Se poljinajo on kyllä ehkä ainoa juttu mistä tykkään tuossa Varioventissä, "käsikaasu"voi olla tyhjäkäynnillä ja liikkeellelähdettäessä petaalia painettaessa haetaan haluttu nopeus ja tietokone vuntsii sopivat kierrokset koneelle tarpeen mukaan..
Mutta kyllä Turpomatiikkikin on joustava ajettavuudeltaan , kaasua löysättäessä jää vaikka paikoilleen , ei tarvitse jossain tarkassa paikassa luistatella kytkintä vaikka keppikone onkin
Kyllä ventissäkin on ollut se maksiminopeuden säätö jo 90-luvun alusta asti ainakin, ja poljinajossa kun laskee petaalin ylös niin jää seisomaan paikoilleen ilman mitään vipujen kääntelyä.
Vaatii TMS:än tuo, että kierrokset säätyy automaattisesti. Nykyäänhän se on kai vakiona, mutta vanhemmissa koneissa ei välttämättä ole.
Fendtin kahva-ajo on sen verran perseestä, että poljinajoa on käytettävä. Tosin ekoissa varioissa ei ole poljinajoa.
En oo nyt ihan varma, onko noissa ekoissa varioissa tuota nopeuden säätö vipua, täytyy tarkistaa huomenna.