Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle  (Luettu 22487 kertaa)

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
***** Mitä eroa on Jontikan ja Valtran "portaattomalla"?

Valtran laatikon saa nopeammin tehtaalta, kotimainen kun on. ;D
Se ohjelmoidaan Weijolle sillai että siinä ei portaat tunnu!!!

J.A.Sandels

  • Vieras
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle


Mä en tosiaan tiedä, mikä piru täs hommas on. Weijjo ajeloo tyytyvääsenä Valtralla, Maalaispoika Jontikalla, Ojala ylivoimmaasen tyytyvääsenä Fentillä jne. Joku juju siinäkin on, että mä ajelen tyytyvääsenä Massikoilla. On tullu montaa eri merkkiä ja mallia vuosien varrella ajeltua, ja tullu siihen lopputulokseen, että minkään merkin viat tai viattomuus ei sittenkään taida painaa yhtään mitään, jos traktori ei sovi tai sopii käteen. Mun kourahani sopii Massikka parhaiten. Olisko se kuningasajatus sitte toi käteensopivuus?
[/quote]

Siinähän se ihan Suomen kielellä. Toiselle käypi toinen. Suurin pölöjä lienee se että tämmösen ostin kun poijjat sano että se o hyvä,sitten huomataan että eipä ollukkaan käteenkäypä.
Jonkiitillä tässä ajellaan, Massikoistakin jonkun verran kokemusta, nykyisistä enemmälti vain 6475 dyna nelosesta. Oikein mukavantuntuinen kampe,Dynä Vt:llä hieman pöristelly,ihan jeesin tuntuinen. Itse asiassa satakuusvitosen jälkeen ensimmäiset mulle käypäset Massikat.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
nöyriä käyttäjät ovat käyttämälleen tuotteelleen. En ole esimerkiksi kertaakaan huomannut sinun mainitsevan yhtään huonoa piirrettä traktoreistasi.  ;) Toisekseen tuolla Valtran portaaton keskustelussa on

?? Olenhan minä tehnyt ihan käyttäjäkokemusraportteja useimmista koneistani, ja kyllä minä niissä olen myös miinukset listannut.

Toki joskus vaatii pikkasen trollaamista jotta keskustelu käynnistyy, mutta kyllä ne valistunut lukija huomaa  ;D ja erottaa faktatekstistä, kuten tästä Agcon portaattoman kehityksestä  8)

huhtala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
 
Näköjän Keskolla menossa samanlainen markkinaosuuden haku mikä Agrilla oli mennävuosina. 

Tuttu agrin traktorimyyjä kirosi rekisteröintitilastot alimpaan h..tiin, väkisin tehdyt, ylihinnoitellut vaihtokoneet syövät myyjän tilipussin kevyeksi.
Asiakkaan etuhan se tosin on kun saa "pirkkatuotteet" edullisesti.
[/quote]

Miten Agrin myyjä on oikeutettu puhumaan markkinaosuuden haalimisesta? Puhumattakaan Maaseudun Tulevaisuudessa julkaistavista tilastoista, joissa John Deeren osalta ovat mukana myös rekisteröidyt Gatorit. Vai eikö John Deeren myyjä ollut tyytyväinen merkkinsä myyntikehitykseen?  ;D
[/quote]

Ei myyntikehityksessä moitittavaa ollut mutta palkkakehityksessä kyllä. Hyväkään markkinaosuus ei elätä myyjää jos se on tehty väkisin olemattomilla katteilla.

Saku M Allikko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23
  • malttamaton epäjohdonmukainen päämäärätön
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
Valtra kehittää portaallista portaatonta... CNH kehittää jo sähköistä portaatonta...Mitä pitäis ajatella? ::)

Kuka sen tietää mitä Valtralta on tulossa :-\
Asian on varmasti näin.. ...muistan sen jostain kuulleeni.

Opelixi

  • Vieras
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
Saa mun puolesta rauhassa ollakin. Eipä näkynyt Seinäjoen Hankkijalla ainoatakaan myyjää paikalla että olisi päässyt livenä kokeilemaan tuota automaattivaihteistoa.

