Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä on Swissair, missä KLM?  (Luettu 2698 kertaa)

Veeti

  • Vieras

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Missä on Swissair, missä KLM?
kohta listaan lisätään Finnair

Onko kepun vai mtk :n syy :-X :-\ :-* :'(
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Veeti

  • Vieras
Vs: Missä on Swissair, missä KLM?
kohta listaan lisätään Finnair

Onko kepun vai mtk :n syy :-X :-\ :-* :'(

Molempien  ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Missä on Swissair, missä KLM?
Meillähän on kakolainen valtionvarainministeri, eli siitä voisi päätellä, että firma myydään Norskeille ????

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22200
Vs: Missä on Swissair, missä KLM?
Onko metri-mauri jo käynyt sen suuntaisia neuvotteluja.

Veeti

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 17.11.09 - klo:16:30 kirjoittanut Veeti

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Missä on Swissair, missä KLM?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1770198

Joko järki voittaa?

Tajuaisivat antaa periksi, ennenkuin ne jyrätään, tarkoitan siis lentäjiä tällä kertaa ....

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Missä on Swissair, missä KLM?
Ongelman juuri on siinä että euroopassa on liikaa koneita noin viidennes. Kaikki yhtiöt haluavat koneensa ilmaan tehokkaasti ja vielä ihmisiä ja rahtia täyteen siitä seuraa taas että hintakilpailu on raakaa.
Toisin ilmaistuna on lentämisen ylitarjontaa niin kuin esim maidossa koko euroopassa,maidossa valtio(Rooman Liitto) tulee väliin ja estää ainakin vielä markkinoiden luonnolisen karsinnan maidontuottajien keskuudessa,
mutta lentoyhtiöillä ei ole optiota veronmaksajien pussille.
Tietysti Finnairin yhtenä omistajana tilanne huolestuttaa erittäin paljon minuakin. >:(
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Aulis Anttila

  • Vieras
Toisten tappiot maksetaan...
Ongelman juuri on siinä että euroopassa on liikaa koneita noin viidennes. Kaikki yhtiöt haluavat koneensa ilmaan tehokkaasti ja vielä ihmisiä ja rahtia täyteen siitä seuraa taas että hintakilpailu on raakaa.
Toisin ilmaistuna on lentämisen ylitarjontaa niin kuin esim maidossa koko euroopassa,maidossa valtio (Rooman Liitto) tulee väliin ja estää ainakin vielä markkinoiden luonnolisen karsinnan maidontuottajien keskuudessa, mutta lentoyhtiöillä ei ole optiota veronmaksajien pussille. Tietysti Finnairin yhtenä omistajana tilanne huolestuttaa erittäin paljon minuakin. >:(

Niinpä ja niin... maatalouden ylituotanto ollaan kyllä valmiit maksamaan hövelisti "tosta vaan" meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla... muiden ei  :o :o :o :o

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Toisten tappiot maksetaan...
Ongelman juuri on siinä että euroopassa on liikaa koneita noin viidennes. Kaikki yhtiöt haluavat koneensa ilmaan tehokkaasti ja vielä ihmisiä ja rahtia täyteen siitä seuraa taas että hintakilpailu on raakaa.
Toisin ilmaistuna on lentämisen ylitarjontaa niin kuin esim maidossa koko euroopassa,maidossa valtio (Rooman Liitto) tulee väliin ja estää ainakin vielä markkinoiden luonnolisen karsinnan maidontuottajien keskuudessa, mutta lentoyhtiöillä ei ole optiota veronmaksajien pussille. Tietysti Finnairin yhtenä omistajana tilanne huolestuttaa erittäin paljon minuakin. >:(

Niinpä ja niin... maatalouden ylituotanto kyllä maksetaan hövelisti meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla... muiden ei  :o :o :o :o

Ei maataloudessa mitään todellista ylituotantoa ole, joskus tilapäinen hyvin onnistuneesta sadosta johtuva piikki, joka yleensä sulaa seuraavan vuoden kadossa ....
Nyt vaan on ollut pari hyvää vuotta peräkkäin ja hinnat on sen vuoksi normalisoituneet, kukaan ei enää muista että kolme vuotta sitten hinnat tuplaantui katovuoden takia, paitsi tietenkin Veeti jonka mielestä se oli normaalitaso ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Listaa...
Ongelman juuri on siinä että euroopassa on liikaa koneita noin viidennes. Kaikki yhtiöt haluavat koneensa ilmaan tehokkaasti ja vielä ihmisiä ja rahtia täyteen siitä seuraa taas että hintakilpailu on raakaa.
Toisin ilmaistuna on lentämisen ylitarjontaa niin kuin esim maidossa koko euroopassa,maidossa valtio (Rooman Liitto) tulee väliin ja estää ainakin vielä markkinoiden luonnolisen karsinnan maidontuottajien keskuudessa, mutta lentoyhtiöillä ei ole optiota veronmaksajien pussille. Tietysti Finnairin yhtenä omistajana tilanne huolestuttaa erittäin paljon minuakin. >:(
Niinpä ja niin... maatalouden ylituotanto kyllä maksetaan hövelisti meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla... muiden ei  :o :o :o :o
Ei maataloudessa mitään todellista ylituotantoa ole, joskus tilapäinen hyvin onnistuneesta sadosta johtuva piikki, joka yleensä sulaa seuraavan vuoden kadossa .... Nyt vaan on ollut pari hyvää vuotta peräkkäin ja hinnat on sen vuoksi normalisoituneet, kukaan ei enää muista että kolme vuotta sitten hinnat tuplaantui katovuoden takia, paitsi tietenkin Veeti jonka mielestä se oli normaalitaso ????

