Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MOT SUURI RASVAINEN KUPLA  (Luettu 46837 kertaa)

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Pottua pöytään  :-\ En nyt tarkoita setä Tolosta mainostaa mutta aiheesta juttua:  http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=65
jokainen on oman onnensa seppä, tosiaan, silloinkin kun on kiltisti totellut virallisia ohjeita.

sedät Heikkilä ja Tolonen ovat oikeassa, ainakin enemmän oikeassa kuin demokraattinen enemmistö  :-X


 

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Torpan Baariin...
Up. Koska tämän rasvaisen kuplan nykyinen uutisointi se vasta SDPeden suonia rassaakin...  ;)

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20100920077

  Jospa net tekis kossumaitoo. SDPede tykkäis
Eiköhän net pyöräytä sulle sen valakovenälääsen vielä sielä Torpan Baarissa...    ;)
Mutta ota varakalsongit mukaan. Kun sulla on se pierutauti...     ;D

 Mikä on Torpan paari, onko se Kylis? ;D
Mikä on Kylis, onko se Torpan Baari...?  ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Torpan Baariin...
Up. Koska tämän rasvaisen kuplan nykyinen uutisointi se vasta SDPeden suonia rassaakin...  ;)

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20100920077

  Jospa net tekis kossumaitoo. SDPede tykkäis
Eiköhän net pyöräytä sulle sen valakovenälääsen vielä sielä Torpan Baarissa...    ;)
Mutta ota varakalsongit mukaan. Kun sulla on se pierutauti...     ;D

 Mikä on Torpan paari, onko se Kylis? ;D
Mikä on Kylis, onko se Torpan Baari...?  ;)

 Testasin vaan ootko mistään kotosin ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Pottua pöytään  :-\ En nyt tarkoita setä Tolosta mainostaa mutta aiheesta juttua:  http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=65
jokainen on oman onnensa seppä, tosiaan, silloinkin kun on kiltisti totellut virallisia ohjeita.

sedät Heikkilä ja Tolonen ovat oikeassa, ainakin enemmän oikeassa kuin demokraattinen enemmistö  :-X


 
ei soon ihmeskä ko eemeli vaivaa joka paikkaa eniten korvien välistä ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Pottua pöytään  :-\ En nyt tarkoita setä Tolosta mainostaa mutta aiheesta juttua:  http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=65
jokainen on oman onnensa seppä, tosiaan, silloinkin kun on kiltisti totellut virallisia ohjeita.

sedät Heikkilä ja Tolonen ovat oikeassa, ainakin enemmän oikeassa kuin demokraattinen enemmistö  :-X


 
ei soon ihmeskä ko eemeli vaivaa joka paikkaa eniten korvien välistä ;D

Meinaakko, että annetaan potut pottuina ????

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Pottua pöytään  :-\ En nyt tarkoita setä Tolosta mainostaa mutta aiheesta juttua:  http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=65
jokainen on oman onnensa seppä, tosiaan, silloinkin kun on kiltisti totellut virallisia ohjeita.

sedät Heikkilä ja Tolonen ovat oikeassa, ainakin enemmän oikeassa kuin demokraattinen enemmistö  :-X


 
ei soon ihmeskä ko eemeli vaivaa joka paikkaa eniten korvien välistä ;D

Meinaakko, että annetaan potut pottuina ????

meinaan että annetaan pottujen olla ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

gutiguti

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Onhan päivän selvää että suomalaisille on jalostunut poikkeuksellinen kyky kestää maitotuotteita. Näitä maitotuotteita on ollut tarjolla jo kauan monissa maissa kuten juustot, jäätelöt, voit, kermat, jugurtit, maitojuomat yms ja ihmiset ovat jalostuneet maitoproteiinien käyttäjiksi. Ihmeen kauan sai puska vedättää koko porukkaa kunnes Backman taustaverkostoineen paljasti kuplan. Tämä Backman ei muuten ole mikään tusinatoimittaja kuten ei moni muukaan ajankohtaisohjelmien toimittajista kun taustoihin perehtyy tarkemmin.

