Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe huoltotyöt, ulkoistettu vai ei  (Luettu 13071 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Niin sen verran osaan että naulan saan lyötyä puuhun likipitäin puoleen väliin mitastaan mutta sitten se aina alkaa kumartelemaan onko ne tehty lie jossain muslimimaissa.Kaikki pultit mitä ole yrittänyt aukaista on katkenneet kun olen niitä myötäpäivään yrittänyt aukaista.Viimeksi kun auton talvirenkaita tuolla mutteripyssyllä auioin kaikki pultit katkesi vaikka aivan samassa säädössä se pulttipyssy oli kun kesävanteet sillä kiristin.Ja kun luullut että pultiipyssykkä  aivan normaalisti vaihtaa kesä/talviaikaan ja päinvastoin.On tämä hallitus kyllä täysin perseestäpäin

Pyörätuolistako sää noita asioita hoitelet????????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Aika kirjavaa on huoltomiesten/liikkeiden joukko.
Se vähän ihmetyttää kun ei nyttemmin kukaan tee
koeajoa ennen eikä jälkeen huollon. :(
Joskus olis kuulemma maatalousoppilaitokseen tuonut isäntä koneen huoltoon, jos ei olis koeajoa tarvinnu tehdä! Se tehtiin meinaan huolella, ennen ja jälkeen ja porukalla ;D ::)
pessimisti ei pety!

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Itte tehdään kaikki mitä keretään.Takuukorjaukset teetetään muilla ja ropotin hankalimmat hoidot.
Joitain protoja rakennellaan välillä.
Aika vain on välillä kortilla.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Itte tehdään kaikki mitä keretään.Takuukorjaukset teetetään muilla ja ropotin hankalimmat hoidot.
Joitain protoja rakennellaan välillä.
Aika vain on välillä kortilla.
Aika on kai kortilla kun nussit kaikkea itse?

Yllättävän iso osa ajasta menee siihen itse tekemiseen.

Viimeksi muokattu: 17.11.15 - klo:21:04 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Joukahainen

  • Vieras
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Niin sen verran osaan että naulan saan lyötyä puuhun likipitäin puoleen väliin mitastaan mutta sitten se aina alkaa kumartelemaan onko ne tehty lie jossain muslimimaissa.Kaikki pultit mitä ole yrittänyt aukaista on katkenneet kun olen niitä myötäpäivään yrittänyt aukaista.Viimeksi kun auton talvirenkaita tuolla mutteripyssyllä auioin kaikki pultit katkesi vaikka aivan samassa säädössä se pulttipyssy oli kun kesävanteet sillä kiristin.Ja kun luullut että pultiipyssykkä  aivan normaalisti vaihtaa kesä/talviaikaan ja päinvastoin.On tämä hallitus kyllä täysin perseestäpäin

Pyörätuolistako sää noita asioita hoitelet????????
Niin,,,,,,,,,,,,, kauanko sä SKN jauhat tuota pyörätuolijuttua.En ole pyörätuolissa enkä hoitolaitoksessa joten lopeta tuollainen paskanjauhanta.Mutta en sano mitään ikävää se varmaan on sitten kokea kun se osuu kohdalle,miksi tuollaista nilvimistä pidät  jos joku on vammautunut,ja haluaa osallistua netin kautta keskusteluun.
Huom herra SKN minä osaan puhua myös käsillä tavattaessa ja ulosanti on asiaan liittyvää,joten ala pitää turpasi kiinni noista pyörätuolissa olevista

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Itte tehdään kaikki mitä keretään.Takuukorjaukset teetetään muilla ja ropotin hankalimmat hoidot.
Joitain protoja rakennellaan välillä.
Aika vain on välillä kortilla.
Aika on kai kortilla kun nussit kaikkea itse?
Tua noi mut laitoithansääkin sen snakarin että saat aikas kuluun ;D Joo no mulla ainakin on semmonen homma että on vähä samalla niinkuin jonkinmoinen harrastus tuo remontti paja.
Eisitte tule ihan niin saat*nasti niitä tyhjiä viinapullojakaan eikä liuta lieve ilmiöitä :-\ Ei sillä etteikö siellä pajalla tulis viinaakin joskus juotua mutta aikapaljon vähempi ku jossain reisunpäällä.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Tekeekö urakoitsijat/viljelijät/maatilalliset itse remontit ja huollot, vai onko ne ulkoistettu? Toki isomman puolen remontit varmaan tehdään jo muista syistä ulkoistetulla väellä niiden omissa halleissa.
Lypsykoneen huolto teetetään parin vuoden välein. Ja emännän auton katsastuskunnostus teetettiin korjaamolla kuten joka vuosi. Maasturi ja raktorit ym. on saatu pidettyä kunnossa omin voimin lukuunottamatta Maxxumin etuakseliremonttia pari vuotta sitten. Katkaisu ei taitais onnistua.

Rengashommia on kyl joutunu teettään joka vuosi aika runsaasti. Tai ainakin tänä vuonna: heppakoppi, äes, paalain, niittosilppuri, kylvökone, puimuri...
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Itte tehdään kaikki mitä keretään.Takuukorjaukset teetetään muilla ja ropotin hankalimmat hoidot.
Joitain protoja rakennellaan välillä.
Aika vain on välillä kortilla.
Aika on kai kortilla kun nussit kaikkea itse?

