Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jontikan softa ?  (Luettu 11742 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9828
Vs: Jontikan softa ?
Hondan vikamuistia joskus Boshin testerillä testattiin ja vian korjaamisen jälkeen nollattiin paikallisella yleiskorjaamolla. Saldona toinen vika , joka vikana olis ollut paljon alkuperäistä kalliimpi. Tosin olikin lopuksi hondan testerillä nollattava vikakoodi , joka tuli vain siksi, että yleistesterillä mentiin "räpeltään". Hondan huollon mukaan "honda on aika hyvä huomaamaan yleistesterit " :)

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Jontikan softa ?
Hyvin näyttäisi hondaankin löytyvän omia härpättimiä satasen hintaluokkaan.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26179
  • vastustan
Vs: Jontikan softa ?
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/usa-n-viljelij%C3%A4t-hakkeroivat-traktoreita-ukrainalaisten-avulla-1.183513
ja sitten se kolari jossa joku kuolee ja tutkijalautakunta otkessista tutkii ja räppää syytteet murhasta ja 300 miljoonaa vahingonkorvausta :-\ :-\ :-\ :-\

esimerkiksi abs bokseja voi korjauttaa, boksin korjaaja ei ole kai vastuussa boksin toimimisesta mitenkään vaan se joka sen autoon asentaa :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65691
Vs: Jontikan softa ?
eiköhän aika paljon ajella pelkällä hulluntuurilla tuolla liikenteessä muutenkin... ja sitten kun kosahtaa niin aina sen joku maksaa kuiteskii...    mahku osua omalle kohalle niiiin pieni..

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Jontikan softa ?
Ei se mikään ongelma liene repiä JD-rojut irti ja asennella aftermarket kamaa tilalle.Ei nuo mitään avaruusraketteja kuitenkaan ole.Tarjonta lisääntyy kun kysyntä lisääntyy

 Sanovatten että tämän päivän akkuporakoneessa on enemmän älyä kuin jenkkien 60-luvun kuuraketeissa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9828
Vs: Jontikan softa ?
Hyvin näyttäisi hondaankin löytyvän omia härpättimiä satasen hintaluokkaan.

Tämä oma yksittäinen kokemukseni kyllä jo ainakin 5v takaa, joten meneehän niiden härpättimienkin kehitys eteenpäin. Tosin muistaakseni testeri Bosh ja juustiinsa päivitetyt ohjelmat ml. Honda. Sen tarvike lamda-anturin se kyllä antaa siellä olla, mutta otti nokkiinsa sen vika koodin nollauksesta.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Jontikan softa ?
>ja sitten se kolari jossa joku kuolee ja tutkijalautakunta otkessista tutkii ja räppää syytteet murhasta ja 300 miljoonaa vahingonkorvausta :-\ :-\ :-\ :-\

esimerkiksi abs bokseja voi korjauttaa, boksin korjaaja ei ole kai vastuussa boksin toimimisesta mitenkään vaan se joka sen autoon asentaa :-\ :-\ :-\ :-\


Mahdatko saada yöllä nukutuksi kaikkien pykälien seuraamiseltasi?

 8)

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Jontikan softa ?
 >testeri Bosh

Olen antanut itselleni kertoa,että tuo ei ole oikein hyvä missään

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Jontikan softa ?
>testeri Bosh

Olen antanut itselleni kertoa,että tuo ei ole oikein hyvä missään

Tuo riippuu täysin tulkitsijasta.

Starilla kuulemma voi vain tulkita Mersun elämää, possillakin onnistuu yhtä hyvin. Toinen osoittaa heti vikapaikan kun taas toinen vikakokonaisuuteen viittaavan. Ja kun tietää korjaamokäytössä olevien laitteiden hinnan niin valintana on monesti kaikkiin merkkeihin sopiva testeri.

Ei ne merkkihuollossakaan aina tiedä merkkitesterilläkään mikä palikka sprakaa vaan pitää kiikuttaa kulkuväline possin naruun......
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Jontikan softa ?
Voi sillä tehtaan insinöörillä olla muitakin rajoituksia kuin saastejutut.

Meinasin autosta koodauttaa egr:t ja loukut pois, tehojakin olisi saanut helposti +40 heppaa. Tuli sitten kuitekin vilkaistua että laatikolle on speksattu 440 Nm ja koneen puolelta vääntökäyrä on leikattu siihen 440 Nm:ään. Aikaisempien autojen kanssa sen verran kokemusta hammasrattaiden kylvämisestä että jätin sitten koodaukset väliin.




Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Jontikan softa ?
>tehojakin olisi saanut helposti +40 heppaa

Ei niitä kaikkia tehoja ole pakko ulosmitata ajelee silleen asian tiedostaen.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12158
Vs: Jontikan softa ?
eiköhän aika paljon ajella pelkällä hulluntuurilla tuolla liikenteessä muutenkin... ja sitten kun kosahtaa niin aina sen joku maksaa kuiteskii...    mahku osua omalle kohalle niiiin pieni..

Jaa pieni - mä olen ollut syytön kahdesti. Abs:tä sen verran, että kun pitäisi tehdä äkkipysähdys, absi sanoo vain ratratrat ja matka jatkuu poks! Niin ettei se ihan pyhä keksintö ole.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26179
  • vastustan
Vs: Jontikan softa ?
eiköhän aika paljon ajella pelkällä hulluntuurilla tuolla liikenteessä muutenkin... ja sitten kun kosahtaa niin aina sen joku maksaa kuiteskii...    mahku osua omalle kohalle niiiin pieni..

Jaa pieni - mä olen ollut syytön kahdesti. Abs:tä sen verran, että kun pitäisi tehdä äkkipysähdys, absi sanoo vain ratratrat ja matka jatkuu poks! Niin ettei se ihan pyhä keksintö ole.
sulla on tiesti mersu?

siis abs.sät on autossa sen takia että ohjattavuus säilyy, ei pysätymisen takia.

en sitten tiedä jos otetaan näitä uudempia autoja niin pystyykö edes taitavin kuljettaja enää parempaan kuin abs vaikka puhutaan vain jarrutusmatkasta :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: Jontikan softa ?
eiköhän aika paljon ajella pelkällä hulluntuurilla tuolla liikenteessä muutenkin... ja sitten kun kosahtaa niin aina sen joku maksaa kuiteskii...    mahku osua omalle kohalle niiiin pieni..

Jaa pieni - mä olen ollut syytön kahdesti. Abs:tä sen verran, että kun pitäisi tehdä äkkipysähdys, absi sanoo vain ratratrat ja matka jatkuu poks! Niin ettei se ihan pyhä keksintö ole.
sulla on tiesti mersu?

siis abs.sät on autossa sen takia että ohjattavuus säilyy, ei pysätymisen takia.

en sitten tiedä jos otetaan näitä uudempia autoja niin pystyykö edes taitavin kuljettaja enää parempaan kuin abs vaikka puhutaan vain jarrutusmatkasta :-\ :-\ :-\ :-\
Riippunee edelleen olosuhteista.