   Suomalaiset ovat jalostuneet voin käyttäjiksi vasta 200 vuotta. Aika lyhyt aika lajien syntyhistoriassa. Mä luulen että voi on aiheuttanut tämän mutaation josta käytetään nimeä kepulainen oireyhtymä.  ;D

Vasta 200 vuotta?

Millainen onkaan margariinin historia?

Kuinka kauan rypsiöljyä on kovetettu kuluttajalle myytäväksi?

Voita on käytetty kauemman kuin 200 vuotta. A-talkissa huippulääkäri todisti kuinka voin käytön lisääminen ja läskin vähentäminen avaa suonet.

 Voita on kyllä käytetty pidempään ,mutta niin vähäisiä määriä ettei vaikutusta puoleen eikä toiseen. Lehmät lypsivät maitoa vai kesäisin. Talvet ne pidettiin vaan hengissä.
   Näitä huippulääkäreitä on niin monenlaisia. Kuten esim. Tohtori Tolonen, Antti Heikkilä ,ym. A-talkissa oli Valion mannekiineja ;D
Meikä tuntee yhden kolmekymppisen miehen joka ei syö mitään sellaista jolla on silmät. Hyvinvoivan näköinen. Jokainen voi ratkaista syömisensä itse, mutta väärän tiedon levittämiseen pitää vastata samalla mitalla.  ;D
Ihminen on jo kauan jalostunut teollisten maitorasvojen ja maitoproteiinin käyttäjäksi ja kehitys jatkuu yhä edelleen. Heikoimmat karsiutuvat..

Sepedeus

  • Vieras
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Onhan päivän selvää että suomalaisille on jalostunut poikkeuksellinen kyky kestää maitotuotteita. Näitä maitotuotteita on ollut tarjolla jo kauan monissa maissa kuten juustot, jäätelöt, voit, kermat, jugurtit, maitojuomat yms ja ihmiset ovat jalostuneet maitoproteiinien käyttäjiksi. Ihmeen kauan sai puska vedättää koko porukkaa kunnes Backman taustaverkostoineen paljasti kuplan. Tämä Backman ei muuten ole mikään tusinatoimittaja kuten ei moni muukaan ajankohtaisohjelmien toimittajista kun taustoihin perehtyy tarkemmin.

   Suomalaiset ovat jalostuneet voin käyttäjiksi vasta 200 vuotta. Aika lyhyt aika lajien syntyhistoriassa. Mä luulen että voi on aiheuttanut tämän mutaation josta käytetään nimeä kepulainen oireyhtymä.  ;D

Vasta 200 vuotta?

Millainen onkaan margariinin historia?

Kuinka kauan rypsiöljyä on kovetettu kuluttajalle myytäväksi?

Voita on käytetty kauemman kuin 200 vuotta. A-talkissa huippulääkäri todisti kuinka voin käytön lisääminen ja läskin vähentäminen avaa suonet.

 Voita on kyllä käytetty pidempään ,mutta niin vähäisiä määriä ettei vaikutusta puoleen eikä toiseen. Lehmät lypsivät maitoa vai kesäisin. Talvet ne pidettiin vaan hengissä.
   Näitä huippulääkäreitä on niin monenlaisia. Kuten esim. Tohtori Tolonen, Antti Heikkilä ,ym. A-talkissa oli Valion mannekiineja ;D
Meikä tuntee yhden kolmekymppisen miehen joka ei syö mitään sellaista jolla on silmät. Hyvinvoivan näköinen. Jokainen voi ratkaista syömisensä itse, mutta väärän tiedon levittämiseen pitää vastata samalla mitalla.  ;D
Ihminen on jo kauan jalostunut teollisten maitorasvojen ja maitoproteiinin käyttäjäksi ja kehitys jatkuu yhä edelleen. Heikoimmat karsiutuvat..

