Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Case ih farmall u 115 mielipiteitä?  (Luettu 23555 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
ite kanssa ihmetelly tuota pätemisen tarvetta suunnittelupuolella.   ei kait niitä kaikkia hienouksia tartte olla jotta pääsee kulkeen, ite en esim. osta tod.näk. uutta autoa juuri noitten takia.    ei ne pelaa kuiteskaan muutaman vuoden jälkeen.                                         traktoreissakin moni hienous aivan varmasti jää käyttämättä monimutkaisuuden takia.            tietokone nyyssä on ihan turhaan, en ole koskaan saanut siitä mitään tod. hyötyä kun en pääse ns. sisään!

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Säätöjä tuntui olevan vähintään riittävästi.

Hyvästi joo nämä älyvekottimia täynnään olevat koneet, kai se joku käärijä ja muu erikoiskone tarvitsee kaikenlaista, mutta jos tarviisi vaan laittaa tappi kii vetopuomiin ja lähteä äestämään nin ei saa koko ketkua edes liikkeelle kun on sen saamarin nappeja liikaa.

Itselläni meni kotvan verta, eli ehkä tunnin - kaksi ohjekirjaa tavatessa,  uudehkon auton kanssa kun ei ole avainta vaan jonkinnäköinen mohlo palikka kourassa, että miten ja mihin se työnnetään, ei ollut selvää suuntanuolta, eikä selvää paikkaa missään kabiinissa...eikä semmoista kunnon haittaa väärinpäinkytkemiseen, niikö akkuporakoneen  kahvassa akkua varten, sitten pitää painaa jarrua tai käsijarrunappia tai startti-nappulaa, ja kaikkia jossakin järjestyksesä tai yhtaikaa, sitten bling bling - lukea pari viestiä kuin lentokoneen ohjaamossa bitte sehr, ja sitten voisi jopa käynnistyä, um das Auto zu starten, jos vielä sen napin hahmottaisi . Moni hymähtää, että onpas se pölhö kun ei autoa käyntiin saa, no minulle kelpaisi vaikka auton aaltofunktion ratkaiseminen, ennen kuin hölmöjen hallintalaitteiden etsiskely, ja olen kyllä tietokonekäyttöliittymiä rakennellut joskus itsekin, mielestäni tuommoisen käynnistyssekvenssin kehittäjän pitäisi joutua seuraavaan testiin: vieras täysautomatisoitu auto parkkiin ja sähkökäsijarrut päälle, junaradalle poikittain ja kuski sisään lukittuna, juna täysiä päin 15 sekunnin päähän. Mitenpäs käynnistely vipusekvensseineen onnistuisikaan silloin ?

-SS-

 Tuommonen käyttöliittymäsuunnittelu kukkanen halvinta lääkettä autokuumeeseen, tyhjän lompsan lisäks tietty...

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Moni hymähtää, että onpas se pölhö kun ei autoa käyntiin saa...
-SS-
Errään kerran oon minäki istunu saksalaisessa uuessa autossa ku yritetty sitä pellonreunalta käynnistää. Pulikka reikään ja napista painallus eikä mitään tapahu. Ohojekirjan lukua ja oppien mukaan toimien...ei tarttaa. Kytkintä pohjaan, ylös, vaihetta silmään, pois, jarrua polkien, mikään ei auta. Myyjälle soittokaan ei auta. Jonkin ajan kuluttua sitte viimein tarttaa. Täysin mysteeriksi jää, mikä vialla ja miksi lopen tarttaa. Huolto ei vikaa löydä, enkä usko että sitä onkaan.
OOOOminaisuus.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Jostain testivertailusta luin, että tuo Farmallin aluevaihteisto on synkronoimaton, joten se selittää sen ominaisuudet.

JohnDeerellä oli ny jotkut mallit (6030-6330?) loppuunmyynissä, olisko ollu maanantaisessa MT:ssä ilmoitus. Vai näikö mää unta?
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...