Kymmenen pistettä oikeasta termistä! AutoPowr koostuu siis neljästä automaattivaihteesta ja hydrostaattisesta ajovoimansiirrosta. Eli ei portaaton, vaikka siltä vaikuttaakin.

Ooksä laittanu sen Massikkas jo lahtiin vai kuinka sä tuomitset meidät muut Agcon väeksi?  ;)

Kaksihan niitä oikeastaan on, 185 on täyseläkkeellä ja 390 on kiinteästi sovitettu apevaunun eteen. Molemmat on muinaisjäänteitä edelliseltä isännältä. Ostatko? ;D

Eikai se Seko niin vanha vielä oo että se muinaisjäänne olis?  ;)

Opelixi

  • Vieras
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
nöyriä käyttäjät ovat käyttämälleen tuotteelleen. En ole esimerkiksi kertaakaan huomannut sinun mainitsevan yhtään huonoa piirrettä traktoreistasi.  ;) Toisekseen tuolla Valtran portaaton keskustelussa on

?? Olenhan minä tehnyt ihan käyttäjäkokemusraportteja useimmista koneistani, ja kyllä minä niissä olen myös miinukset listannut.

No ei niin tarkkaan tuu seurattua. Mun lukemat raportit keskittyy lähinnä SMTS:n raportteihin. Talouspuoli on kuitenkin se mikä tulee omalta kohdalta vaikuttamaan elämään enemmän kuin koneet ja tekniikka.

Toki joskus vaatii pikkasen trollaamista jotta keskustelu käynnistyy, mutta kyllä ne valistunut lukija huomaa  ;D ja erottaa faktatekstistä, kuten tästä Agcon portaattoman kehityksestä  8)

Ja nyt myönnät että kyseessä on Agcon portaattoman kehitys vaikka ennemmin oli Valtran portaattoman kehitys?  ;) Oli muinoin aika että Valtran miehille oli myrkkyä Koneen päätös keskittyä hisseihin. 10.9.2003.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
Toki joskus vaatii pikkasen trollaamista jotta keskustelu käynnistyy, mutta kyllä ne valistunut lukija huomaa  ;D ja erottaa faktatekstistä, kuten tästä Agcon portaattoman kehityksestä  8)

Ja nyt myönnät että kyseessä on Agcon portaattoman kehitys vaikka ennemmin oli Valtran portaattoman kehitys?  ;) Oli muinoin aika että Valtran miehille oli myrkkyä Koneen päätös keskittyä hisseihin. 10.9.2003.

Ja minäkään en koskaan trollaa, enkä trollaannu. Korkeintaan vähän innostun...

Hommahan meni kaiketi niin, että Valtran portaaton oli kehitteillä ja nyt sitten jatketaan Agcon portaattoman kehitystä. Etei nyt kuitenkin siinäkin olis kysymys markkinaosuuksista laajemmas mittakaavas. Eli kahdella erilaisella portaattomalla saadaan suurempi osuus portaattomien markkinoista, joka taas on sijoittajien etu...
tethering holes to their concave windings

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
Eikai se Seko niin vanha vielä oo että se muinaisjäänne olis?  ;)

Seko on kyllä mun ostama, eli ei. Niitä ferguja tarkootin.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
Tiesivät kertoa juuri puoli tuntia sitten Worsan Saunassa

Sampo menee kotimaisuuden takia ja MF vario korjaamoiden työlogistiikan takia.

koskas tää tapahtuu?????

kalsari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
Tiesivät kertoa juuri puoli tuntia sitten Worsan Saunassa

Sampo menee kotimaisuuden takia ja MF vario korjaamoiden työlogistiikan takia.

koskas tää tapahtuu?????

no siinähän se lukoo: 29.10.07 klo:18.51.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
Tiesivät kertoa juuri puoli tuntia sitten Worsan Saunassa

Sampo menee kotimaisuuden takia ja MF vario korjaamoiden työlogistiikan takia.

koskas tää tapahtuu?????

no siinähän se lukoo: 29.10.07 klo:18.51.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D

Laki Luuk

  • Vieras
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
Tiesivät kertoa juuri puoli tuntia sitten Worsan Saunassa

Sampo menee kotimaisuuden takia ja MF vario korjaamoiden työlogistiikan takia.

