Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9

Viestit - rollo tomasi

Ijasja tos edellä totes et mieluummin liian leveä kuin kapea.
Täysin samaa mieltä.
Pöytävaunua 4.3 m pöydälle en kyl ymmärrä.
Mulla on 5.1 m pöytä ja irti mokoma lusikka on ollu vain puintien jälkeen puimuria putsattaes.
Avero on raideleveydeltään kapoinen ja 4.3 pöytä menee kyl mistä vaan. Jos puita edes ne on muutenkin liian lähellä tien keskilinjaa. . Onneksi on konsti. . . Bensasaha bensasaha!
Vain viimeisin iltatähti on kotona. Muut on lentäny maailmalle.
Samoja aatoksia löytyy täältä eli metsään kun malttais jonkun perusvalumöltin hankkia.
Tosta aloituksestaa saa kyl, tunnustan, väärän kuvan. Pidän kahta traktoria yllä, toinen valtra ja toinen
aina jokin ulkomaanihme.
No räätälöinti osiossa lähtöhinta näkyy olevan rapiat 119000 alv 0.
Siihen mitä kukakin tuntee varusteita tarviivansa ja sitte vääntöä kauppiaan kaa..

Lopputulos on itestä kiinni, kuka taitaa neuvoottelut kenenkin kauppiaan kaa.
Vahvan hyvin vahvan aamiaisen oot nauttinu, jos meinaat traktorimyyjältä jotain ylim. hyvää saada.
Pakkaa se kuume aina olemaan ostajan puolella aniharvoin myyjän puolella.
Toki oma Valtra myyjäni on senverran kälttäri, et antaa aina rivien välistä muka ymmärtää,et  tein mojovat kaupat. Uskokoon ken tahtoo, mut kaunis ajatus joka tapaukses myyjän puolelta kun yrittää ostajalle jäävän kaupasta miellyttävä jälkikaiku.
Sum summarum " rehellisuus maan perii ja Valtra-kauppias rahat!"   ;)
Jontikas oli se tiheä verkko jäähdyttimien välis. Verkot oli sit moskaa täynnä. Makuasia puhalteleeko jäähdyttimiä vai verkkoja. . . Vai molempia. Pääasia et puhaltaa.
Tos claasis on fiksusti tehty jäähdyttimien alusta, aivan tasainen ja sileä. Ei tartte lopuksi sitä armotonta moskajahtia sieltä montusta jäähdyttimien alta ( valtra. . )
Maasta elävänä rakkaassa Suomen maassa asiaan kuuluu kotimaisen vaihtoehdon Valtran pönkääminen.
Itse olen vaatimattoman mutta silti vaiherikkaan maavipeltäjän urani aikana ostanut kuusi Valtraa ( volvo bm valmet, valmet yms mukaanlukien). Näistä kuudesta viisi on ollu uusia ja yksi eronnut pääsi uusioperheeseen.
Miten eri puolilla kurvikasta isänmaatamme asia nähdään, olenko ollut uskollinen, hyvin uskollinen vai mahoton Valtran suhteen?
Luonnon monimuotoisuuden lisäksi ihmisten monimuotoisuus rikastaa elämää ja aikaansaattaa hövelin olon. . ;)
Ostakaa valtra!
Niitä löytyy hyvinvarustetuista maatalouskaupoista. .
Tutkivaa journalismia ;)
Ahkeruus on suotavaa, hoksosta kotoisin olo. . neroutta.
Elä elä!
Valumöltti on työlle erityisen ahne peli.
Ryntää läpi loskan, liejun ja ryteikön isäntänsä puolesta.
Uskollinen kumppani tässä hämärässä maailmassa, josta valon löytää vain viisaimmat. .;)
Oot varmasti oikeas. Valtran nelonen on mini kutonen.
Se kuristinläppä varmaan selittää sen nopean lämpenemisen.
Sisun moottori on kuitenkin nykyään aika raaka hanu, varsinkin 7.4 pohjainen.
Tämä tulokas putosi taas kerran kyytistä. .
En ymmärrä yläluokan hjuumoria. . ;)
Ei tartte valumöltis aukoa mitään luukkuja ja vaikka pitäis, ne ei oo jääs. Lämppäri täysille, yläpuhallin kakkoselle alapuhallin ykköselle ja menoksi. Ilmastointia vähän päälle jos lattia oikein märkä. Helppoa.
Ja hetkisen kuluttua on pakko lämppäriä pienentää ettei tule hiki.
Sit vain haloo helsinki soimaan äänentoistolaitteiston kautta ja elämä hymyilee tosi leveästi. .
niin leveästi et elo on miltei sietämättömän kevyttä!  ;)
Älä pidä kuule hullua jännitykses, kerro heti!!!
Aavistan kyl vastauksen. ;)
Mulla ei ole huurtumisongelmaa ollu. En edes tiedä missä asennos kiertovipu on jos siinä sellainen on.

Edellises 163 ssa oli automaatti ilmastointi ja se oli ihan hirveä. Lasit huurus, lämmintä ei tullu eikä kylmää, puhallin puhkui ja puhisi mut tulosta ei tullu. .
Muutettiin siinä ilmastointi manuaalitoimiseksi ja kaikki ongelmat katos kuin taikaiskusta.
Sorry kun katkaisen juhannusmuistelunne. .
Vatran n174 ssa on käsittämättömän hyvä lämmityslaite. Kylmästä kun lähtee liikkeelle niin kilometrin pääs jo alkaa pukata käsittämättömän kuumaa ilmaa suulakkeista. Tuotekehitysinsinöörit on kerrankin painaneet töitä vuorotta asian eteen.
Nyt kun oikein ajattelen niin ompas paljon hyvää uudes 4 sarjan valumöltis.
Kaunis, lämmin, kuulostaa hyvältä, kuormain liikkuu, päävirtakytkin avaimes ja nopea ohjaus kruunaa kattauksen! ;)
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9