toi huoltovarmuus muuten oikeasti menee? Siis että mitkä maakunnat ovat oikeasti omavaraisia ja mitkä tuottavat yli tarpeensa?

Viittis tutkia jotain tilastoja mutta kun ei viitsi.
Eli olet tutkinut asiaa ja paljastui agendallesi epämiellyttäviä totuuksia. Vai?😁

En ole. Mikäs luulet mun agendani muuten olevan  :o
C-alue tyhjäksi ja AB-alue täyteen. Kaikki kelpaavat paitsi kiinalaiset. Se on se sinun juttusi.😁

Yks mun ajatukseni tosiaan on se, että ei miedän suomalaisten pitäisi antaa muiden huijata itseämme kerta toisensa jälkeen  ;D
Niin. Sinullahan on etnisiä ennakkoluuloja kiinalaisia kohtaan. Pidät kiinalaista rotua epäluotettavana.

Eikö me jo puhuttu tämä asia?

Olisit laittanut viestin talteen ettei tarvitsisi toistaa  :-\
Puhuttiin joo, silti se huvittaa. Suvaitsevainen Backspace ei suvaitse kiinalaista rotua, koska pitää sitä epäluotettavana. Suvaitsevaisuudellakin on siis rajansa, jopa Backspacen tapauksessa.

Muista hymy, älä ole hiilenä.😁

En tosiaan viitsi kirjoittaa sitä uudelleen, mutta älä laita sanoja suuhuni.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Maamme huoltovarmuus heikolla tolalla
😏😂😂😂

Seo tälläkinsaitilla moni niin per~keleen suvaitsevaisuuden ihanuutta rummuttava persoona🤔

Mutta annas olla ku on kyseessä vaikka nytten kinukit tahi ruskit. Nii johan muuten muuttuu ääni kellos😂😂😂😂😂

Tekopyhää pas,kaa ja suvaitsevuudella torllailua sano😈
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!