Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MOT SUURI RASVAINEN KUPLA  (Luettu 46979 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Mites on Sepe , harrastatko marjakauppaa ilman tukea .  ::) ::) ::)

  Mä en harrasta marjakauppaa enää. Hoitakoon Valio sen puolalaisila ,kiinalaisilla marjoilla ;D

Etkö saanut investointiavustusta uuteen poimuriin ja ämpäriin  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Mites on Sepe , harrastatko marjakauppaa ilman tukea .  ::) ::) ::)

  Mä en harrasta marjakauppaa enää. Hoitakoon Valio sen puolalaisila ,kiinalaisilla marjoilla ;D

Etkö saanut investointiavustusta uuteen poimuriin ja ämpäriin  ???
;D ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Mites on Sepe , harrastatko marjakauppaa ilman tukea .  ::) ::) ::)

  Mä en harrasta marjakauppaa enää. Hoitakoon Valio sen puolalaisila ,kiinalaisilla marjoilla ;D

Etkö saanut investointiavustusta uuteen poimuriin ja ämpäriin  ???

  En ole pyytänyt, se tuli yllättäen sähköpostiini ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Esim Raision jauhot ja muut härpäkkeet sisältää tään MTK korruptio maksut

eikö home mansikat kelvanneet edes raisiolle menikö ne tunkiolle ;D

  Elähän nyt katkeroidu ,jos mä kerron totuuden. Olisin myyny meidän koulukeskukselle (n. 700 oppilasta) mansikoita, mutta niillä oli sopimukset Valion kanssa puolalaisesta mansikasta. Jos ne olis luopunu siitä, mistä net olis saanu maitua,,,,,,,,, kiristystä.
  Siis oikeen solidaarista  ;D



Kyllä minun mielestä koulukeskuksen olisi pitänyt ostaa Sepen mansikat  :)


Niin minunkin mielestä. 

  Mun mielestä maito ruotsista ja mansikat puolasta. Niin kyllä se siitä,,, Valio lähtee kuin kuppa Töölöstä ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
En muuten pysty käsittämään kuinka Valio pystyy toimimaan keskusliikkeen tavoin. Tuo kuorma-autolla maitoa päiväkotiin.Lapsia on noin 50. Siis jos ne juo päivässä 2desiä maitoo, niin se tekee 10 purkkia. Luulis että lähikaupasta ne tulis edullisemmin. Siinä vaan on se vaara, että ne on Arlan maitoo.
Pikkasen on tuohta takana, että pystyy sen tekemään. Tukku toimittaa sit muut tavarat.  ;D
Niihän sitä luulis vaikka mitä. Mutta jospa homma on kilpailutettu siten, että maidon hinta sisältää myös kuljetuksen loppukäyttäjälle...

Just tuota mää epäilen.  ;D  Ja arvaa kuka maksaa.

Osuma!!! Siis todellinen osuma! Mutta taitaa olla niin että ei täällä olevat kykene sitä laskemaan. Että jos Valio myy 0-katteella maitoa tuohon tyyliin kun haluaa välttämättä itse kuljettaa noinkin pienet erät ehdottomasti perille? Että kenen tilityksestä se on pois... Vinkkinä voin sanoa että ei ole pois rekkamiehen palkasta...
Eipä tuosa ihimeempiä osumia ole. Eihän se tarjoajien halusta ole kiinni tuo kuljettaminen, vaan TILAAJAN. Pittääkö vääntää rautalangasta: jos tarjouspyyntöön on määritelty vaatimukseksi maidon kuljetus tilaajalle asti, ja tarjoaja "Valiomafia" tarjoaa litran kuljetuksineen 69 c, tarjoaja "ArlaRunkmanni" 70 c ja tarjoaja "Lähikauppias Leväperä" 71 c, niin voittaja "Valiomafia" toimittaa maitua perille asti hintaan 69 c. Ja tilaaja maksaa. 0-katteellahan näitä saa toki tarjota vaikka kaikki...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: No sithän on kaikki hyvin
jk. mähän en tietäis tästä mitään ,mutta kun mulle kerrottiin tää asia miksi näin mennään

juu oliisko sua ´vaan kusetettu koulun taholta siirtämällä syy muiden kontolle ja elintarvike vastaava vetänyt välistä katkera kouluttautumaton spede kyl syyllisen löytää.

  Mää jo pelkäsin ,että siinä Valion jakeluautossa on kaikki muut sapuskat paitsi Portin lihat.
Nyt se sit selvis ,että tuovat vaan 50 litraa rasvatonta maitua. Tosi kannattava keikka
Perustuu hyvin suunniteltuun logistiikkaan. Tuskin ne sitä Kaaniaa tarttaa yhen viijenkymmenen litran takia kuitenkaan. Eli vievät samalla keikalla vaikka Lähikauppias Leväperälle tonnin Spedeus- vai mitä Kidius-tuotteita ne olikaan...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Esim Raision jauhot ja muut härpäkkeet sisältää tään MTK korruptio maksut

eikö home mansikat kelvanneet edes raisiolle menikö ne tunkiolle ;D

  Elähän nyt katkeroidu ,jos mä kerron totuuden. Olisin myyny meidän koulukeskukselle (n. 700 oppilasta) mansikoita, mutta niillä oli sopimukset Valion kanssa puolalaisesta mansikasta. Jos ne olis luopunu siitä, mistä net olis saanu maitua,,,,,,,,, kiristystä.
  Siis oikeen solidaarista  ;D



Kyllä minun mielestä koulukeskuksen olisi pitänyt ostaa Sepen mansikat  :)


Niin minunkin mielestä. 

