Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe puoliperä  (Luettu 6557 kertaa)

heavy cow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
puoliperä
Kuinka paljon  maksaa puoliperästä toteutettu 3 akselinen kärry jarrullisena vaikka paalinajoon traktorilla ::). oma työtunnin hinta huomioite itellä paloi noin 6000 eur :'(

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: puoliperä
Kuinka paljon  maksaa puoliperästä toteutettu 3 akselinen kärry jarrullisena vaikka paalinajoon traktorilla ::). oma työtunnin hinta huomioite itellä paloi noin 6000 eur :'(
Noin viis tonnia
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: puoliperä
jaa ekkai soo pilannu hyvää värkkiä?
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

heavy cow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: puoliperä
JUU laitoin aisan ja vähän muuta että sopii trattorin perään

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: puoliperä
Nyt kun se on ollu myynnisä ni ei kukaa halua sitä ostaa minusta on outoa et kun myyt valmista 5000 tonnilla sis alv Ni jokainen rakentaja on valmis maksamaan omasta tekeleestä enemmän :o

Nettikone on täynnä paalikärryjä 1-5 akselisia niin saattaa vähän vaikuttaa ettei kaikki kärryt mee kiljuen kaupaks

häjy

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 164
Vs: puoliperä
Jos kärryaihioon ei tarvi tehdä muuta kuin vetoaisan, niin se maksais multa tilattuna n. tonnin. Jos valmiiksi tehtyä kärryä olisin ostamassa niin se juuri vaikuttaisi miten hyvin se on tehty. Nettikoneessakin näkee kärryjä joihin juuri vetoaisa on tehty päin persettä, ei mitään tyyliä, tulee kuin härän ***** alta pitkälle.

heavy cow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: puoliperä
Myyty on ja ihan järki hinnalla ::)

heavy cow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: puoliperä
Jos kärryaihioon ei tarvi tehdä muuta kuin vetoaisan, niin se maksais multa tilattuna n. tonnin. Jos valmiiksi tehtyä kärryä olisin ostamassa niin se juuri vaikuttaisi miten hyvin se on tehty. Nettikoneessakin näkee kärryjä joihin juuri vetoaisa on tehty päin persettä, ei mitään tyyliä, tulee kuin härän ***** alta pitkälle.
No eikun tekemään niitä tonnin aisa sovituksien takia ei mikään enää meekkään kaupaksi :o

häjy

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 164
Vs: puoliperä
Jos kärryaihioon ei tarvi tehdä muuta kuin vetoaisan, niin se maksais multa tilattuna n. tonnin. Jos valmiiksi tehtyä kärryä olisin ostamassa niin se juuri vaikuttaisi miten hyvin se on tehty. Nettikoneessakin näkee kärryjä joihin juuri vetoaisa on tehty päin persettä, ei mitään tyyliä, tulee kuin härän ***** alta pitkälle.
No eikun tekemään niitä tonnin aisa sovituksien takia ei mikään enää meekkään kaupaksi :o
  Jep,niin teheräänki. Sitten ei myydä jos ei oikeaa hintaa saa. Se on yleensä myyty jo kun asiakkaalle pitää tehdä kärryyn vetoaisa. Mitään rimpulaa en ala edes tekemään, tehkööt ne niitä jotka ei hyvää osaa.

heavy cow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: puoliperä
Minä laitoin aisaks 200*300*10 kuusimetriä pitkänä 8)

Farmari Arttu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 230
Vs: puoliperä
Ei kannata rikkoa, osta nuppi.
Meillä ainakin puoliperää vedetään nupilla missä on vetopöytä ja toisessa täysperässä koukkulaitteet.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: puoliperä
Minä laitoin aisaks 200*300*10 kuusimetriä pitkänä 8)

ja mä ku luulin tekeväni turhanki tykkyä..
480kg aisa?



;)lääkkeet ;D
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: puoliperä
Minä laitoin aisaks 200*300*10 kuusimetriä pitkänä 8)

ja mä ku luulin tekeväni turhanki tykkyä..
480kg aisa?



;)lääkkeet ;D
Rakennetta ja kärryä mitenkään tuntematta,
rautaa lisää, kun järki loppuu :P
pessimisti ei pety!

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: puoliperä
200x200x10 tai 8mm on mulla ollu aisaputkena kaikissa kärryissä. Tuli kerran romukaupassa vastaan sopivan mittasia putkia 40 senttiä kilo ni tuli vähän hamstrattua.  ;D
12mm laivalevyy oon käyttäny etulevynä mitä tarttus samaisesta romarilta samaan hintaan  :P

heavy cow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: puoliperä
Minä laitoin aisaks 200*300*10 kuusimetriä pitkänä 8)

ja mä ku luulin tekeväni turhanki tykkyä..
480kg aisa?



;)lääkkeet ;D
Rakennetta ja kärryä mitenkään tuntematta,
rautaa lisää, kun järki loppuu :P
Vai järki on loppunu sattu oleemaa semmonen palkki joten hukkasin sen sinne kärryn alle ja ostajakin tykkäs kovasti toteutuksesta