Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vastakkain asettelu.  (Luettu 534 kertaa)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vastakkain asettelu.
Jokasella vaalikaudella  on asenteet jyrkentyneet poliittisten ryhmien välillä.
Suomi alkaa olla samalla tasolla kun on Yhdysvallat.
Se tekee asiainhoidosta erittäin vaikeaa. Kun kaivetaan jotain vanhoja kirjoituksia jota on voitu tehdä kieli poskessa.
Olisi ollut mielenkiintoizta nähdä miten  luopuva hallituz olisi laittanut velanoton kodikseen.
Liian monta puolutta Suomessa tarvitaan muodostamaan enenmistö hallituzta, ei tule mitään . 

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65628
Vs: Vastakkain asettelu.
niinpä.   ja sitten kun vielä "leskentekijä" rkp alkaa olemaan raamejaan isompana koko hoitoa "johtamassa" niin ei hyää päivää.      on meillä hyä maa kun tuollaiset jutut ajaa ohi tärkeitten koko kansaa koskevien juttujen.         yks lysti mitä joku sanonu vuonna kivi ja keppi kun eletään nykyhetkessä!       täälläkin jokainen möläyttänny semmosta mitä ei ois pitäny..

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20000
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Vastakkain asettelu.
RKP ei taida olla ollenkaan oikeistoporvarillinen puolue, vaikka sitä kuvaa on pyritty vaalimaan. Esimerkiksi sotasyyllisyyskysymyksessä RKP oli yksimielisesti  kansandemokraattien rinnalla oma-aloitteisesti liehittelemässä Stalinia, vaikka itse asiassa, taannehtiva sotasyyllisyystuomio ei ollut Stalinin tavoitteena.

Ehkä Neuvostoliiton Kommunistinen puolue oli antanut takuut tulevan Suomen vallankumouksen varalta, että ruotsin kielen asema säilyisi ?

-SS-

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Vastakkain asettelu.
Suomi on ajautunut yhä vahvemmin kahteen plokkiin , molemissa plokeissa on liian monta puoluttta varsiki vasemmisto plokissa.
Varsiki minua hämmästyttää RKP että kuuluu vasemmistoon, olen aina pitänyt sitä Keski ryhmän puolueena. Nyky Kepu  menee  SDP  tä vasemmalta ohitse, kun kuuntelee mitä Kuvinen suuunnittelee.  Suunnitelee uusia vaaleja ja toivoo kannatuksen nousua niissä vaalteissa.
Taitaa ainut keskiryhmäläinen olla  enää  KD.

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1348
Vs: Vastakkain asettelu.
Suomi on ajautunut yhä vahvemmin kahteen plokkiin , molemissa plokeissa on liian monta puoluttta varsiki vasemmisto plokissa.
Varsiki minua hämmästyttää RKP että kuuluu vasemmistoon, olen aina pitänyt sitä Keski ryhmän puolueena. Nyky Kepu  menee  SDP  tä vasemmalta ohitse, kun kuuntelee mitä Kuvinen suuunnittelee.  Suunnitelee uusia vaaleja ja toivoo kannatuksen nousua niissä vaalteissa.
Taitaa ainut keskiryhmäläinen olla  enää  KD.

Kun sieltä äärioikeistosta (natsit) katsoo, niin kaikki on kommunisteja.
https://areena.yle.fi/1-63564207?autoplay=true
Hitlerille vallan antoi saksalainen kokoomus.

Viimeksi muokattu: 15.07.23 - klo:10:34 kirjoittanut antik

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Vastakkain asettelu.
Jos ihminen on sosialisti, se on poliittisessa kentässä aika vasemmalla. Jos se on kansallissosialisti, se on äärioikealla. Pitäisikö sosialismi kieltää, koska siitä ei ota kukaan selvää?
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26173
  • vastustan
Vs: Vastakkain asettelu.
RKP ei taida olla ollenkaan oikeistoporvarillinen puolue, vaikka sitä kuvaa on pyritty vaalimaan. Esimerkiksi sotasyyllisyyskysymyksessä RKP oli yksimielisesti  kansandemokraattien rinnalla oma-aloitteisesti liehittelemässä Stalinia, vaikka itse asiassa, taannehtiva sotasyyllisyystuomio ei ollut Stalinin tavoitteena.

Ehkä Neuvostoliiton Kommunistinen puolue oli antanut takuut tulevan Suomen vallankumouksen varalta, että ruotsin kielen asema säilyisi ?

-SS-
Mitäs mieltä persut on ollu tuosta vanhojen kaivelemisesta viime päivinä ;) :D ;D ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Vastakkain asettelu.
kaikki on kommunisteja.

Kun sieltä zirola-opistolta kahtoo, niin kaikki ovat fascisteja...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."