Kananmunat, maito... jatka itse...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Listaa...
Ongelman juuri on siinä että euroopassa on liikaa koneita noin viidennes. Kaikki yhtiöt haluavat koneensa ilmaan tehokkaasti ja vielä ihmisiä ja rahtia täyteen siitä seuraa taas että hintakilpailu on raakaa.
Toisin ilmaistuna on lentämisen ylitarjontaa niin kuin esim maidossa koko euroopassa,maidossa valtio (Rooman Liitto) tulee väliin ja estää ainakin vielä markkinoiden luonnolisen karsinnan maidontuottajien keskuudessa, mutta lentoyhtiöillä ei ole optiota veronmaksajien pussille. Tietysti Finnairin yhtenä omistajana tilanne huolestuttaa erittäin paljon minuakin. >:(
Niinpä ja niin... maatalouden ylituotanto kyllä maksetaan hövelisti meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla... muiden ei  :o :o :o :o
Ei maataloudessa mitään todellista ylituotantoa ole, joskus tilapäinen hyvin onnistuneesta sadosta johtuva piikki, joka yleensä sulaa seuraavan vuoden kadossa .... Nyt vaan on ollut pari hyvää vuotta peräkkäin ja hinnat on sen vuoksi normalisoituneet, kukaan ei enää muista että kolme vuotta sitten hinnat tuplaantui katovuoden takia, paitsi tietenkin Veeti jonka mielestä se oli normaalitaso ????

Kananmunat, maito... jatka itse...

Korjausliike on jo tapahtunut ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Ai jaa...
Ongelman juuri on siinä että euroopassa on liikaa koneita noin viidennes. Kaikki yhtiöt haluavat koneensa ilmaan tehokkaasti ja vielä ihmisiä ja rahtia täyteen siitä seuraa taas että hintakilpailu on raakaa.
Toisin ilmaistuna on lentämisen ylitarjontaa niin kuin esim maidossa koko euroopassa,maidossa valtio (Rooman Liitto) tulee väliin ja estää ainakin vielä markkinoiden luonnolisen karsinnan maidontuottajien keskuudessa, mutta lentoyhtiöillä ei ole optiota veronmaksajien pussille. Tietysti Finnairin yhtenä omistajana tilanne huolestuttaa erittäin paljon minuakin. >:(
Niinpä ja niin... maatalouden ylituotanto kyllä maksetaan hövelisti meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla... muiden ei  :o :o :o :o
Ei maataloudessa mitään todellista ylituotantoa ole, joskus tilapäinen hyvin onnistuneesta sadosta johtuva piikki, joka yleensä sulaa seuraavan vuoden kadossa .... Nyt vaan on ollut pari hyvää vuotta peräkkäin ja hinnat on sen vuoksi normalisoituneet, kukaan ei enää muista että kolme vuotta sitten hinnat tuplaantui katovuoden takia, paitsi tietenkin Veeti jonka mielestä se oli normaalitaso ????
Kananmunat, maito... jatka itse...
Korjausliike on jo tapahtunut ????

Eli noita kumpaakin tuotetaan nyttemmin vain sen verran, että "pakko"vientiin ei tarvita meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoja... vai ???

Viimeksi muokattu: 17.11.09 - klo:17:27 kirjoittanut Aulis Anttila

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Ai jaa...
Ongelman juuri on siinä että euroopassa on liikaa koneita noin viidennes. Kaikki yhtiöt haluavat koneensa ilmaan tehokkaasti ja vielä ihmisiä ja rahtia täyteen siitä seuraa taas että hintakilpailu on raakaa.
Toisin ilmaistuna on lentämisen ylitarjontaa niin kuin esim maidossa koko euroopassa,maidossa valtio (Rooman Liitto) tulee väliin ja estää ainakin vielä markkinoiden luonnolisen karsinnan maidontuottajien keskuudessa, mutta lentoyhtiöillä ei ole optiota veronmaksajien pussille. Tietysti Finnairin yhtenä omistajana tilanne huolestuttaa erittäin paljon minuakin. >:(
Niinpä ja niin... maatalouden ylituotanto kyllä maksetaan hövelisti meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla... muiden ei  :o :o :o :o
Ei maataloudessa mitään todellista ylituotantoa ole, joskus tilapäinen hyvin onnistuneesta sadosta johtuva piikki, joka yleensä sulaa seuraavan vuoden kadossa .... Nyt vaan on ollut pari hyvää vuotta peräkkäin ja hinnat on sen vuoksi normalisoituneet, kukaan ei enää muista että kolme vuotta sitten hinnat tuplaantui katovuoden takia, paitsi tietenkin Veeti jonka mielestä se oli normaalitaso ????
Kananmunat, maito... jatka itse...
Korjausliike on jo tapahtunut ????

Eli noita kumpaakin tuotetaan nyttemmin vain sen verran, että "pakko"vientiin ei tarvita meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoja... vai ???
EU rahaa , Aulis hyvä .