Agronet
Keskusteluaiheet => Yleistä maa- ja metsätaloudesta => Aiheen aloitti: Make - 22.02.12 - klo:16:18
-
Mielenkiintoinen laskusysteemi Fortumin laskuissa. Sähkökatkokorvaus maksetaan Alvilla vähennettynä maanviljelijälle, eli 700 maksimikorvaus on 569,10 €. Laskulla tuo 569,10 sitten vähennetään verollisesta summasta. :o
Eli viljelijän korvauksesta vähennetään ALV kahteen kertaan.
-
Tuo ei voi onnistua mitenkään, kahdenkertaisessa kirjanpidossa ei saa oikeaa tulosta. Joudut tehdä muikkarin tuosta ;)
-
Puolisentuntia istuin luuri kourassa ja nyt siellä on soittopyyntö sisällä. Mahtaako saada oikaistua ennen 2012 veroilmoituksen tekoa?
-
Puolisentuntia istuin luuri kourassa ja nyt siellä on soittopyyntö sisällä. Mahtaako saada oikaistua ennen 2012 veroilmoituksen tekoa?
Eipä onnistu.
Mulla tulee kuivuriin ja konehalliin "sivutilalla" kuukausittain forttumilta sähkön siirrosta
vajaat 15 euron lasku.
Soittelin ja kyselin , että voisko sen laskun lähettää vaikka vain pari kertaa vuodessa.
Vastauksena tuli, että tämä keskuksen puhelinvastaaja lähettää kyselyn jonnekin, ja
että he soittavat.
Aikaa on kulunut noin 1.5 kuukautta, soittoa ei ole kuulunut.
Yksinkertainen kysymys, ainakin mun mielestä.
En sitten tiedä, onko asia mahdollista vai ei, ainakin päätilalle siirtomaksu
tulee yhdessä erässä vuosittain, vaikka en sitä niin muista sopineeni.
Fortumillta pyydetyistä puunkaatotoivomuksista vois jutella, mutta jääköön
toiseen kertaan.
Kyllä tän yhtiön "palvelukset" nähtiin myrskyn jälkeen. Hommaan ei varauduttu
lainkaan, eikä se asia tule mitenkään muuttumaan.
Tää yhtiö ei virheistä opi.
-
Osakkeenomistajan osinko voi kutistua lyhyellä tähtäimellä jos haaskataan rahaa liiketoiminnan investointeihin.
-
Puolisentuntia istuin luuri kourassa ja nyt siellä on soittopyyntö sisällä. Mahtaako saada oikaistua ennen 2012 veroilmoituksen tekoa?
Eipä onnistu.
Mulla tulee kuivuriin ja konehalliin "sivutilalla" kuukausittain forttumilta sähkön siirrosta
vajaat 15 euron lasku.
Soittelin ja kyselin , että voisko sen laskun lähettää vaikka vain pari kertaa vuodessa.
Vastauksena tuli, että tämä keskuksen puhelinvastaaja lähettää kyselyn jonnekin, ja
että he soittavat.
Aikaa on kulunut noin 1.5 kuukautta, soittoa ei ole kuulunut.
Yksinkertainen kysymys, ainakin mun mielestä.
En sitten tiedä, onko asia mahdollista vai ei, ainakin päätilalle siirtomaksu
tulee yhdessä erässä vuosittain, vaikka en sitä niin muista sopineeni.
Fortumillta pyydetyistä puunkaatotoivomuksista vois jutella, mutta jääköön
toiseen kertaan.
Kyllä tän yhtiön "palvelukset" nähtiin myrskyn jälkeen. Hommaan ei varauduttu
lainkaan, eikä se asia tule mitenkään muuttumaan.
Tää yhtiö ei virheistä opi.
Minä ehdotin Koillis-Lapin Energialle että käykö että ilmoitan netissä olevaan palveluun Juhannuksen mittarilukeman sähköstä ja laitatte sitten kerralla laskun koko menneestä vuodesta. Ja hyvin toimii. :)