Jep jep, Agrista taitaa tulla JD-talo ja Keskosta Claas-talo. Sinänsähän MF sopii tulevaan tuotekonseptiin halvemman pään täydennyksenä - Valtra ja Fendt tullaan varustamaan uudella portaattomalla. Fendt säilyy ökyisännille hinnoiteltuna, saman saa Valtrana hieman edullisemmin, ja MF myydään vanhanaikaisella Fendtin perua olevalla portaattomalla edullisena karvalakkimallina. Muutaman vuoden sisään tosin koko mallisto tulee yhtenäistymään ja jäljelle jää vain yksi markkinointinimi.

ja nimi on?

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle
Tiesivät kertoa juuri puoli tuntia sitten Worsan Saunassa

Sampo menee kotimaisuuden takia ja MF vario korjaamoiden työlogistiikan takia.

Jep jep, Agrista taitaa tulla JD-talo ja Keskosta Claas-talo. Sinänsähän MF sopii tulevaan tuotekonseptiin halvemman pään täydennyksenä - Valtra ja Fendt tullaan varustamaan uudella portaattomalla. Fendt säilyy ökyisännille hinnoiteltuna, saman saa Valtrana hieman edullisemmin, ja MF myydään vanhanaikaisella Fendtin perua olevalla portaattomalla edullisena karvalakkimallina. Muutaman vuoden sisään tosin koko mallisto tulee yhtenäistymään ja jäljelle jää vain yksi markkinointinimi.

ja nimi on?

tarjotaan:

MANDTRA[/color][/color]
allekirjoittanut

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Sampo ja MF Valtu myynti ketjulle




Hommahan meni kaiketi niin, että Valtran portaaton oli kehitteillä ja nyt sitten jatketaan Agcon portaattoman kehitystä. Etei nyt kuitenkin siinäkin olis kysymys markkinaosuuksista laajemmas mittakaavas. Eli kahdella erilaisella portaattomalla saadaan suurempi osuus portaattomien markkinoista, joka taas on sijoittajien etu...
[/quote]

Valtralla oli jo valmiina zf kansa tehty portaaton loota ja sitä koe ajettiin, sitten kun omistaja vaihtui niin acgon herrat sano että ne laatikot laitetaan kuusankoskelle uusio käytöön. Olen koe ajanut jd:n, MF dyna-vt ja Fendt varion, paras ja käteen sopivin oli valitettavasti Fendt Miinuspuolina mitkä löysin kyseisestä traktorista parissa päivässä Älytön hinta ja se ettei n.200000€ traktoriin tule tupakan sytytintä vakiona.(loppu kännykästä virta ja laturia ei saanut traktoriin mihinkään sopimaan) jd oli kyllä hyvä kakkonen(valitettavasti, kun naapurilla on semmoinen), hyvä yksinkertainen käyttää ja looginen(ei tarvii oikeaa kättä nostaa ja vasenta laskea että joku paikka toimii). Tästä Ferku miehet tykkää! Dyna vt:stä jäi kuva että tuolta ostetaan mootori, täältä vaihdelaatikko, kilopultista isokasa ruuvia ja muttereita. Ihmettelen suuresti että Fendt:in vario lootaa saa käyttää kyseisessä himmelissä, ainakin suodattimen kylkeen pitäisi laittaa merkintä MF dyna vt. Parjatulla Valtralla sentää rakenetaan itsekkin jotain,jos nyt vähän kopioidaan talon sisätä ja muilta. Siinä kopiomisessakin on puolensa. Jos sokkono tehdään vaikka se vaihdelaatikko, niin ihan varmasi joku toinen valmistaja on kohta itkemässä patenti rikosta.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."