Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe S-kauppa lisää kasvipohjaisten tuotteiden markkinointia  (Luettu 850 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22127
Väistämätön trendi.
Nykyhallituksen tavoitteiden mukaan, peltokasvituotantoa ei enää tule muuttaa paskaksi.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12126
S-pomot voivat tilata samantien isommat jäteastiat sinne takapihalleen. EU lasketutti hiljakkoin arvion lihankulutuksen kehittymisestä 2030 asti. Miinusta 2 %, lähinnä naudanlihasta. Broiskussa reilua kasvua.

Mietin vaan, että...

  • Vieras
S-pomot voivat tilata samantien isommat jäteastiat sinne takapihalleen. EU lasketutti hiljakkoin arvion lihankulutuksen kehittymisestä 2030 asti. Miinusta 2 %, lähinnä naudanlihasta. Broiskussa reilua kasvua.

Kunhan globalisaatio tuo vaurautta maailman väkirikkaimpiin ja köyhimpiin maihin, punaisen lihan kulutus nousee kovalle tasolle. Nythän esim. peruskiinalaisella ei ole varaa nauttia moisesta ylellisyystuotteesta.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26132
  • vastustan
S-pomot voivat tilata samantien isommat jäteastiat sinne takapihalleen. EU lasketutti hiljakkoin arvion lihankulutuksen kehittymisestä 2030 asti. Miinusta 2 %, lähinnä naudanlihasta. Broiskussa reilua kasvua.

Kunhan globalisaatio tuo vaurautta maailman väkirikkaimpiin ja köyhimpiin maihin, punaisen lihan kulutus nousee kovalle tasolle. Nythän esim. peruskiinalaisella ei ole varaa nauttia moisesta ylellisyystuotteesta.
ihan liikuttaa tuo eemelin solidaarisuus työväenluokkaa kohtaan, itse tyytyy äärtsoppaan  ilman sattumia jotta atrialla piisaa kiinan konttiin pistettävää ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12126
Kannattaako kaupan lähteä erilaisiin poliittisiin kollotuksiin mukaan ?

Mietin vaan, että...

  • Vieras
S-pomot voivat tilata samantien isommat jäteastiat sinne takapihalleen. EU lasketutti hiljakkoin arvion lihankulutuksen kehittymisestä 2030 asti. Miinusta 2 %, lähinnä naudanlihasta. Broiskussa reilua kasvua.

Kunhan globalisaatio tuo vaurautta maailman väkirikkaimpiin ja köyhimpiin maihin, punaisen lihan kulutus nousee kovalle tasolle. Nythän esim. peruskiinalaisella ei ole varaa nauttia moisesta ylellisyystuotteesta.
ihan liikuttaa tuo eemelin solidaarisuus työväenluokkaa kohtaan,

Mietin vaan että Eemeli on niin solidaarinen työväenluokkaa kohtaan, että hän äänestää nykyisin Rinnettä.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22127
Itse taidat äänestää, minun äänestämisestäni et löydä faktaa. Itse julistat asiaa sorry siitä.
Jonninjoutavaa sontaluukkuperspektiiviä.