  Mun mielestä maito ruotsista ja mansikat puolasta. Niin kyllä se siitä,,, Valio lähtee kuin kuppa Töölöstä ;D


Ei minun mielestä. Jos kotimainen ruoka tarttuu kurkkuun, niin syö sitten vaikka ruottalaista, mutta älä syö hiilihydraattia  se tekee ihmisen kiukkuiseksi  :D

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Kattelen A-talkista tota rasvakeskustelua...tuo naiskirurgi  on hemmetin seksikäs...uskon kaiken mitä se sanoo...sillä on aivan perkeleen seksikkäät mustat saapikkaat....näyttäis niitä enemmän. 

Sepedeus

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Kattelen A-talkista tota rasvakeskustelua...tuo naiskirurgi  on hemmetin seksikäs...uskon kaiken mitä se sanoo...sillä on aivan perkeleen seksikkäät mustat saapikkaat....näyttäis niitä enemmän. 

 Valion mannekiinina oli huru-ukko.  ;D

 Luulen että tää rasvajuttu on keino poistaa tuo eläkepommi. Ihmiset syö ittensä hautaan.  ;D
Tää huru-ukko jankas vaan sitä ,että esittäkää tutkimus joka näyttää että voi aiheuttaa sydänkuolemia. Oikeessa se siinä oli.
Ei voi aiheuta yhtään kuolemaa, kun se on kaupan hyllyssä  ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Kattelen A-talkista tota rasvakeskustelua...tuo naiskirurgi  on hemmetin seksikäs...uskon kaiken mitä se sanoo...sillä on aivan perkeleen seksikkäät mustat saapikkaat....näyttäis niitä enemmän.  

 Valion mannekiinina oli huru-ukko.  ;D

 Luulen että tää rasvajuttu on keino poistaa tuo eläkepommi. Ihmiset syö ittensä hautaan.  ;D
Tää huru-ukko jankas vaan sitä ,että esittäkää tutkimus joka näyttää että voi aiheuttaa sydänkuolemia. Oikeessa se siinä oli.
Ei voi aiheuta yhtään kuolemaa, kun se on kaupan hyllyssä  ;D


nottei vaan spedel tulis itselleen sitä ahneen loppua 8)

http://atuubi.yle.fi/terve mies juo punaista maitoa ;D

http://atuubi.yle.fi/keskustelu/id-2009714

Viimeksi muokattu: 16.09.10 - klo:22:19 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Tuo hotti naiskirurgi kyllä veti....aijai. Mitäs sitten kun makaa pöydällä ja se rassaa tykyttäviä nivussuonia?  Toisaalta joo mutta toisaalta ei todellakaan. :-*
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Tuo hotti naiskirurgi kyllä veti....aijai. Mitäs sitten kun makaa pöydällä ja se rassaa tykyttäviä nivussuonia?  Toisaalta joo mutta toisaalta ei todellakaan. :-*

Haluaisin kyllä päästä sen naiskirurgin käsittelyyn....tavalla tai toisella... ;D

gutiguti

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Onhan päivän selvää että suomalaisille on jalostunut poikkeuksellinen kyky kestää maitotuotteita. Näitä maitotuotteita on ollut tarjolla jo kauan monissa maissa kuten juustot, jäätelöt, voit, kermat, jugurtit, maitojuomat yms ja ihmiset ovat jalostuneet maitoproteiinien käyttäjiksi. Ihmeen kauan sai puska vedättää koko porukkaa kunnes Backman taustaverkostoineen paljasti kuplan. Tämä Backman ei muuten ole mikään tusinatoimittaja kuten ei moni muukaan ajankohtaisohjelmien toimittajista kun taustoihin perehtyy tarkemmin.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Tuo hotti naiskirurgi kyllä veti....aijai. Mitäs sitten kun makaa pöydällä ja se rassaa tykyttäviä nivussuonia?  Toisaalta joo mutta toisaalta ei todellakaan. :-*

Haluaisin kyllä päästä sen naiskirurgin käsittelyyn....tavalla tai toisella... ;D

Oli muuten tosissaan melkoinen kalkkiklöntti purkissa, mitä tämä hottis kirurgi esitteli.
Kyllä sitä vaan töhkää kertyy suoniinkin lyhyen elämän aikana. Ei ole ihme jos ei papparaisilla seiso kun suonissa on vain kilotolkulla kalkkia.

Auttaskohan kahvinkeittimen kalkinpoistoaine? ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Onhan päivän selvää että suomalaisille on jalostunut poikkeuksellinen kyky kestää maitotuotteita. Näitä maitotuotteita on ollut tarjolla jo kauan monissa maissa kuten juustot, jäätelöt, voit, kermat, jugurtit, maitojuomat yms ja ihmiset ovat jalostuneet maitoproteiinien käyttäjiksi. Ihmeen kauan sai puska vedättää koko porukkaa kunnes Backman taustaverkostoineen paljasti kuplan. Tämä Backman ei muuten ole mikään tusinatoimittaja kuten ei moni muukaan ajankohtaisohjelmien toimittajista kun taustoihin perehtyy tarkemmin.

   Suomalaiset ovat jalostuneet voin käyttäjiksi vasta 200 vuotta. Aika lyhyt aika lajien syntyhistoriassa. Mä luulen että voi on aiheuttanut tämän mutaation josta käytetään nimeä kepulainen oireyhtymä.  ;D