  Sitä hän osuustoiminta-aate on. Jalostaa kuluttajat sopiviksi asiakkaiksi ;D
Esim. HK:ta ja Atrialta ei saa juuri broiskun lihaa ilman aivonjen välittäjäaineita ;D

Viimeksi muokattu: 24.09.10 - klo:14:11 kirjoittanut Sepedeus

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kotosin...
Testasin vaan ootko mistään kotosin ;D
No v*tustahan se minä oon kotosin. Ja tet voimmakolomikkolaesethan ootta ihan siittä naapurista, kannaksen takkaa...     ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kotosin...
Testasin vaan ootko mistään kotosin ;D
No v*tustahan se minä oon kotosin. Ja tet voimmakolomikkolaesethan ootta ihan siittä naapurista, kannaksen takkaa...     ;D

  Meikäläisen arvaus osu kyllä kohilleen ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Kotosin...
Testasin vaan ootko mistään kotosin ;D
No v*tustahan se minä oon kotosin. Ja tet voimmakolomikkolaesethan ootta ihan siittä naapurista, kannaksen takkaa...     ;D

Tämmösen vastauksen saatuaan, kuulus joukkokuljetusvälineessä esittää tarkentava jatkokysymys, että sinneko kotpuoleen matkalla?  ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kotosin...
Testasin vaan ootko mistään kotosin ;D
No v*tustahan se minä oon kotosin. Ja tet voimmakolomikkolaesethan ootta ihan siittä naapurista, kannaksen takkaa...     ;D

  Meikäläisen arvaus osu kyllä kohilleen ;D
Eihän tämmösiä ittestäänselevyyksiä tartte arvailujen varraan jättää...  ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kotosin...
Testasin vaan ootko mistään kotosin ;D
No v*tustahan se minä oon kotosin. Ja tet voimmakolomikkolaesethan ootta ihan siittä naapurista, kannaksen takkaa...     ;D

  Meikäläisen arvaus osu kyllä kohilleen ;D
Eihän tämmösiä ittestäänselevyyksiä tartte arvailujen varraan jättää...  ;D

  Ei niin, kaikki tietää sen jo  ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kotosin...
Testasin vaan ootko mistään kotosin ;D
No v*tustahan se minä oon kotosin. Ja tet voimmakolomikkolaesethan ootta ihan siittä naapurista, kannaksen takkaa...     ;D

  Meikäläisen arvaus osu kyllä kohilleen ;D
Eihän tämmösiä ittestäänselevyyksiä tartte arvailujen varraan jättää...  ;D

  Ei niin, kaikki tietää sen jo  ;D
Syntypaikkanne syvvyyvestä ei taia olla kuitenkaan tarkempaa tietua. Äläkä kerrokkaan tarkemmin...  ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: MOT SUURI RASVAINEN KUPLA
Italian länsirannikolla sijaitsevan Acciarolin kylän 700 asukkaasta joka kymmenes on yli satavuotias. Vain harvat vanhuksista kärsivät esimerkiksi dementiasta ja sydänsairauksista.

Aiemmin syiksi asukkaiden terveyteen on esitetty muun muassa välimerellistä ruokavaliota.

Tutkijoiden mukaan selittävä tekijä voi olla adrenomedulliinissa, jota on tutkituissa asukkaissa poikkeuksellisen vähän. Puoli vuotta kestänyttä tutkimusta aiotaan nyt jatkaa. Alueen asukkaan myös esimerkiksi tekevät joka päivä jotakin fyysistä ja syövät usein rosmariinia, jonka tiedetään auttavan aivotoimintaa.

Lisäksi vanhukset ovat tutkijoiden mukaan seksuaalisesti erittäin aktiivisia.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/italian-satavuotiaiden-kyl%C3%A4n-salaisuus-ehk%C3%A4-selvisi-syyn%C3%A4-hormoni-1.161005
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.