Yllättävän iso osa ajasta menee siihen itse tekemiseen.
Itte tekemällä saadaan kallimpia ja huonommintoimivia laitteita.Mutta tehtihin itte ;D ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Niin sen verran osaan että naulan saan lyötyä puuhun likipitäin puoleen väliin mitastaan mutta sitten se aina alkaa kumartelemaan onko ne tehty lie jossain muslimimaissa.Kaikki pultit mitä ole yrittänyt aukaista on katkenneet kun olen niitä myötäpäivään yrittänyt aukaista.Viimeksi kun auton talvirenkaita tuolla mutteripyssyllä auioin kaikki pultit katkesi vaikka aivan samassa säädössä se pulttipyssy oli kun kesävanteet sillä kiristin.Ja kun luullut että pultiipyssykkä  aivan normaalisti vaihtaa kesä/talviaikaan ja päinvastoin.On tämä hallitus kyllä täysin perseestäpäin

Pyörätuolistako sää noita asioita hoitelet????????
Niin,,,,,,,,,,,,, kauanko sä SKN jauhat tuota pyörätuolijuttua.En ole pyörätuolissa enkä hoitolaitoksessa joten lopeta tuollainen paskanjauhanta.Mutta en sano mitään ikävää se varmaan on sitten kokea kun se osuu kohdalle,miksi tuollaista nilvimistä pidät  jos joku on vammautunut,ja haluaa osallistua netin kautta keskusteluun.
Huom herra SKN minä osaan puhua myös käsillä tavattaessa ja ulosanti on asiaan liittyvää,joten ala pitää turpasi kiinni noista pyörätuolissa olevista

Noh noh, vastahan sää kirjottelit että hyppäsit avantoon joka olikin umpijäässä ja jouduit rullikseen.  ;D

Kauheeta kun mää pelkään sua, vastahan vuosi sitten sää kehuit käynees mun naapurisa ja nauroitte mulle kippurassa.... ;D

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Itte tehdään kaikki mitä keretään.Takuukorjaukset teetetään muilla ja ropotin hankalimmat hoidot.
Joitain protoja rakennellaan välillä.
Aika vain on välillä kortilla.
Aika on kai kortilla kun nussit kaikkea itse?

Yllättävän iso osa ajasta menee siihen itse tekemiseen.
Itte tekemällä saadaan kallimpia ja huonommintoimivia laitteita.Mutta tehtihin itte ;D ;D

Olis kyl hienoo jos osais tehdä muutakin ku tankata. :-[
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Itte tehdään kaikki mitä keretään.Takuukorjaukset teetetään muilla ja ropotin hankalimmat hoidot.
Joitain protoja rakennellaan välillä.
Aika vain on välillä kortilla.
Aika on kai kortilla kun nussit kaikkea itse?

Yllättävän iso osa ajasta menee siihen itse tekemiseen.
Itte tekemällä saadaan kallimpia ja huonommintoimivia laitteita.Mutta tehtihin itte ;D ;D

Olis kyl hienoo jos osais tehdä muutakin ku ***kata  ::)
Sori, oli pakko ku tilaisuus koitti  :-\

Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Kun ei ole Valluja niin tää aihe ei kosketa mitenkään

Aja Sinä vanhalla Jontikalla vaan
koska et muilla osaa ajaakkaan
tilullilu lallalalei
Vaimoskaan parempia osta ei.

Haista fittan runkari, terkkuja bäkkäriltä. ;D

Eiku perkele, se olikin että ime fittania runkari. :)
Onpas nerokkaasti sanailtu  ;D ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Ainiin ja kun konekanta on vuosimalleiltaan -65 - -91 niin se jo edellyttää omatoimisuutta. Iästä huolimatta korjaan kuulemani heti kun joku sanoo romuiksi  :o mitä mä romuilla teen? Romuista hankkiudun eroon, koneiden pitää toimia ja täyttää tehtävänsä, se mulle riittää.
Löpöö tankkiin ja moottoriin öljyä ylämerkkiin asti niin taas mennään  :P
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Kun ei ole Valluja niin tää aihe ei kosketa mitenkään

Aja Sinä vanhalla Jontikalla vaan
koska et muilla osaa ajaakkaan
tilullilu lallalalei
Vaimoskaan parempia osta ei.

Haista fittan runkari, terkkuja bäkkäriltä. ;D

Eiku perkele, se olikin että ime fittania runkari. :)
Onpas nerokkaasti sanailtu  ;D ;D

 :D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: huoltotyöt, ulkoistettu vai ei
Tekeekö urakoitsijat/viljelijät/maatilalliset itse remontit ja huollot, vai onko ne ulkoistettu? Toki isomman puolen remontit varmaan tehdään jo muista syistä ulkoistetulla väellä niiden omissa halleissa.

Minä köyhä ja yksinkertainen korjaan yksinkertaiset laitteeni ite. ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!