Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Linnaisten vihreä kamari...  (Luettu 11393 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Linnaisten vihreä kamari...


Eikai kukaan niele ihan noinvain vääriä väitteitä ittestään. Jos noin varman tiedon omaat, pistä todisteet pöytään. Minä en ainaskaa osaa ihmisten ip-osoitteita kaivaa, jolla voisin todistaa, että on samasta koneesta kyse.

-----------------minä mittää ip osoitteita kaivele :) On oma asianne,jos annatte hönöttää itsiänne.Minua curttu ei hönötä 8)
[/quote


Eiku sua just hönötetään. Ihan priceless, miten joku voi mennä noin täysillä höplään  ;D

-minua ei hönötetä silläkään,että molemmat kirjoittaa viestin minuutilleen samaan aikaan.
Minäkin osaan sen,ei siihen mitään kykyä tarvita 8)
Joo oikeessa oot ja minä tapani mukaan taas täysin väärässä. Siihen, että kirjoittaa viestin täsmälleen samaan aikaan kuin joku muu, ei todellakaan tarvita erityiskykyjä  ;D

Emmää kyllä tiedä kuinka se onnistuu kirjoittaa samalta koneelta eri nimimerkeillä tasan yhtäaikaa, tai edes eri koneilta. Ainakaan meikäläisen kymmensormijärjestelmällä, jossa yhdeksän hakee ja yksi kirjoittaa.  ::)

Päätit sitten kirjautua de Citonnina välillä  >:(

 ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Linnaisten vihreä kamari...
Nyt Courtneykin on linjoilla yht`aikaa  :o

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Linnaisten vihreä kamari...
Nyt Courtneykin on linjoilla yht`aikaa  :o

Piti ihan tarkistaa, että taas oltiin kirjoitettu yhtä aikaa eri topicceihin  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Linnaisten vihreä kamari...
Nyt Courtneykin on linjoilla yht`aikaa  :o

Piti ihan tarkistaa, että taas oltiin kirjoitettu yhtä aikaa eri topicceihin  ;D

Sä osaan multi-taskingia  :o 

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Linnaisten vihreä kamari...
Nyt Courtneykin on linjoilla yht`aikaa  :o

Piti ihan tarkistaa, että taas oltiin kirjoitettu yhtä aikaa eri topicceihin  ;D

Sä osaan multi-taskingia  :o
Sulle moniajot näytän  ;D

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Linnaisten vihreä kamari...
Kyllä tämä(kin) ketju on taas niin lahjakkaasti syysliukkailla... slippin' slaiding.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Linnaisten vihreä kamari...
Seurakunnan naisia oli polvistuneena ehtoolliselle, kun eräs sisarista kuiskasi vieruskaverille, että seurakunnassa on gonorreaa.
- Jumalalle kiitos, olenkin jo kyllästynyt tuohon Chardonnayhyn.  ;D
Nykypäivinä se on kyllä useimmiten lokeronivusajos  - ainakin näissä uussuomalais-seurakunnissa.
   cría cuervos y te sacarán los ojos