Minullakin DM. Tiivisteen vaihto tapahtui irrottamalla yläkansi, tekemällä lovimutteriin sopiva työkalu, irroittamalla lovimutteri ja alapuolelta 4pulttia. Koko teräparipaketti putosi alakautta pois. Tiivisteen vaihto akselille. Samalla vaihdoin myös laakerin varmuuden vuoksi. Laippatiiviste paikoilleen ja kasaus takaisin. Suurin työ oli tehdä sopiva avain lovimutterille. Maksoi kaupassa vähän turhan paljon, kun sitä tarvinnee vain pari kertaa koneen historiassa...
Käyttö- ja varaosakirjat sain Keskolta muistaakseni sähköisenä. Ei muistaakseni edes maksanut mitään. Ja ihan suomenkielisinä.
Entäs homman vaikein vaihe. Miten sait ylemmän laakerin pois lovimutterin edestä? Reijästä ei sovi mikään ulosvetäjä.
Ei se voinut kovin paha homma olla, kun en kunnolla muista. Taisin hitsata laakerin kuuliin pultit tai kierretangot, ja vedin jotain apurautaa apuna käyttäen ylös. Joo niinpä olikin ahdas, ettei ulosvedintä saanut reiän ja laakerin väliin. Laakerit oli tarkoitus jo alunperin vaihtaa samalla kun tiivisteet, niin en sitä säälinyt. On jo muutama vuosi vierähtänyt remontista, eikä sitä tainnut silloin tulla kummemmin dokumentoitua.