Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Evukas pesuaine?  (Luettu 7643 kertaa)

tumppi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Evukas pesuaine?
Jahas, tarjottiin joltain firmalta pesuainesettiä 30 l tai jotain, ois maksannu 595, kylkiäisinä 800 eskon lahjakortti teneriffalle luksushotelliin. Ja minä hullu iskin luurin korvaan elämäni tilaisuudelle.Nimim. teinkö väärin? :-\

Santatukki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
Vs: Evukas pesuaine?
Myyjän kannalta kyllä. Ja muutenkin 600 eurolla lentääkin jo Teneriffalle. Pesuainetta sinähän et niin tarvihekkaan.

Tike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Vs: Evukas pesuaine?
Lahjakorttihan ei sisällä lentoja...

Eerop

Vs: Evukas pesuaine?
Würthin Car+Go:lle ääni. Todella hyvä pesutulos ja ei tarvitse harjaamista. N. 100€ 25L astiassa. Riittää 3-10% seoksella pitkään ja toimii kunnolla, ei syö vahaa pinnasta.

Äkkilähtöjä saat 3 tuolla hintaa mitä sulle tarjosivat

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Evukas pesuaine?
Jahas, tarjottiin joltain firmalta pesuainesettiä 30 l tai jotain, ois maksannu 595, kylkiäisinä 800 eskon lahjakortti teneriffalle luksushotelliin. Ja minä hullu iskin luurin korvaan elämäni tilaisuudelle.Nimim. teinkö väärin? :-\

Tässähän on se idea, että lasku tulee pesuaineesta, ja nuo lahjakortit ei näy missään. Eli käytännössä kaupataan veropetosta - yksityistalouteen kuuluva meno piilotetaan tällä tavoin vähennyskelpoisen tuotenimikkeen sekaan.

Voitte vaan arvata kauanko tämä peli jatkuu. Ja mahdollisessa verotarkastuksessa mikä mahtaa olla ostajan asema...

Olen lukenut myös tapauksesta, jossa jonkun yrityksen ostoista vastaava olisi tämmöisiä ostellut enemmänkin, ja lahjakortit postitettiin yllätysyllätys - ostoista vastanneen kotiosoitteeseen!  Eli tuossa tapauksessa on kyse puhtaasta kavalluksesta

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: Evukas pesuaine?
Oikein hyvää ja edullista pesuainetta on JL tuotteen RK 24. Maksaa 19.90 €/10 litraa. Ei voi verrata pinelinejä tms.

Tuon kun ruuttaa raakana ja pesee niin saa maalata päälle. Aitojaan vetää maalipinnat mataksi.

Nuita haistapaskan nano tms. pesuaineita kylkijäisineen kyllä kauppaavat. Aina iso määrä, eikä näyte pulloa saa tilattua.  Vaatikaa aina ilmainen näyte ennen tilausta.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Evukas pesuaine?
Oikein hyvää ja edullista pesuainetta on JL tuotteen RK 24. Maksaa 19.90 €/10 litraa. Ei voi verrata pinelinejä tms.


Niin tuollako lähtis oikiasti lika pois? Oon eläny nyt tuon Pinelinen kans ja manannu, kun ei lähde enää mikään puhtaaksi. Kovaria ollu ikävä.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Evukas pesuaine?
olin kuulolla viimmesyksynä, kun isännät tilasivat finn-eloxin tjsp. ukolta pesuaineita, niin tämä myyntitykki esitteli minulle työkoneiden ulkopinnalle ruiskuvahaa. otinkin astian ja sillä sitten puimakoneet käsiteltiin. märälle pinnalle paineruiskulla levitettiin, ja huuhdottiin pinta vesisuihkulla.

ei muuten pinttynyt lika puintikaudella pintaan. on siis uskomaton juttu. sateella tuotiin koneet kotiin ja samalla huuhdottiin vesiletkuilla päältä ja tuloksena täysin puhdas vahankiiltoinen maalipinta.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Evukas pesuaine?
olin kuulolla viimmesyksynä, kun isännät tilasivat finn-eloxin tjsp. ukolta pesuaineita, niin tämä myyntitykki esitteli minulle työkoneiden ulkopinnalle ruiskuvahaa. otinkin astian ja sillä sitten puimakoneet käsiteltiin. märälle pinnalle paineruiskulla levitettiin, ja huuhdottiin pinta vesisuihkulla.

ei muuten pinttynyt lika puintikaudella pintaan. on siis uskomaton juttu. sateella tuotiin koneet kotiin ja samalla huuhdottiin vesiletkuilla päältä ja tuloksena täysin puhdas vahankiiltoinen maalipinta.
Aika hyvin toimii Finn-Eloxin Optima Pro. 20l pönttö riittää vuosia. Ainut haitta on, kun tuolta tilaat myyntitykki pommittaa ainakin keväin syksyin. Toimiiko joku aine auton pesussa painepesurilla vielä paremin kun optima pro? Pieni harmaa kalvo jää, esim. tuulilasista näkee. Pesuvahaa olen joskus myös käyttänyt.
pessimisti ei pety!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Evukas pesuaine?
Ittelläkin 20l pytyt finn-eloxin tuulilasinpesuainetta ja jotain ??-100 tjsp. pesuainetta vuosien takaa. Ihan käyttökelpoisia aineita, mutta minullakin hermo paloi aikoinaan siihen soitteluun ja turhan tyrkyttävään sävyyn markkinoinnissa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Evukas pesuaine?
Oikein hyvää ja edullista pesuainetta on JL tuotteen RK 24. Maksaa 19.90 €/10 litraa. Ei voi verrata pinelinejä tms.

Tuon kun ruuttaa raakana ja pesee niin saa maalata päälle. Aitojaan vetää maalipinnat mataksi.

Nuita haistapaskan nano tms. pesuaineita kylkijäisineen kyllä kauppaavat. Aina iso määrä, eikä näyte pulloa saa tilattua.  Vaatikaa aina ilmainen näyte ennen tilausta.

juu tuo rk on hyvää, liiankin, tuttu sai hiasesta kiillon pois kunoli liika raaka seos.. kokeelee mielummin laimiempana ku ohje niin pelaa kyllä ja pesee niinki.. ainut pesuaine millon saanu vaseliinit irti kevyesti kuormaajasta yms.
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: Evukas pesuaine?
Oikein hyvää ja edullista pesuainetta on JL tuotteen RK 24. Maksaa 19.90 €/10 litraa. Ei voi verrata pinelinejä tms.


Niin tuollako lähtis oikiasti lika pois? Oon eläny nyt tuon Pinelinen kans ja manannu, kun ei lähde enää mikään puhtaaksi. Kovaria ollu ikävä.

50 luvun maamoottorin piet läksi tippumaan itekseen jo heti sumupullolla sumuttaessa ennen vettä ja pohjamaali liukenemaan mistä se oli paljastunut. Saa pytystäkin karstat liukenemaan. Hyvää ainetta.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

leka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Evukas pesuaine?
Jahas, tarjottiin joltain firmalta pesuainesettiä 30 l tai jotain, ois maksannu 595, kylkiäisinä 800 eskon lahjakortti teneriffalle luksushotelliin. Ja minä hullu iskin luurin korvaan elämäni tilaisuudelle.Nimim. teinkö väärin? :-\

Soittavat kyllä uudestaan. Mulle soittivat Minonilta eka kerran viime keväänä, sen jälkeen pitkin vuotta 12-15 kertaa. Viimeksi tällä viikolla. Kylkiäisiksi tarjoavat led tv:stä nokia lumiaan ja matkalahjakorttiin..  >:(