Juu vaihdoin kolmesiipisen 16" kvernen paluun 4 siipiseen 12-20" variomat sarka-auraan siipimallilla 28. Uskoisin työtehon nousevan, jos nyt kun näkee miten isommilla työleveyksillä siipi pelaa. Nelisiipisten paluuaurojen hankinta ei onnistu veturin pienuuden takia, kun jo 3 siipiset teki tiukkaa nostaa maasta aakkosvaltralla.
Miten muuten nuo 28 siivet pelaa porukoilla? Ja kuinka moni tuota mekaanista säätöä säätelee yleensä kyntäessä? Nurmella varmaan 16-18" on melko vakioasetus ja sängillä maksimit?
Miten tuota säätömekanismia on tarkoitus muuten väännellä, kun ei ainakaan käsin pyöri mihinkään!?
Kerran kun saa säätöihin, niin ei kai niitä kukaan huvikseen muuttele? Vanttiruuvin "tappeihin" käy lyhyemmän avaimen avoleuka (27).
Sitten jos se jumahtaa kuten mun kuuluisat Konsgildet, niin lämpöä, rasvaa, takomista jne ... Oli aika työmaa saada pyörimään, mutta kait ne oli jonkun vuosikymmenen olleet asennossa "X" . Voi olla että ovat yhä samassa asennossa, mutta voi saada muuhunkin asentoon
Nelisiipisillä sarka-auroilla yhden vesivaon taktiikka vaatii vaan nopeaa pakkia
Jos pellon pinnassa on paskaa se vähän näkyy maalipinnassa, muuten käyttökelpoinen taktiikka alle 100m levyisissä saroissa
Uskon että nopeampi kuin 3:n paluuaura, mutta voin olla väärässäkin